15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
warren. reenaat niinku tähänki asti. lihasta sulla on aivan helkkaristi lapseksi. se on ihan sama mitä nuo kukkikset sulle huutelee tekniikoista. maltti vaan mukana ja jatkat ihan samaan malliin ku tähänkin asti kun se kerta toimii paremmin kuin hyvin. painoa älä enään nosta yhtään, pidät vaan samassa ja veivaat menemään. 20vuotiaana olet todella julman näkönen tapaus.

peter keränen aikoinaan sanoi hyvin noista tekniikoista. fuskun ja puhtaana tehtävän liikkeen ero on hyvin häilyvä. joku voi tehdä liikkeet ulkopuolisen silmin puhtaasti, mutta silti ei saa menemään reenejä oikeaan lihakseen. sitten toinen ääripää tekee liikkeet ulkopuolisen silmin ns rumalla tekniikalla ja silti he saavat menemään liikkeet perille ja lihakset kasvaa.

Kiitos kannustuksesta:)

Kehonpaino on tarkoitus pitaa alle 120kg lukemissa ja samalla myos ruokavaliota tarkkaillen.
lihaa ja voimaa on tarkoitus samalla lisata ja talla hetkella treeni kulkee ihan mukavasti.

peter keranen on viisas mies, myos faijan vanhoja tuttuja...

Muuten oon neutraalin kanssa samaa mieltä, mutta kun miettii paikkojen kestämistä, niin tuommonen repivä treenityyli ei ole hyväksi. Tuota menoa voi olla että 20 vuotiaana warrenfanilla on välilevyn pullistuma, polvet paskana ja leikatut olkapäät jotka ei kestä treeniä. On lyhytnäköistä treenata koko ajan yli-isoilla painoilla ronskilla tekniikalla ellei satu omistamaan teräsmiehen niveliä. Mulle ainakin on tärkeää että voin tehä kaikkia samoja liikkeitä vielä 10 vuoden päästä (ja ei, en kuulu näihin ylipuhtaan tekniikan palvojiin, mutta kyllä kaikessa hommassa on järki oltava mukana, etenkin kun puhutaan omasta terveydestä).

Joka tapauksessa helevetisti lihaa warrenfanilla ikäisekseen:thumbs:

Ihan hyvia kommentteja.Valilla tullut reviteltya vahan liikaakin "nuoruuden innolla",mutta nyt olen tasotellut harjoittelua ja sen rasittavuutta eli 50-70% harjoittelusta tapahtuu vahan kevyemmilla painoilla ja loppu 30-50% on raskaammilla painoilla tehtya. Yritan kiinnittaa huomiota suoritus tekniikoihin, jotkut liikkeet olen jattanyt toistaiseksi kokonaan sivuun.

Ja lyhyesti : tarkoitus tosiaan on, etta paikat kestavat harjoittelun nyt ja tulkevaisuudessa.

Itseolen tuommoisessa kunnossa. http://img17.imageshack.us/i/bodi.png/Eli tarvisi saada enemmän voimaa ja lihasta näkyviin. Minkälaisella ohjelmalla minun kannattaisi lähteä liiikkeelle ja mimmoinen dietti kannattaisi ottaa käyttöön, jos tavoitteena on rantajellona 2010 ?

Ihan normi 2- tai 3-jakoinen ohjelma ja ruokavalio kuntoon, 2g proteiinia per kilo ja kaloreita noin 300-500 plussalla. Turhaan alat vielä diettailemaan, joulun jälkeen vaikka aloitat, nyt hankit lihaksia sinne alle että on jotain mitä varten dietata.

jepjep. ikä 16v, paino 76kg. treenannu 1.5v, penkki 100kg mv 175kg kyykky 10x100kg leuanveto lisäpainoil ykköne 45kg
ja tossa joku pullistus kuva :D http://www.aijaa.com/v.php?i=4491316.jpg

Paljos on pituus? Ihan hyviä tuloksiahan noi on varsinkin maastaveto ja leuanveto. :thumbs: Ja onhan tota lihaakin ukolla.

[E] Lol olihan toi syntymävuosi nimessä, enpä tajunnu lukea. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic: voiko gynoista päästä eroon? vai onko rest of life ?
E: koska itse en ole varma löytyykö itellä noi vai ei... noh, luuulis et sittenkun rupee ''kasvaa'' niin sitten näkyy et tuleeko noi discousting niples

Lähtee esim. leikkaamalla.

:offtopic: voiko gynoista päästä eroon? vai onko rest of life ?
E: koska itse en ole varma löytyykö itellä noi vai ei... noh, luuulis et sittenkun rupee ''kasvaa'' niin sitten näkyy et tuleeko noi discousting niples
No murrosiässä varmaan monella on jossain vaiheessa jonkunlaiset gynot. Kyllä ne itestään lähtee, itsellä oli joskus vuosi sitten...

Paljos on pituus? Ihan hyviä tuloksiahan noi on varsinkin maastaveto ja leuanveto. :thumbs: Ja onhan tota lihaakin ukolla.

[E] Lol olihan toi syntymävuosi nimessä, enpä tajunnu lukea. :D
Vastaan reenikaverin puolesta koska ei lue kovin usein vissii näit, eli ~185cm pitkä, ja selkä ollu aina kovimmas kunnol rambox;il. :thumbs:

Noh kai se on itsekin laitettava kuva tänne.. voimanostoa tuli ennen harrastettua 13-14v ja salihommat on lopetettu n. vuosi sitten..paino on tippunut Noin 12 kiloa. painoja on kolistelu viimeisen vuoden aikana arviolta kymmenisen kertaa. Niin tässä kuva nyky "kunnosta" http://yfrog.com/57dsc02895yj

Ikä 16v.

Aika kova hauberi.
Kuvia vielä edestä ja takaa, ja vielä jaloista? :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom