15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan suhteessahan noi hauiskäännöt ja penkki on, kaikkihan aloittavat rhp:nä treenaamisen :)

Ihan suhteessahan noi hauiskäännöt ja penkki on, kaikkihan aloittavat rhp:nä treenaamisen :)

Ite oon alotellu lähinnä selkähauispellenä.. :) Ja samalla tiellä jatketaan hyvin pitkälti edelleenki. Rinnan reenaus vaan ei koskaan oo oikein innostanu. Vetävät liikkeet on vaan mukavempia. Ehkä vois joskus koittaa alotella enemmän noita työntäviäki.

Muutenkaan hirveämmin tykkää kyykätä, jotenkin tuntuu alaselässä ilkeeltä, vaikka sanovat tekniikan olevan kohillaan. Päätin rueta sitten prässissä vahvistamaan jalkoja siihen asti, että sais vähän vahvemmaks tuota alaselkää.

Alaselkää on aika vaikea saada vahvemmaks kyllä ilman maastavetoja tai kyykkyjä. Toki on selänojennukset ja vatsalihasliikkeet vapaasti, eli ei laitteessa, jotka vahvistaa sitä keskivartaloa ja näin parantaen alaselkävaivoja. Kantsii niitä tehä, pienemmillä painoilla vain.

mimmosel treeniohjelmal porukat tääl vetelee? ite käyny tos vähäse aikaa salil joku pari kuukaut, pitäs vähä ylimääräst lihaa karsia. vinkkejä? :D

mimmosel treeniohjelmal porukat tääl vetelee? ite käyny tos vähäse aikaa salil joku pari kuukaut, pitäs vähä ylimääräst lihaa karsia. vinkkejä? :D
Ei sitä lihaa karsita vaan hankitaan, oot ymmärtäny tän ihan väärin. ;D

Noo. mä nyt en oo mikään dietti ekspertti :D mutta ite teen 3-jakosel vuoroviikoin voimaa ja massaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kovasti on tullu piffiä mortsulle vuoden sisään ;) itte oon reenannu jonku 10kk eikä lähellekkää tota. tosin oon vasta 15 :D ...Kuvaa vois laittaa tämän vuorokauden puolella ku tekee eka hyvän rintatreenin :)

Komeat olkapäät ja kädet tosiaan :eek:

Jospa sitä itsekkin joskus näyttäisi tuolta...
angel.gif

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom