15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Noh, tällästä oli tänään:
Penkki: 10x75kg
Soutulaite mikälie: 10x95kg
Olankohautukset: 3x10x70kg
Hauisk. istualteen: 3x10x10kg
Vipunostot taakse taljassa: 2x10x10kg
Kyykky: 3x10x40kg
Takareisilaite: 3x15x15kg
Voimapyörä: 2x10

huhuh, kyykystä saan helposti samat mutta penkistä ei toi 75 menis varmasti kertaakaan

Voi jessus tuota kyykyn surkeutta tai toisinpäin penkin kovuutta:D

Noh, kyykkyä oon vasta pikkuhiljaa alkanu tekemään. : D
Ennen vetäny mm. reidenojennuksia parhaimmillaan 25x100kg ja huomaat varmaan jo tosta, miksi oon vaihtanu kyykkyihin. Ja tietenkin ex-jääkiekkoilijana varmaan tota pihviä on tuonne myös tullut.

Että varmaan menee hetki, kun polvet alkaa kestämään ja lihaksisto hermottumaan tuohon kyykkäykseen.

Jep hyviä painoja, mutta tuo pena-kyykky suhde pisti silmään. Kyllä se siitä kun tekniikan oppii ja alussa muutenkin painot voipi nousta nopeaan.

:hyvä::hyvä::hyvä:

Mä en tiiä kyykkäänkö ees noin kovaa tulosta... tosin en penkkaa ees lähelle niin ehkä ymmärrettävää :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ennen vetäny mm. reidenojennuksia parhaimmillaan 25x100kg

Joo kyllähän minäkin epäilen, että paunoja nuo ovat olleet, kun ite saan (13v) kyykystä 4x10x70kg, ja mulla ei mene eikä oo ikinä menny lähellekään tuota tulosta. Veikkaan että tällä hetkellä saisin satkulla noita reidenojennuksia ehkä 3-6 toistoa... Että aikamoinen taantuma ollut reisissä, jos tuosta on pudonnut kyykkysarjapainot neljäänkymppiin... Veikkaisin että jos tosissaan oot saanut noita ojennuksia tuollaisen määrän, niin kyykystä on silloin pitänyt nousta sarjapainojakin lähelle satkua.

Noh älkäähän nytten tuomitteko heti tota Dogiin tulosta. Jos se on vasta alottanut tekemään niin vuoden päästä saattaa olla ja on varmasti suuremmat lukemat taulussa. En näe tossa mitään ihmeellistä, yleensä kaikki salialottelijat hylkivät mavea ja kyykkyä ja kuhan tutustuvat ja saavat "järkeä päähänsä" niin alottavat tekemään noita toisia tärkeitä pääliikkeitä.

No ko. reidenojennus laitetta en tiedä, mutta meidän salin laitteella isot miehetkään tee noilla painoilla. En kuitenkaan kiellä, etteikö olisi mahdollista.

Kaveri tekee kans ojennuksia tosi isoilla painoilla, ei tosin noin isoilla, ja tekee vieläpä ihan kunnolla. En muista tarkalleen paljon siinä on rautaa mut suht paksu nippu, likemmäs sata varmaan.. Tekee vielä sillee että pitää yläasennossa kunnolla. Kyseinen kaveri ainaki prässissä saa paljon vähemmän rautaa ku minä mutta mulla ei ole mitään jakoa tehdä samoilla painoilla ojennuksia. Eli en pitäis tuota aivan mahdottomana, vahvasti kuitenki epäilen :)

Paikallisella salilla painoja sai vain 50 kiloa reidenojennukseen. Kotona saa niin paljon kuin huvittaa. 80 kilolla taisin tehdä viimeksi.

Ihan turha noita laitteita on vertailla. Yhdellä salilla teen reiden ojennusta 100 kilolla ja toisella 50 kilolla samanlaisia sarjoja. Noita laitteita kun on erilaisia. Ei tarvitse olla edes paunoja, noissakin kummassakin ne on ihan kiloja. Se on vaan silkkaa fysiikkaa, toisessa laitteessa todennäkösesti menee kahden rullan kautta paino jolloin se puolittuu ja toisessa vaan yhden. Sama asia kun vertaa ristikkäistaljaa ja ylätaljaa. Ylätaljan 50kg on ristikkäistaljassa 100kg.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom