Oi, kun tuli hyvä mieli näitä kommentteja lukiessa! Kiitos kaikille!
Vstaote: Kiinni veti! Stten nähään kenestä on tullu pahin sinivalas jäätelön+grillijuhlien ansioista :D Lisää jengiä mukaan? Anyone?!
Janpa: Tästä tulee nyt pitkä tarina, mutta itsepähän sitä kerjäsit :D
5 vuotiaasta asti olen harrastanut urheilua vähintään 5 kertaa viikossa, mutta itse punttailun merkitys valaistui minulle vasta äskettäin:
Viime kesänä sairauden vuoksi paino tippui lyhyessä ajassa 10kg (, joka 159senttisessä varressa on PALJON) suurimmalta osin lihaksen muodossa. Aikani itsesäälissä kieriskeltyäni huomasin että eipä auta itku markkinoilla ja päätin ottaa asioista selvää aloittaakseni tavoitteellisen treenaamisen urheilullisen olomuodon takaisin saavuttamiseksi. No, nälkähän kasvoi syödessä ja nykyinen kauneusihanne löytyypi tuolta pakkiksen galleriasta
Kiitos siis tähän body-maailmaan heräämisestäni kuulu oikeastaan tuolle kauhialle taudille ;)
Tällä hetkellä treenaan kokonaisvaltaisia pääliikkeitä yksijakoisella ohjelmalla 2-3 kertaa viikossa. Muut liikunnat ovat sitten aerobista (lajireenit 3-4xviikko ja muut mm. juoksu, spinning, bodypump, hiihto (:thumbs
, pallopelit...) Tämäntyyppistä viikko-ohjelmaa on nyt takana joku 8-9kk. Hyvältä tuntuu, kesä tulee ja elämä on ihanaa!
Kauheen kovassa kunnossa kaikki täällä, mutta missä ihmeen eristyksessä te asutte? Päivittäin näkee vain niitä karmivan laihoja nuoria miehiä jotka näyttävät siltä, että lähtevät tuulen mukana lentoon millä hetkellä hyvänsä :wtf: