15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Heh, mitenköhän ne nyt oli.
Tarkkoja en osaa nyt sanoa, mut heitellään arvio:

penkin maksimi on satasen paikkeilla, mavea oon ottanu 160kg:lla vissiinkin nelosia ja veikkaanpa, et kyykky ei hirveesti tosta sadasta oo ylempänä, jos edes on siinä satasessa.

Siinä nyt noi ''perus''.

Nyt kiristellään, aikaisemmin postaamassani viestissä oleva kuva on siis jo vähän ''last seasonia''.
:lol2:

Kova kunto perkele :D Ulkonäön ja koon perusteella en sanois sun olevan -93. Jatka samaa rataa. ^^

Kova kunto perkele :D Ulkonäön ja koon perusteella en sanois sun olevan -93. Jatka samaa rataa. ^^

Heh, kiitoksia! :D Jep nyt on hyvä siisoni päällä, muutama kilo poies vielä ylimäärästä niin josko sitte laittelis uusia kuveja. :)
Tuo kun on jo pikkasen ''vanha'' kuten tossa aikasemmassa viesis taisin sanoa.

Pistää aina kunnon treeni-innon päälle kieltämättä ku eksyy tänne threadii !
Hienoja tuloksia on kyllä porukalla , ehkä mäki sitte joskus :{D

Pistää aina kunnon treeni-innon päälle kieltämättä ku eksyy tänne threadii !
Hienoja tuloksia on kyllä porukalla , ehkä mäki sitte joskus :{D

Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. :)

Muidenkin kuvia olisi mukava nähdä, oon aikalailla selannut ''koko'' threadin läpi, mutta silti.

On aina kiva nähdä jengiä hyvässä tikissä, tai yleensäkin treenikuvia ja motivoituneita nuoria. :)

Sällillä on kokoa jos ikää 15v. Kovassa kunnossa tunnut olevan. Onko muuten miltä tasolta mitali tossa yhessä kuvassa? Eipä kehtaa enää kuvaa ottaa kun tuntee ittesä niin säälittäväksi täällä (krizze, sinä sun muut...:D)

Sällillä on kokoa jos ikää 15v. Kovassa kunnossa tunnut olevan. Onko muuten miltä tasolta mitali tossa yhessä kuvassa? Eipä kehtaa enää kuvaa ottaa kun tuntee ittesä niin säälittäväksi täällä (krizze, sinä sun muut...:D)

Ikää on kyllä se 15v. :)
Mitenköhän ton tason määrittelis..
Suurin osa on aika ''perusskaboja'', mutta Finnish Open on suurin Suomes järjestettävä skaba, ja viel kansainvälinen, sieltä on tullut voitto.
Sm-tasoa varmaan sitte ollaan, 2x neljäs oon ollut.

Vastaan nyt vielä Eib:lle tähän samaan ilam quotea:

Eiköhän karatesta hyötyä oo ollu. :) 6-vuotiaana sen aloitin niin peruskondis sieltä pohjalta etc.
Ja kyllähän karatessakin voimaa tarvitaan.

Jep varmasti on ollut hyötyä. Muutenkin hieno laji ja arvostan kyllä itsepuolustuslajien harjoittajia (jos järki päässä ja lajin tarkoitus oikea). Lihaskunto varsinkin varmasti huippu luokkaa jos karatea noin monta vuotta takana. Rispect ja eikun onnea jatkoon lajin parissa:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep varmasti on ollut hyötyä. Muutenkin hieno laji ja arvostan kyllä itsepuolustuslajien harjoittajia (jos järki päässä ja lajin tarkoitus oikea). Lihaskunto varsinkin varmasti huippu luokkaa jos karatea noin monta vuotta takana. Rispect ja eikun onnea jatkoon lajin parissa:D

Heh. Jep oon sitä mieltä, että kamppailulajit on jees niin kauan, ku järki pysyy päässä.
Kiitos!

Ja ettei mee ''ihan OT:ksi'' niin voisi kai laittaa jälleen linkkiä poseyrityksestä:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ok-ka&image_id=103578249

Huhhuh kun on iso kaveri. :s

Ehkä tulevaisuudessa sitten vois päästä tohon kuntoon. :D

Sen verran vielä vois laittaa, että pituutta 184cm ja painoa 87,5kg ja ikääkin se pyydetty 15v.

EI hitto :D alkaa nolottaa ku muistelee minkä kokonen itse oli VIELÄ pari vuotta sitten..silloin 15-16v oli pituutta varmaan 169 ja painoa 64 :D Tosin eise vieläkään ole tota luokkaa eikä varmaan mun paljonpuhutuilla GEENEILLÄ ikinä olekkaan. Syytän mun geenejä tästä kaikesta. :itku:

Huonolaatuinen selkäkuva:

selkä.webp

Mimmonen jalka pose kannattaa ottaa ?
Ajattelin saunan jälkeen pari kuvaa tempasta..

Ei kyl uskois Okasta, että on 15.. ensinnäkään ei näytä yhtään naamasta edes :o ja sit kehonpuoli on jo eriasia.. siin on hyvin hyödynnetty murrosiän tuomat jutut.

kaikkihan me ollaan vielä pikku noviiseja jotka rimpuloi tuolla salilla vinnit punottaen:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom