Jatkanpa vielä vähän offtopicia. Tällä sinun logiikallasi pitäisi jopa lihasten jännittäminen ja posettaminen olla kiellettyä, koska ethän sinä jokapäiväisessä elämässäkään 24/7 kävele tuplat takaa -pose päällä. Tuo posettaminen ja lihasten jännittäminenkin muuttaa huomattavan paljon sitä ulkomuotoa. Eli ottakaa tästä lähtien semmosia kuvia missä lösötätte tietokoneen ääressä lihakset rentoina, siitä käy ilmi se jokapäiväinen kunto.
Ihan hyvä kunto Halonanttisilla![]()
toi olis itse asiassa ihan hyvä idea
niin ja jos vaikka kauppakassia kantaa kesällä niin kyllähän silloin haukkari on jännitettynä 
Kyllä siinä on aikamoinen ero onko lihaket pumpissa vaiko eivät. Näyttää selkeästi lihaksikkaammalta pumpissa kuin ilman, joten itse olen kyllä sitä mieltä että ilman pumppia kuvat. Ymmärrän sen toki kehonrakennuskilpailuissa kun kyseessä on edes jossainmäärin vakavasti otettava asia, mutta en tässä. Ilman pumppia tosiaankin näkee tuon "oikean" kunnon, eli millainen se on suurimman osan ajasta. Älkääkä vetäkö taas lihasten jännittämistä tähän – se on täysin eri asia. Älkää myöskään väittäkö vastaan vain siitä syystä että haluatte ottaa omat kuvanne pumpissa, ja muistakaa että kyseessä on nyt vain minun mielipide.