15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Jatkanpa vielä vähän offtopicia. Tällä sinun logiikallasi pitäisi jopa lihasten jännittäminen ja posettaminen olla kiellettyä, koska ethän sinä jokapäiväisessä elämässäkään 24/7 kävele tuplat takaa -pose päällä. Tuo posettaminen ja lihasten jännittäminenkin muuttaa huomattavan paljon sitä ulkomuotoa. Eli ottakaa tästä lähtien semmosia kuvia missä lösötätte tietokoneen ääressä lihakset rentoina, siitä käy ilmi se jokapäiväinen kunto.

Ihan hyvä kunto Halonanttisilla :)

toi olis itse asiassa ihan hyvä idea :) niin ja jos vaikka kauppakassia kantaa kesällä niin kyllähän silloin haukkari on jännitettynä :)

Koska käytännössä aina ollaan ilman pumppia, niin on naurettavaa ottaa niitä kuvia pumpissa, kun se ei kerro siitä oikeasta (jokapäiväisestä) kunnosta mitään. Tottakai kehonrakentajat vetää pumpin päälle ennen lavalle menoa, mutta tekeekö perusjannu sen jos sattuu jossain yhteydessä ilman paitaa esiintymään? Se pumppi kuitenkin muuttaa huomattavan paljon sitä ulkomuotoa.

Puhut vähän, mutta paskaa.

Lihakset pumpissa niin vääristää aika paljon kuvaa.

Täällä kanssa yksi hieno mies.

Mitä meinaa, että lihakset on pumpissa?
Ne on verta täynnä, eli näyttää siten vähän isommilta.

Kyllä mä ainaki ottaisin kuvat pumpissa, jos tänne laittasin. Ihme shaissee täällä taas.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis vai mitenkä se menikään.

:offtopic: Kyllä siinä on aikamoinen ero onko lihaket pumpissa vaiko eivät. Näyttää selkeästi lihaksikkaammalta pumpissa kuin ilman, joten itse olen kyllä sitä mieltä että ilman pumppia kuvat. Ymmärrän sen toki kehonrakennuskilpailuissa kun kyseessä on edes jossainmäärin vakavasti otettava asia, mutta en tässä. Ilman pumppia tosiaankin näkee tuon "oikean" kunnon, eli millainen se on suurimman osan ajasta. Älkääkä vetäkö taas lihasten jännittämistä tähän – se on täysin eri asia. Älkää myöskään väittäkö vastaan vain siitä syystä että haluatte ottaa omat kuvanne pumpissa, ja muistakaa että kyseessä on nyt vain minun mielipide. :offtopic:

Itse käsitän tuon kyllä samoin, miksi ottaa kuvat pumpissa kun siinä periaatteessa huijjataan vaan itteensä. Lihakset huoneenlämpöisenä taas näkyy tietysti minkäkokoiset ne lihakset luonnollisesti on. Tuskin rannalle mennessä vedätte kivillä haukkaria ja punnerratte sen 100, että kyllä tytöt tykkää! :D

:offtopic: Kyllä siinä on aikamoinen ero onko lihaket pumpissa vaiko eivät. Näyttää selkeästi lihaksikkaammalta pumpissa kuin ilman, joten itse olen kyllä sitä mieltä että ilman pumppia kuvat. Ymmärrän sen toki kehonrakennuskilpailuissa kun kyseessä on edes jossainmäärin vakavasti otettava asia, mutta en tässä. Ilman pumppia tosiaankin näkee tuon "oikean" kunnon, eli millainen se on suurimman osan ajasta. Älkääkä vetäkö taas lihasten jännittämistä tähän – se on täysin eri asia. Älkää myöskään väittäkö vastaan vain siitä syystä että haluatte ottaa omat kuvanne pumpissa, ja muistakaa että kyseessä on nyt vain minun mielipide. :offtopic:
Oikeesti mieti vähän mitä kirjoitat... Tosiaan, tää on pelkkä läppä koko tredi.

Riippuu et missä mielessä ne kuvat otetaan. Jos tarkotuksena seurata kuntoa niin parempi ehkä ottaa aina kylmänä että huomaa sen kehityksen paremmin. Mut jos tänne laittaa kuvan niin sen voi ottaa pumpissa jos haluaa, ei täällä kuitenkaan mitään lavamahdollisuuksia pahemmin pohdita.

Riippuu et missä mielessä ne kuvat otetaan. Jos tarkotuksena seurata kuntoa niin parempi ehkä ottaa aina kylmänä että huomaa sen kehityksen paremmin. Mut jos tänne laittaa kuvan niin sen voi ottaa pumpissa jos haluaa, ei täällä kuitenkaan mitään lavamahdollisuuksia pahemmin pohdita.

Jaa mitenkähän sitä kehitystä ei huomaa yhtä hyvin, jos pumpissa lihakset ? :jahas:

Jaa mitenkähän sitä kehitystä ei huomaa yhtä hyvin, jos pumpissa lihakset ? :jahas:

no oisko vaikka siks että lihakset on sillo enempi tai vähempi pumpissa ku viime kerralla:jahas: lopettakaa jo vittu ton asian jahruaminen... tehköön kukin ihan miten haluaa ja jokainen päättää mimmosena ne kuvansa ottaa. tämä thredi alkaa täyttyä tästä samasta sössötyksestä

no oisko vaikka siks että lihakset on sillo enempi tai vähempi pumpissa ku viime kerralla:jahas: lopettakaa jo vittu ton asian jahruaminen... tehköön kukin ihan miten haluaa ja jokainen päättää mimmosena ne kuvansa ottaa. tämä thredi alkaa täyttyä tästä samasta sössötyksestä

Mitä muuta voi odottaa 15-vuotiailta? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikä 17, pituus 175, paino 64 ja ei-niin-tosissaan-treeniä takana n. 1,5 vuotta.
tuplat takaa: http://www.aijaa.com/v.php?i=5960444.jpg
tuplat edestä: http://www.aijaa.com/v.php?i=5960476.jpg
epämääränen hauis/rinta: http://www.aijaa.com/v.php?i=5960454.jpg
ja tuomio? :nolo:

En tajuu miten sul on noi vähä lihaa 1.5v jälkee ite oon käynny 2kk säänöllisesti nyt salil + siihe sit 6v fudist ja 8v lätkää ja meikäl on paljon enemmä lihaa mut mitat onki vähä yli 180 paino 69.5

Koska käytännössä aina ollaan ilman pumppia, niin on naurettavaa ottaa niitä kuvia pumpissa, kun se ei kerro siitä oikeasta (jokapäiväisestä) kunnosta mitään. Tottakai kehonrakentajat vetää pumpin päälle ennen lavalle menoa, mutta tekeekö perusjannu sen jos sattuu jossain yhteydessä ilman paitaa esiintymään? Se pumppi kuitenkin muuttaa huomattavan paljon sitä ulkomuotoa.

Ei jumalauta mitä rutisemista. Eiköhän kehonrakennuksessa ole juuri kyse siitä, että osataan luoda se illuusio parhmaimman mukaan :D Eihän podaritkaan ole kisakunnossa ku pari kertaa vuodessa, ja taatusti ovat silloin nii tarkkaan viilattuja, että seuraavana päivänä kisojen jälkeen ei uskois samaks äijäks.... Jos halutaan ottaa kuva omasta kunnosta, niin kyllä se esikuva pitää kehonrakennuspuolelta hakea jos sinne tähtää!!

Omalla kohalla huomasin tän kiristelyn jälkee, että kunto on pumpissa nii saatanan eri ku "löysänä", joten aion olla pumpissa koko vitun kesän :david:

Ei jumalauta mitä rutisemista. Eiköhän kehonrakennuksessa ole juuri kyse siitä, että osataan luoda se illuusio parhmaimman mukaan :D Eihän podaritkaan ole kisakunnossa ku pari kertaa vuodessa, ja taatusti ovat silloin nii tarkkaan viilattuja, että seuraavana päivänä kisojen jälkeen ei uskois samaks äijäks.... Jos halutaan ottaa kuva omasta kunnosta, niin kyllä se esikuva pitää kehonrakennuspuolelta hakea jos sinne tähtää!!

Omalla kohalla huomasin tän kiristelyn jälkee, että kunto on pumpissa nii saatanan eri ku "löysänä", joten aion olla pumpissa koko vitun kesän :david:

mikäs tän viimesen lauseen tarkotus oli? jäi vähän epäselväks.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom