13-15-vuotiaiden tuloksia

Ikä: -96
Paino: 53kg
Pituus:~171cm
Kokemus: 2 kuukautta tullut salilla käytyä.
Penkkipunnerrus: 72.5kg (mahdollisuus 75-80kg nostoon)
Mave: 100kg kevyesti, enempää en ole ruvennut nostelemaan.
Kyykky: En ole kokeillut.

Ihan mielenkiinnosta, miksi et ole sitten nostanut penkistä enempää jos siihen on mahdollisuus?

En enää kuulu kategoriaan 13-15v mutta laitanpa silti :D

Eilen tuli 5x 205 kuolettamalla. (4. ja 5. toiston välissä n. 8 sec hengähdys tauko)

E: Kyseessä siis mave

Ikä: -96
Paino: 53kg
Pituus:~171cm
Kokemus: 2 kuukautta tullut salilla käytyä.
Penkkipunnerrus: 72.5kg (mahdollisuus 75-80kg nostoon)
Mave: 100kg kevyesti, enempää en ole ruvennut nostelemaan.
Kyykky: En ole kokeillut.

Hurja penkkitulos noin vähällä kokemuksella ja paino.

^ Ehm, tai sitte alkuperäsen viestin kirjottaja tarkotti että sarjapainot noussu siihenmalliin että ois mahollisuus tommoseen nostoon, näin ainakin itse ajattelin kun ekaa kertaa luin. :rolleyes:

^ Ehm, tai sitte alkuperäsen viestin kirjottaja tarkotti että sarjapainot noussu siihenmalliin että ois mahollisuus tommoseen nostoon, näin ainakin itse ajattelin kun ekaa kertaa luin. :rolleyes:

mutta jos sillä on ollu mahdollisuus nostaa enemmän niin miksi ei oo nostanu? täänyt on ihan turhaa pilkunnussintaa. pilkunnussinnaksi jopa harvinaisen tyhmää.

eiköhän asia oo tällä selvä... loppuen lopuks ei oo mitään väliä mitä alkuperäisessä viestissä luki kun kaikki sen ymmärsi.

tarviiko sitä nyt aina maksimeja kokeilla kun epäilee että pari kiloa menisi enemmän? :P siinähän joutuisi joka toisessa treenissä riuhtomaan :D

^ ei tietenkään. tänään testasin maksimit enkä nytkään menny maksimiin asti kaikissa :D
elikkäs:
boxi-kyykky 130kg olis voinu mennä enemmänkin, mutta takareisi ja polvi oli sen tuntusia että ei viittiny jatkaa. Ja huom. tuo oli siis boxi-kyykky ei kyykky boxille.
penkki 125kg
mave 145kg painosarja loppu kesken :D
omapaino 78kg

joku sherlokki voi huomata että yksi tuloksista on hieman edellä :D

^ Minä voisin olla se sherlokki.. Kivasti penkki edellä, mutta ei muutkaan huonoja tuloksia ole. Joo kyllä on ihan hyvä penkki painoon nähden. Bodaus mielillä treenailet?

^kyllä pidemmän tähtäimen tavoitteet on voimanoston puolella, nyt alkuun pitää vähän lihaakin saada. en tosiaan ole päässy kovin täysi painoisesti mavee ja kyykkyy treenaan kun on ollu pieni polvivamma. :(

Tänään tuli selkätreenin loppupuolella otettua polvistavetoa.

160kg x8 ei mitkään hirmupainot varmaankaan, kun en tiedä mitä muut vetää, mutta suht tiukka oli jo vipa nosto. Takana kuitenkin jos 1,5h selkätreenit.

165/65 ja 15v.

No polvistaveto tehdään aika yleisestikin treenin lopussa.
totta näinhän ainakin kehonrakentajat sen yleensä tekevät, jos treenivuorossa on pelkkä selkä.. itse olen tainnut liikaa voimailuun ja pieni jakoisiin ohjelmiin keskittyä ja unohtanut jo että on muunkin tyylistä treeniä :D

mutta tuo treeni aika on joka tapauksessa melko pitkä.

mutta tuo treeni aika on joka tapauksessa melko pitkä.

Juu,se vähä venyy ku meitä oli 3 heppua veivaamas samoja laitteita ku porukalla tehtiin, tosin tauotkin oli ~2min luokkaa sarjojen välissä. Itse tuntuu että ihan hyvä tuo taukoaika, kun reenaan lähinnä voimaa. Niin kerkee palautua sopevasti ennen seuraavaa sarjaa, kun vetää ihan maximisarjaa niin se vie kyllä mehut, ja kestää palautua.

Back
Ylös Bottom