Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
warren. reenaat niinku tähänki asti. lihasta sulla on aivan helkkaristi lapseksi. se on ihan sama mitä nuo kukkikset sulle huutelee tekniikoista. maltti vaan mukana ja jatkat ihan samaan malliin ku tähänkin asti kun se kerta toimii paremmin kuin hyvin. painoa älä enään nosta yhtään, pidät vaan samassa ja veivaat menemään. 20vuotiaana olet todella julman näkönen tapaus.
peter keränen aikoinaan sanoi hyvin noista tekniikoista. fuskun ja puhtaana tehtävän liikkeen ero on hyvin häilyvä. joku voi tehdä liikkeet ulkopuolisen silmin puhtaasti, mutta silti ei saa menemään reenejä oikeaan lihakseen. sitten toinen ääripää tekee liikkeet ulkopuolisen silmin ns rumalla tekniikalla ja silti he saavat menemään liikkeet perille ja lihakset kasvaa.
Muuten oon neutraalin kanssa samaa mieltä, mutta kun miettii paikkojen kestämistä, niin tuommonen repivä treenityyli ei ole hyväksi. Tuota menoa voi olla että 20 vuotiaana warrenfanilla on välilevyn pullistuma, polvet paskana ja leikatut olkapäät jotka ei kestä treeniä. On lyhytnäköistä treenata koko ajan yli-isoilla painoilla ronskilla tekniikalla ellei satu omistamaan teräsmiehen niveliä. Mulle ainakin on tärkeää että voin tehä kaikkia samoja liikkeitä vielä 10 vuoden päästä (ja ei, en kuulu näihin ylipuhtaan tekniikan palvojiin, mutta kyllä kaikessa hommassa on järki oltava mukana, etenkin kun puhutaan omasta terveydestä).
Joka tapauksessa helevetisti lihaa warrenfanilla ikäisekseen:thumbs:
jepjep. ikä 16v, paino 76kg. treenannu 1.5v, penkki 100kg mv 175kg kyykky 10x100kg leuanveto lisäpainoil ykköne 45kg
ja tossa joku pullistus kuva :D http://www.aijaa.com/v.php?i=4491316.jpg
Huhuh rispect kyllä :thumbs:. Jätkä on kyllä just sellasessa kunnossa mihin ite tähtään, toivottavasti ite oon tollasessa kunnossa 1,5 vuoden treenin jälkeen edesjepjep. ikä 16v, paino 76kg. treenannu 1.5v, penkki 100kg mv 175kg kyykky 10x100kg leuanveto lisäpainoil ykköne 45kg
ja tossa joku pullistus kuva :D http://www.aijaa.com/v.php?i=4491316.jpg
No murrosiässä varmaan monella on jossain vaiheessa jonkunlaiset gynot. Kyllä ne itestään lähtee, itsellä oli joskus vuosi sitten...voiko gynoista päästä eroon? vai onko rest of life ?
E: koska itse en ole varma löytyykö itellä noi vai ei... noh, luuulis et sittenkun rupee ''kasvaa'' niin sitten näkyy et tuleeko noi discousting niples
Kyllä ne itestään lähtee
Vastaan reenikaverin puolesta koska ei lue kovin usein vissii näit, eli ~185cm pitkä, ja selkä ollu aina kovimmas kunnol rambox;il. :thumbs:Paljos on pituus? Ihan hyviä tuloksiahan noi on varsinkin maastaveto ja leuanveto. :thumbs: Ja onhan tota lihaakin ukolla.
[E] Lol olihan toi syntymävuosi nimessä, enpä tajunnu lukea. :D