15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Se vyötärönympärys riippu hiukan pituudestakin. 85 cm vyötärönympärys 190 senttisellä kaverilla ei ole erikoinen, mutta 170 senttisellä hepulla voisi jo olla melkoisen pyöreän näköinen.

Joo, samaa mieltä bustedin kanssa: threadin kuvista puolet on otettu spottivalojen alla, peilin kautta, jossain ennennäkemättömässä poseerauksessa ja Nokia 3200 kamerakännykällä. :D

6-pack on yliarvostettu.

T. läski.

Joo, en itekkään arvosta mitään päkkiä mutta kuten sanoin toi on vanha kuva minkä laitoin niiltä ajoilta kun se päkki oli tärkein, nyt oon reenannu selkää ja olkapäitä eniten. Otan parempaa kuvaa tossa joskus kun kerkiää.

Täs ois sitte vähän käsiä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4054498.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4054510.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4054523.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4054536.jpg

sori paska kuvanlaatu, kännykän pixelit ei oikee riitä parempaa, paitsi joissa nois on viel käsikin tärissy :puntti::puntti:

Ja tässä threadissä on tuo kuvien laatukin näköjään yhtenäisen paska, ihan ku joku sääntö.:D Ottakaa kunnon kuvia jossa näkyy muutaki ku puolet yläkropasta peilin kautta ilman onnistunutta tarkennusta, niin saa jotain käsitystä kunnosta. Välillä tulee aina vilkastua että onko kovia junioreita ilmestyny, mutta aina on niin paskat kuvat ettei mitään tolkkua ja kokonaisuudesta ei saa mitään selvää.

:rolleyes:

Noista XxZ käsikuvista vois kans kysellä et miks kaikkien pitää olla samast asennosta otettuja? :D

Viimeksi muokattu:
:provo: Kiviäkin kiinnostaa joku päkki. Tarpeeks lihaa vaan joka puolelle niin että näyttää isolta edes tiukka paita päällä ja vatsa semmosessa kuosissa ettei maha röllötä paidassa. Ne hetket kun olet elämässä ilman paitaa on aika vähissä kodin ulkopuolella :provo:

e: pointtina että ne päkit kyllä saa esiin kun vaan on tarpeeks rasvaton (kynis).

Tämän viestin kun luin niin piti mennä heti tiukkoja paitoja testailemaan ja peilin eteen omaa kuvaa katselemaan.

Ei pidä paikkaansa. Turha heittää hatusta noita mittoja tai oletella mitään.
Ei, en heittänyt. Kamulla, joka on 15 cm pidempi on sama vyötärönympärys ja arvaappa kummalla se vyötärö näyttää pyöreämmälle. Marginaalisia juttuja, mutta ei hatusta.

E: Jossain ketjussa oli sellainen taulukko, missä oli pituuden mukaan laitettu ihanne vyötärön- ja rinnanympärys. Siinä taulukossa lyhyempiin mentäessä vyötärönympäryskin kapeni. Eihän tuo mikään todiste ole, mutta jotain.

Pointti olikin se, ettei 170 senttisellä 85 cm vyötärönympärys ole erityisen pyöreän näköinen. Ihannemitat on ihannemittoja, mutta ei ne läheskään aina mene kuten noissa tilastoissa annetaan ymmärtää. Totta kai pituus on oleellinen tekijä, mutta en viitannutkaan eri pituisten henkilöiden välisiin eroavaisuuksiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pointti olikin se, ettei 170 senttisellä 85 cm vyötärönympärys ole erityisen pyöreän näköinen. Ihannemitat on ihannemittoja, mutta ei ne läheskään aina mene kuten noissa tilastoissa annetaan ymmärtää. Totta kai pituus on oleellinen tekijä, mutta en viitannutkaan eri pituisten henkilöiden välisiin eroavaisuuksiin.
Joo, näin näyttää olevan. En lukenut ajatuksella, mihin kohtaan tarkasti vetosit aikaisemmasta postistani, eli puhuttiin ristiin. Vaikka itse tuossa talvella 85 cm vyötärön kanssa näytinkin Michelin-ukolle. Joo, kyllähän noi taulukot kusevat, koska ne ovat melko yleistyksiä.

Pahoittelen mokaa, vähennän aerobista, saat joulukortin jouluna. :nolo:

Oon myös huomannu että noissa kaikissa kuvissa oikein painetaan kättä kylkeä vasten jolloin se käsi näyttää isommalta mitä se todellisuudessa on. Kyllähän omakin käsi näyttää isolta tuolla tavalla, mutta todellisuudessa se on ihan naru :)

Oon myös huomannu että noissa kaikissa kuvissa oikein painetaan kättä kylkeä vasten jolloin se käsi näyttää isommalta mitä se todellisuudessa on. Kyllähän omakin käsi näyttää isolta tuolla tavalla, mutta todellisuudessa se on ihan naru :)

Kyllähän se vähän joo, mutta lähinnä silloin kun kädessä on paljon ylimäärästä eli läskiä, mutta noissa mun kuvissa en oo ainakaan tarkotuksella mitenkää yrittänyt oikeen painaa sitä kättä siihen kylkeen. Eikä mulla mitään läskii ainakaa oo :puntti: :wtf::wtf: :rock:

Ei mun haba näytä aineka yhtään isommalta ku vedän sen kiinnni kylkeen, päinvastoin. Käsi ikäänkuin "tasaantuu" ja patti näyttää pienemmältä. Ja niin läskiä mullakaan ei ole juur yhtään. Rasvat alle 10.

Ei mun haba näytä aineka yhtään isommalta ku vedän sen kiinnni kylkeen, päinvastoin. Käsi ikäänkuin "tasaantuu" ja patti näyttää pienemmältä. Ja niin läskiä mullakaan ei ole juur yhtään. Rasvat alle 10.

Näin on, mullakaan se haba ainakaa näytä yhtään isommalta ennemminkin toi olkapään kohta voi vähän näyttää suuremmalta:rock::rock:

No kumminkin tuo nyt ei ole vaan mielestäni paras asento näyttää haukkaria.

niin ja tarkoitin käden leventymistä en patin kokoa :)

Tiiän kaverin, vetelee ihan järettömiä tuloksia ton ikäseks. Maailmanennätyksiäkin kuulemma.

Tuskin nyt sentään maailmanennätyksiä, suomenennätyksiä varmasti kyllä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom