15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Jalka"treeniä" tehty kunnolla vasta kesäkuun alusta lähtien(lue: kyykky). sitä ennen semmost prässiä joskus -treeniä. Eipä tässä ikää ja treenivuosia montaa ole vielä.;)

Totaa, ehkä tuli väärään ketjuun, mutta oonko jotenkin kummajainen, kun saan kyykystä tuon 10x70kg, minkä Teepeekin, mutta penkistä menee kympillä ehkä 35-37.5kg? Olen siis (kohta) 14 vuotta.

EDIT: Tai no, ehkä hiukan yläkanttiin tuo 70kg, teen Arskan G6:ssa 4x10 65kg... Vai onko (yläkanttiin)? Vejän kyllä jalat ihan alas, että oisko jotain 60-50 astetta jalkojen kulma. Ainakin salee alle 90.

Totaa, ehkä tuli väärään ketjuun, mutta oonko jotenkin kummajainen, kun saan kyykystä tuon 10x70kg, minkä Teepeekin, mutta penkistä menee kympillä ehkä 35-37.5kg? Olen siis (kohta) 14 vuotta.

EDIT: Tai no, ehkä hiukan yläkanttiin tuo 70kg, teen Arskan G6:ssa 4x10 65kg... Vai onko (yläkanttiin)? Vejän kyllä jalat ihan alas, että oisko jotain 60-50 astetta jalkojen kulma. Ainakin salee alle 90.
imo noin päin sen pitäs melkeen mennä..

Jalka"treeniä" tehty kunnolla vasta kesäkuun alusta lähtien(lue: kyykky). sitä ennen semmost prässiä joskus -treeniä. Eipä tässä ikää ja treenivuosia montaa ole vielä.;)
Lukisko tos vastaus ylempään kysymykseen?
Kesäkuun alus sain 10x50kg kyykystä.

Lukisko tos vastaus ylempään kysymykseen?
Kesäkuun alus sain 10x50kg kyykystä.

Bhahh, itse olen treenannut jalkoja vasta pari kertaa, ei tullut mainittua edelliseen viestiin ,kun olen kumminkin toitottanut sitä täällä aloittelijoiden osiossa muutaman kerran aiemminkin. Mutta olen harrastanut jääkiekkoa jo suht pitkään joten se selittänee noita jalkoja... Ja sitäpaitsi en puhunut sinusta mitään, kysyin vain että onko normaalia jos jalat ovat noin paljon edellä :)

Takareidet pohkeisiin on hyvä syvyys (on myös helposti verrattavissa, kun ei tarvitse selitellä mitään astelukuja). Aloita hitaasti tekemään 40kg:lla pitäen selän suorassa, kyllä se pohjaan menee, kun vähän antaa aikaa ja venyttelee lisäksi. Tulee vähemmän eroakin penkin ja kyykyn välille ja ennen kaikkea kunnolla pattia jalkoihin. Suosittelen. :thumbs:

Bhahh, itse olen treenannut jalkoja vasta pari kertaa, ei tullut mainittua edelliseen viestiin ,kun olen kumminkin toitottanut sitä täällä aloittelijoiden osiossa muutaman kerran aiemminkin. Mutta olen harrastanut jääkiekkoa jo suht pitkään joten se selittänee noita jalkoja... Ja sitäpaitsi en puhunut sinusta mitään, kysyin vain että onko normaalia jos jalat ovat noin paljon edellä :)
Selvä. ;)
Niin ja ikinä en oo harrastanu mitään futista tai jääkiekkoo ettei sielt oo pienintäkää kuntoo jalkoihi ikin tullu ;f

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noh enpä nyt sanoisi. Toivottavasti alkaa lihat palautua lihasmuistista nopeasti takaisin. ens kesäksi sitte rantakuntoon:rock:

Tulipa tossa aikansa kuluks otettua uusi kuva kun himassa reenailin pitkästä aikaa. http://yfrog.com/58dsc02906mmwj

Paska on kuva ja niin myös äijä mutta tuosta lähdetään taas liikkeelle.. JA KOVAA ;)
Tosta kuvasta ei kyllä saa minkäänlaista selkoa kunnosta.

Otatko ensi kerralla kuvan kunnon kameralla? Etkä kännykällä peilistä ja vielä paskasta kulmasta, kiitos :)

Tosta kuvasta ei kyllä saa minkäänlaista selkoa kunnosta.

Mussun mussun.

Puhutaanko me nyt samasta kuvasta? Hyvinhän tuosta näkee missä kunnossa hartiataso on, olkapäät on kovassa kuosissa ja kädet on hyvässä lihassa myös. Rasvaakaan ei oo paljon vittuakaan.

Mussun mussun.

Puhutaanko me nyt samasta kuvasta? Hyvinhän tuosta näkee missä kunnossa hartiataso on, olkapäät on kovassa kuosissa ja kädet on hyvässä lihassa myös. Rasvaakaan ei oo paljon vittuakaan.
Taidetaan puhua. Vitutka näe. Tollasesta sotkusesta puhelimella otetulla peilikuvasta saa tod. näkösesti aika erilaisen kuvan, kuin kunnon kameralla otetun.

Etkö ole saanu pillua vähään aikaan ? ;) ota ihan rauhassa.. otan paremman kuvan ihan sun mieliksi tossa joku päivä :)

Etkö ole saanu pillua vähään aikaan ? ;) ota ihan rauhassa.. otan paremman kuvan ihan sun mieliksi tossa joku päivä :)
Ennoo :itku:

Ei ollu mittään henkilökohtasta, vituttaa vaan tollaset peiliräpellykset :hyper:

Haha :) en mäkään tuota suoranaisesti tarkoittanut. En vain satu omistamaan kunnon kameraa. Mutta kyllä niitä on paskempiakin kuvia nähty :thumbs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom