Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tarkoitus on päästä sinne 70kg paremmalle puolelle ja olen vasta 63kg. tämä ruoka asia on jo tiedossaRuokaa poika, ruokaa... paljon...
tän ravinto tiedon olen saanut kyllä luotettavalta taholta ja olen itse tutkiskellut netin ihmeellistä maailmaa ja kaivanut tiedot esilleIhan normaalisti minun mielestä kannattaa tuossa iässä syödä. Tarpeen mukaan, eikä mitään hirveitä mättöjä. Ei tuossa vaiheessa kuitenkaan massiivisen lihaksikkaaksi kovin moni, jos kukaan, pääse vaikka miten paljon söisi. Keskittyy opettelemaan treenaamista ja niin edelleen... kannattaa vähän kattoa keneltä niitä neuvoja ottaa, sillä jos ei ole vielä neuvoja saanut oikein mitään neuvottavan asian saralla aikaan, niin harvoin on kovinkaan suurta tietämystä - varsinkaan käytännöstä. Vaikka sehän näillä foorumeilla usein on ongelmana... ethän sinä voi minunkaan tietämyksestä mitään tietää.
Ihan normaalisti minun mielestä kannattaa tuossa iässä syödä. Tarpeen mukaan, eikä mitään hirveitä mättöjä. Ei tuossa vaiheessa kuitenkaan massiivisen lihaksikkaaksi kovin moni, jos kukaan, pääse vaikka miten paljon söisi. Keskittyy opettelemaan treenaamista ja niin edelleen... kannattaa vähän kattoa keneltä niitä neuvoja ottaa, sillä jos ei ole vielä neuvoja saanut oikein mitään neuvottavan asian saralla aikaan, niin harvoin on kovinkaan suurta tietämystä - varsinkaan käytännöstä. Vaikka sehän näillä foorumeilla usein on ongelmana... ethän sinä voi minunkaan tietämyksestä mitään tietää.
ainakin olet paremmas kunnos kuin minä:Dhttp://www.aijaa.com/v.php?i=4816203.jpg
Kuva parin päivän takaa. Ikää 15 + 4 vuotta. :D Kohta taitaa vuoden päivät tulla aktiivista treeniä täyteen.
Onko täysin toivotonta?
Jaa.. Eka heitetään kuvaa tästä jätkästä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=BIC81&image_id=81915497 ja sitten väität, ettei tuon ikäinen voi saada lihasta kauheasti..? Kyllä toi mun mielestä on ihan lihaksikas ja varsinkin kun katsoo seuraavien vuosien kuvat. (Eli sun mielestä tuossa iässä ei kehity?)
Kannattaakin yleistää tuolla kuvalla. Koko Suomessa ei varmasti ole tuon ikäisenä tossa kunnossa, kuin pari harvaa, joilla on geenit ja lahjakkuus kohillaan.
No itse tunnen ainakin muutamia nuorempiakin hyvässä kunnossa olevia kavereita. (ymmärsit mitä ajoin takaa) Itse ainakin lähtisin kokeilemaan nostamalla painoa maltillisesti ja katsomalla jos sitä lihasta kuitenkin tulisi..
Katsoin nuo kuvat. Minun mielestä hänellä on sellaiset kiinnityskohdat ja rakenne, että hän näyttää kuvissa todennäköisesti vielä isommalta kuin hän todellisuudessa on (ja tosi kova kunto on ikään nähden, sitä en kiistä...) Joka tapauksessa tuo kaveri on joko todellinen poikkeus tai käyttänyt jo aineita, sillä ketään yläasteikäistä tai pari vuotta vanhempaa en ole nähnyt Suomessa tuollaisessa kunnossa. Joten on mun mielestä ihan realistista väittää, ettei 15-vuotiaana pääse kovinkaan kovaan kuntoon vaikka kuinka luulisi tekevänsä kaiken oikein.Jaa.. Eka heitetään kuvaa tästä jätkästä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=BIC81&image_id=81915497 ja sitten väität, ettei tuon ikäinen voi saada lihasta kauheasti..? Kyllä toi mun mielestä on ihan lihaksikas ja varsinkin kun katsoo seuraavien vuosien kuvat. (Eli sun mielestä tuossa iässä ei kehity?)
Katsoin nuo kuvat. Minun mielestä hänellä on sellaiset kiinnityskohdat ja rakenne, että hän näyttää kuvissa todennäköisesti vielä isommalta kuin hän todellisuudessa on (ja tosi kova kunto on ikään nähden, sitä en kiistä...) Joka tapauksessa tuo kaveri on joko todellinen poikkeus tai käyttänyt jo aineita, sillä ketään yläasteikäistä tai pari vuotta vanhempaa en ole nähnyt Suomessa tuollaisessa kunnossa. Joten on mun mielestä ihan realistista väittää, ettei 15-vuotiaana pääse kovinkaan kovaan kuntoon vaikka kuinka luulisi tekevänsä kaiken oikein.
Enkä missään vaiheessa kirjoittanut, ettei kehity. On vain äärimmäisen typerää odottaa tekevänsä vaikka tuollaista tulosta kuin tuo kaveri nuoressa iässä. Kehittyä voi aina. Ja minähän sanoin, että hoitaa homman maltillisesti ja sinä itse sitä näennäisestä erimielisyydestäsi huolimatta toistelit itsekin.
Eiköhän tossa tullu jannu jo ihan pätevä vastaus Metallicalta.Mietis nyt jannu uudestaan, tuolla on ollu 15 vuotiaana 8 vuotta reeniä takana. Kuinka monta "yläasteikäistä tai pari vuotta vanhempaa" ketä olet nähnyt ovat reenanneet päiväkoti-ikäisestä asti?
Joten on mun mielestä ihan realistista väittää että 15-vuotiaana pääsee kovin kovaan kuntoon, kun aloittaa kaikean tarpeeksi ajoissa ja tekee oikein.
Hehe, joo 7-vuotiaanahan horkkaa yleensä vedetään. Nyt se järki käteen...Eihän ennen murrosikää edes voi kasvattaa juurikaan lihasta, tai saada hirveästi edes voimaa kun ei testosteronia viellä edes kehity elimistössä juurikaan. Toisin sanoen on pakko olla saanut kehon ulkopuolelta testosteroinia (lääkeaineet) jos on 7-vuotiaasta asti treenannut tuloksekkasti.