15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
No en kyllä kovin luotettavalta taholta oo tota kuullu, mut kuullu kuiteki et omanikästen ME ois jossai :rolleyes:

Kyllä mä uskon että tommonen kaveri voi maailmanennätyksen tehdä jossai yu- tai voimalajissa... Kuitenki 3kk sitten käyttäjänsä mukaan ollut vielä 14v. En pitäis edes epäilyttävänä asiansa. Kovassa kunnossa on kaveri kieltämättä.

Kyllä mä uskon että tommonen kaveri voi maailmanennätyksen tehdä jossai yu- tai voimalajissa... Kuitenki 3kk sitten käyttäjänsä mukaan ollut vielä 14v. En pitäis edes epäilyttävänä asiansa. Kovassa kunnossa on kaveri kieltämättä.

"öö penkki 140kg, kyykky 190kg pohjasta,mave 220kg raw tyliillä kaikki:D kyykky kyl on jo varmaan päälle 200kg ku sain 150kg 10 kertaa tos:D"

^^Tollasia sanoi ko. körmy nostavansa.

"öö penkki 140kg, kyykky 190kg pohjasta,mave 220kg raw tyliillä kaikki:D kyykky kyl on jo varmaan päälle 200kg ku sain 150kg 10 kertaa tos:D"

^^Tollasia sanoi ko. körmy nostavansa.
Missäs painoluokassa kyseinen sälli liikkuu? ja aina pitää muistaa että salitulokset on salituloksia ja kisoissa kisatulokset(toisinsanoen ei niitä maailmanennätyksiä salilla oteta :D). ja aika nihkee saattaa olla tuo 10x150kg että tulis 1x200

Tiedä tuosta maailmanennätyksestä, mutta kovassa kunnossa äijä, vai pitäisikö sanoa poika on. Liekkö ihan puhtaalla reenillä? No eniweis eiköhän tuolta amerikan mantereelta löydy joku 10v hormoneilla pumpattu sikaniska, jolla ollu vähän piltissä terästystä, ja joka nostaa penkistä väh. sen 170kg:D

Toi krisu juoksi ainakin viime vuonna alta kasin aikoja 60 metrillä, junnujen me:itä ei tämä kaveri vielä taida rikkoa.

heh.. tässähän tulee pieni olo kun kattoo minkälaisia tyypit on jo 15 vuotiaina :thumbs:

Missäs painoluokassa kyseinen sälli liikkuu? ja aina pitää muistaa että salitulokset on salituloksia ja kisoissa kisatulokset(toisinsanoen ei niitä maailmanennätyksiä salilla oteta :D). ja aika nihkee saattaa olla tuo 10x150kg että tulis 1x200

172cm ja 75-78 painaa kuulemma. En haluis tuomita ketään mut sanoisin, että toi on ottanut vähän muutakin kuin kaurapuuroa aamulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä huikeissa lihoissa tuo "poika"! :eek: Mitenkähän kaveri reenailee? Harrastaa vissiin yleisurheilua?

Ihan hyvässä tikissä ikäisekseen, tosin yleisurheilijatausta vaikuttaa paljon, joten en jää yhtään ihmettelemään kaverin kondista. Eri asia olis, mikäli tyyppi sattuis olemaan vuodentakainen sohvaperuna.

Emmä oikee usko, että toi Krisse on mitää ottanu. Ei se nyt livenä kuitenkaan niin iso oo. Vissiin kuitenki 5-6 vuotta reenannu mun tietääkseen.

Kusi sillä on ainakin noussu päähän jos ei muuta.

edit.
On kyllä huikeissa lihoissa tuo "poika"! :eek: Mitenkähän kaveri reenailee? Harrastaa vissiin yleisurheilua?

Aikoinaan ainakin paljon runkkupenkkiä, runkkupenkkiä lankulla ja paidalla ja erikseen. Cheattiä ja enempi cheattiä, heijarihauiksia, you name it.

:D

No ei mut kyllä toi on ihan helvetin kovassa kunnossa!! Varmasti monelle palstalaiselle tollanen kunto ei tuu ikinä vastaan. Ihan makee saavutus.

Ihan makee jos tollasee kuntoo pelkällä runkkupenalla ja heijarihauiksilla päässy :D ^^.

Kyllähän näitä löytyy. Ite muista kun kaverit lähetti jonkun vuoden nuoremman jannun profiilin galleriassa linkin, harrasti pikajuoksua. Oli kuulema samoista kisoista spotannu. Mutta mä elän siinä toivossa että voisilmä on puurossa, ei tuu itelle paha mieli;)

oot vaan kateellinen:D

Vituttaa vaan ku toi on mua 2kk mua nuorempi ja hieman paremmassa kunnossa... :D Mä elän siinä toivossa nimenomaan, että voisilmiä ottanut. 8,5v ottanu punttia, se on niinku alottanu 7vuotiaana?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom