Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse käsitän tuon kyllä samoin, miksi ottaa kuvat pumpissa kun siinä periaatteessa huijjataan vaan itteensä. Lihakset huoneenlämpöisenä taas näkyy tietysti minkäkokoiset ne lihakset luonnollisesti on. Tuskin rannalle mennessä vedätte kivillä haukkaria ja punnerratte sen 100, että kyllä tytöt tykkää! :D
yhtä pyhää on 15-vuotiaiden kuvia?-tredii postaaminen kuin muijan ajaminen, miksi tehdä velttona kun voi vetää pumpissakin.. Saattaa muijakin tykätä enemmän.
:piis:
Just joo. Tämän ketjun idea lienee kuitenkin vertailla eri ikäisten ja kokoisten ihmisten kuntoa ja saada vähän kommenttia omasta kunnosta. Jos lihakset on pumpattu täyteen verta ja ne näyttää n kertaa suuremmilta kuin yleensä, kroppa on rasvattoman näköinen jne. niin siitä ei todellakaan saa kuvaa siitä oikeasta kunnosta.Jatkanpa vielä vähän offtopicia. Tällä sinun logiikallasi pitäisi jopa lihasten jännittäminen ja posettaminen olla kiellettyä, koska ethän sinä jokapäiväisessä elämässäkään 24/7 kävele tuplat takaa -pose päällä. Tuo posettaminen ja lihasten jännittäminenkin muuttaa huomattavan paljon sitä ulkomuotoa. Eli ottakaa tästä lähtien semmosia kuvia missä lösötätte tietokoneen ääressä lihakset rentoina, siitä käy ilmi se jokapäiväinen kunto.
Ihan hyvä kunto Halonanttisilla
Perustelut? Idiootti.Puhut vähän, mutta paskaa.
Täällä kanssa yksi hieno mies.
Mitä tekemistä bodareilla edes on tämän ketjun kanssa. Kuten sanoin jo aikaisemmin, idea on vertailla kroppia ja saada vähän kommenttia omasta kunnosta. Jos kuvissa näyttää huomattavasti lihaksikkaammalta ja rasvattomalta, niin siitä on vähän huono vertailla, kun 99% ajasta ollaan kuitenkin ihan eri näköisiä.Ei jumalauta mitä rutisemista. Eiköhän kehonrakennuksessa ole juuri kyse siitä, että osataan luoda se illuusio parhmaimman mukaan :D Eihän podaritkaan ole kisakunnossa ku pari kertaa vuodessa, ja taatusti ovat silloin nii tarkkaan viilattuja, että seuraavana päivänä kisojen jälkeen ei uskois samaks äijäks.... Jos halutaan ottaa kuva omasta kunnosta, niin kyllä se esikuva pitää kehonrakennuspuolelta hakea jos sinne tähtää!!
Omalla kohalla huomasin tän kiristelyn jälkee, että kunto on pumpissa nii saatanan eri ku "löysänä", joten aion olla pumpissa koko vitun kesän
Just joo. Tämän ketjun idea lienee kuitenkin vertailla eri ikäisten ja kokoisten ihmisten kuntoa ja saada vähän kommenttia omasta kunnosta. Jos lihakset on pumpattu täyteen verta ja ne näyttää n kertaa suuremmilta kuin yleensä, kroppa on rasvattoman näköinen jne. niin siitä ei todellakaan saa kuvaa siitä oikeasta kunnosta.
Perustelut? Idiootti.
Mitä tekemistä bodareilla edes on tämän ketjun kanssa. Kuten sanoin jo aikaisemmin, idea on vertailla kroppia ja saada vähän kommenttia omasta kunnosta. Jos kuvissa näyttää huomattavasti lihaksikkaammalta ja rasvattomalta, niin siitä on vähän huono vertailla, kun 99% ajasta ollaan kuitenkin ihan eri näköisiä.
nyt lukkoon koko paska
Olen seurannut tätä ketjua jo pitkään, mutta nytpä uskaltaudun laittamaan oman kuvani esille muiden nähtäväksi. Punttitreeniä on takana vajaat 2 vuotta ja ikää vielä hetken aikaa 15. Tosin tuon treenin lisäksi olen varttunut maalla ja osallistunut aktiivisesti maatilan töihin. Onko minun järkeä lähteä pudottamaan vielä painoa vai keräänkö vaan massaa? Haluaisin päästä kesäksi hyvään kuntoon. Kaikki kommentit ovat tervetulleita
http://img440.imageshack.us/img440/8867/kokpi.jpg
Olen seurannut tätä ketjua jo pitkään, mutta nytpä uskaltaudun laittamaan oman kuvani esille muiden nähtäväksi. Punttitreeniä on takana vajaat 2 vuotta ja ikää vielä hetken aikaa 15. Tosin tuon treenin lisäksi olen varttunut maalla ja osallistunut aktiivisesti maatilan töihin. Onko minun järkeä lähteä pudottamaan vielä painoa vai keräänkö vaan massaa? Haluaisin päästä kesäksi hyvään kuntoon. Kaikki kommentit ovat tervetulleita
http://img440.imageshack.us/img440/8867/kokpi.jpg
Tämä on minun ja veljeni yhteinen tunnus. Olemme molemmat kirjoitelleet tällä juttuja. Mardekin on hyvä ja hyppää kaivoon asiattomine viesteineen.
Ette selvästikään usko tekijänoikeuslakeja?