Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
imo noin päin sen pitäs melkeen mennä..Totaa, ehkä tuli väärään ketjuun, mutta oonko jotenkin kummajainen, kun saan kyykystä tuon 10x70kg, minkä Teepeekin, mutta penkistä menee kympillä ehkä 35-37.5kg? Olen siis (kohta) 14 vuotta.
EDIT: Tai no, ehkä hiukan yläkanttiin tuo 70kg, teen Arskan G6:ssa 4x10 65kg... Vai onko (yläkanttiin)? Vejän kyllä jalat ihan alas, että oisko jotain 60-50 astetta jalkojen kulma. Ainakin salee alle 90.
Lukisko tos vastaus ylempään kysymykseen?Jalka"treeniä" tehty kunnolla vasta kesäkuun alusta lähtien(lue: kyykky). sitä ennen semmost prässiä joskus -treeniä. Eipä tässä ikää ja treenivuosia montaa ole vielä.;)
Lukisko tos vastaus ylempään kysymykseen?
Kesäkuun alus sain 10x50kg kyykystä.
Totaa, ehkä tuli väärään ketjuun, mutta oonko jotenkin kummajainen, kun saan kyykystä tuon 10x70kg, minkä Teepeekin, mutta penkistä menee kympillä ehkä 35-37.5kg? Olen siis (kohta) 14 vuotta.
EDIT: Tai no, ehkä hiukan yläkanttiin tuo 70kg, teen Arskan G6:ssa 4x10 65kg... Vai onko (yläkanttiin)? Vejän kyllä jalat ihan alas, että oisko jotain 60-50 astetta jalkojen kulma. Ainakin salee alle 90.
Selvä. ;)Bhahh, itse olen treenannut jalkoja vasta pari kertaa, ei tullut mainittua edelliseen viestiin ,kun olen kumminkin toitottanut sitä täällä aloittelijoiden osiossa muutaman kerran aiemminkin. Mutta olen harrastanut jääkiekkoa jo suht pitkään joten se selittänee noita jalkoja... Ja sitäpaitsi en puhunut sinusta mitään, kysyin vain että onko normaalia jos jalat ovat noin paljon edellä
Tulipa tossa aikansa kuluks otettua uusi kuva kun himassa reenailin pitkästä aikaa. http://yfrog.com/58dsc02906mmwj
Paska on kuva ja niin myös äijä mutta tuosta lähdetään taas liikkeelle.. JA KOVAA ;)
Tosta kuvasta ei kyllä saa minkäänlaista selkoa kunnosta.Tulipa tossa aikansa kuluks otettua uusi kuva kun himassa reenailin pitkästä aikaa. http://yfrog.com/58dsc02906mmwj
Paska on kuva ja niin myös äijä mutta tuosta lähdetään taas liikkeelle.. JA KOVAA ;)
Tosta kuvasta ei kyllä saa minkäänlaista selkoa kunnosta.
Taidetaan puhua. Vitutka näe. Tollasesta sotkusesta puhelimella otetulla peilikuvasta saa tod. näkösesti aika erilaisen kuvan, kuin kunnon kameralla otetun.Mussun mussun.
Puhutaanko me nyt samasta kuvasta? Hyvinhän tuosta näkee missä kunnossa hartiataso on, olkapäät on kovassa kuosissa ja kädet on hyvässä lihassa myös. Rasvaakaan ei oo paljon vittuakaan.
Ennoo :itku:Etkö ole saanu pillua vähään aikaan ? ;) ota ihan rauhassa.. otan paremman kuvan ihan sun mieliksi tossa joku päivä