15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos pojat ! Naapuritkin tulee varmaan kohta valittamaan kun nauran teidän pelleillyille !

Itse käsitän tuon kyllä samoin, miksi ottaa kuvat pumpissa kun siinä periaatteessa huijjataan vaan itteensä. Lihakset huoneenlämpöisenä taas näkyy tietysti minkäkokoiset ne lihakset luonnollisesti on. Tuskin rannalle mennessä vedätte kivillä haukkaria ja punnerratte sen 100, että kyllä tytöt tykkää! :D

No jos tarkastelen tuota esim omasta näkökulmasta niiin. Kuvissa tietenkin pyritään tuomaan itseä mahdollisimman hyvin esiin niin miksi ihmeessä jättää pois noi kiistellyt pumpit ja näyttää pienemmältä kuin mitä mahdollista? Toiseksi kuka helvetin idiootti tekee tätä sen rannalle menon takia? Kuitenkin pakkikselle kuvan postaaminen on eri asia kun haban hierominen rannalla imo..
Herätkää nyt vähä tähän päivään.

Yhtä pyhää on 15-vuotiaiden kuvia?-tredii postaaminen kuin muijan ajaminen, miksi tehdä velttona kun voi vetää pumpissakin.. saattaa muijakin tykätä enemmän.
:piis:

yhtä pyhää on 15-vuotiaiden kuvia?-tredii postaaminen kuin muijan ajaminen, miksi tehdä velttona kun voi vetää pumpissakin.. Saattaa muijakin tykätä enemmän.
:piis:

ruahahaha:d

Jatkanpa vielä vähän offtopicia. Tällä sinun logiikallasi pitäisi jopa lihasten jännittäminen ja posettaminen olla kiellettyä, koska ethän sinä jokapäiväisessä elämässäkään 24/7 kävele tuplat takaa -pose päällä. Tuo posettaminen ja lihasten jännittäminenkin muuttaa huomattavan paljon sitä ulkomuotoa. Eli ottakaa tästä lähtien semmosia kuvia missä lösötätte tietokoneen ääressä lihakset rentoina, siitä käy ilmi se jokapäiväinen kunto.

Ihan hyvä kunto Halonanttisilla :)
Just joo. Tämän ketjun idea lienee kuitenkin vertailla eri ikäisten ja kokoisten ihmisten kuntoa ja saada vähän kommenttia omasta kunnosta. Jos lihakset on pumpattu täyteen verta ja ne näyttää n kertaa suuremmilta kuin yleensä, kroppa on rasvattoman näköinen jne. niin siitä ei todellakaan saa kuvaa siitä oikeasta kunnosta.

Puhut vähän, mutta paskaa.

Täällä kanssa yksi hieno mies.
Perustelut? Idiootti.

Ei jumalauta mitä rutisemista. Eiköhän kehonrakennuksessa ole juuri kyse siitä, että osataan luoda se illuusio parhmaimman mukaan :D Eihän podaritkaan ole kisakunnossa ku pari kertaa vuodessa, ja taatusti ovat silloin nii tarkkaan viilattuja, että seuraavana päivänä kisojen jälkeen ei uskois samaks äijäks.... Jos halutaan ottaa kuva omasta kunnosta, niin kyllä se esikuva pitää kehonrakennuspuolelta hakea jos sinne tähtää!!

Omalla kohalla huomasin tän kiristelyn jälkee, että kunto on pumpissa nii saatanan eri ku "löysänä", joten aion olla pumpissa koko vitun kesän :david:
Mitä tekemistä bodareilla edes on tämän ketjun kanssa. Kuten sanoin jo aikaisemmin, idea on vertailla kroppia ja saada vähän kommenttia omasta kunnosta. Jos kuvissa näyttää huomattavasti lihaksikkaammalta ja rasvattomalta, niin siitä on vähän huono vertailla, kun 99% ajasta ollaan kuitenkin ihan eri näköisiä.

Vittu mitä paskaa.. Täälä aletaan varmaan pian siitäkin itkemään jos joku on dietillä ja heittänyt 5000kalorin hiilarimätön alle.

Ihan ensin on pakko sanoo että Jack9 hyppää kaivoon. Siis ite olen kuvia ottanut pumpissa ja ilman, enkä niissä huomaa juuri eroa, se on vaan kivempi jännitellä niitä lihaksia kun ne on täynnä verta, ainoo missä itellä pumppi korostaa näkyvästi lihan kokoa on kädet. Tässä tredissä on muutenkin niin paljon onnetonta porukkaa että ei niitä kuvia pumpilla paranneta.

en tiiä oliko vähän konsta posti, mutta kaikkihan täällä yrittää antaa sen parhaan kuvan kropastaan, eikö? Siis pointti oli jos sellainen ylipäätänsä oli, että pumpissa varmasti saa paremmat kuvat, eikä se ole mitenkään tuomittavaa, kuuluu asiaan!

pitäiskö tänne sit postailla jotain krapulapäivän nesteettömiä kuvia? vittu mitä urpoja ootte

Just joo. Tämän ketjun idea lienee kuitenkin vertailla eri ikäisten ja kokoisten ihmisten kuntoa ja saada vähän kommenttia omasta kunnosta. Jos lihakset on pumpattu täyteen verta ja ne näyttää n kertaa suuremmilta kuin yleensä, kroppa on rasvattoman näköinen jne. niin siitä ei todellakaan saa kuvaa siitä oikeasta kunnosta.

Perustelut? Idiootti.

Mitä tekemistä bodareilla edes on tämän ketjun kanssa. Kuten sanoin jo aikaisemmin, idea on vertailla kroppia ja saada vähän kommenttia omasta kunnosta. Jos kuvissa näyttää huomattavasti lihaksikkaammalta ja rasvattomalta, niin siitä on vähän huono vertailla, kun 99% ajasta ollaan kuitenkin ihan eri näköisiä.

Jokainen ottakoon kuvansa niin kovassa tikissä kuin pystyy. Se on oikeastaa paras kunnon mittari. Jos on saanut itsensä helvetin kireään kuntoon, ja lihakset täyteen, niin näyttää varmasti paremmalta kuin saman lihasmassan omaava kaveri joka ei ole kireä, vaikka olisi elämänsä phumpissaaa.

Kaiken järjen mukaan otan ne kuvat silloin kun kunto on kovin, enkä esim. kauheessa nestepöhössä. Oma kroppa muokkautuu jo pelkästään nesteiden määrän perusteella suht paljon, vaikka en kävisi treenaamassa.

Joten milloin ottaisin sen kuvan? Onko saunassa käyminen ja parin oluen juominen nesteenpoistomielessä kusettamista? Vai pitäisikö se ottaa suht tyhjästä kropasta aamulla? Mielestäni tohonkaa ei löydy yksiselitteistä vastausta, mutta jos halutaan tuoda kunto mahd hyvin esille, niin jokainen ottakoon ne kuvat niin pumpissa kuin mahdollista.

Mun mielestä ois ihan sama heittää lukkoon vaikka koko tredi ku täällä ei ees oo ollu kuvia pitkään aikaan. Täällä vaan kiistellään siitä pitäiskö kuvissa lihakset olla pumpissa vai ei. Oon sitä mieltä että totta vitussa kuvat pumpissa jos haluu olla parhaimmillaan.

Olen seurannut tätä ketjua jo pitkään, mutta nytpä uskaltaudun laittamaan oman kuvani esille muiden nähtäväksi. Punttitreeniä on takana vajaat 2 vuotta ja ikää vielä hetken aikaa 15. Tosin tuon treenin lisäksi olen varttunut maalla ja osallistunut aktiivisesti maatilan töihin. Onko minun järkeä lähteä pudottamaan vielä painoa vai keräänkö vaan massaa? Haluaisin päästä kesäksi hyvään kuntoon. Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

http://img440.imageshack.us/img440/8867/kokpi.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen seurannut tätä ketjua jo pitkään, mutta nytpä uskaltaudun laittamaan oman kuvani esille muiden nähtäväksi. Punttitreeniä on takana vajaat 2 vuotta ja ikää vielä hetken aikaa 15. Tosin tuon treenin lisäksi olen varttunut maalla ja osallistunut aktiivisesti maatilan töihin. Onko minun järkeä lähteä pudottamaan vielä painoa vai keräänkö vaan massaa? Haluaisin päästä kesäksi hyvään kuntoon. Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Jos nyt jotenkuten pystyn uskomaan että oot 15v/tuo on sun kuva niin älä pudota painoa. Ei tosta ole järkeä pudotella.

Please+do+not+feed+the+trolls.jpg

Ei vittu mitä paskaa. Jätkä on kirjoitellu laskuvarjojääkäriksi 2010 -threadiin ja testeissäki on oltu ja tänne tuut vittu trollaamaan itteäs 15 kesäsenä. Mene sinä sinne kaivoon vaan. Tämä on käsittämättömän paska threadi. Nekin harvat kuvat mitä porukka laittaa on aivan perseestä ja sitten on nämä huijarit.

Onneksi olkoon, ArriH, olet virallisesti busted!

Tämä on minun ja veljeni yhteinen tunnus. Olemme molemmat kirjoitelleet tällä juttuja. Mardekin on hyvä ja hyppää kaivoon asiattomine viesteineen.

Tämä on minun ja veljeni yhteinen tunnus. Olemme molemmat kirjoitelleet tällä juttuja. Mardekin on hyvä ja hyppää kaivoon asiattomine viesteineen.

Joo. Tämähän helppoa on tietää että siellä useampiki kirjoittelee samalla nickillä. Ei perse sentään. Pitäskö kristallipallo hankkia niin vois trollit erotella helpommin? Ootko sinä nyt se joka menee laskuvarjojääkäriksi vai se joka on 15 vuotias? Kannattaisko harkita molemmille omaa nickiä niin ei tarvis arvailla.

Jos oikeasti oot tuossa kuvassa, niin rispektit siitä. Älä helvetissä laihduttamaan ala tuosta kunnosta.

Ette selvästikään usko tekijänoikeuslakeja?

Mikä läppä tämä on?:hyvä:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom