13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No tarkotin tolla kestävyydellä, että jos sitä massaa haluaa niin tuskimpa joka päivä kannattaa mitään 10 kilsan lenkkejä vetää ja toistoja pitää siellä 20-40 paikkeilla?
Ja onhan se makkarakin lihaa. Ehkä mä vaan ressaan liikaa:).

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No tarkotin tolla kestävyydellä, että jos sitä massaa haluaa niin tuskimpa joka päivä kannattaa mitään 10 kilsan lenkkejä vetää ja toistoja pitää siellä 20-40 paikkeilla?
Lisäpainoa mukaan kun alkaa meneen liikaa.

Mitä haittaa siitä kestävyydestä on? Välillä on hyvä vähän rikkoa rajoja eikä aina jumittua niihin 12 toiston setteihin.. Tästä esimerkkinä DoggCrappista tutut widowmaker-sarjat. Tuo sun taukos nyt ei niin pitkä ole ettet voisi vähän eri tavalla sen aikana treenata.

BTW, jos esim. leuanvedossa ja yhden jalan kyykyissä sarjapituudet nousee sinne 20-40 toiston paikkeille (kestävyyden puolelle) niin sehän on hyvä homma :D

Ikä 16 pituus n. 172cm ja paino 66kg.

Penkkipunnerrus: 72.5kgx1
Kyykky: 60kgx10
Leuanveto leveällä myötäotteella: omalla painolla 18 ja +10kg:llä 11
Treenannut vajaan vuoden vähemmän vakavasti. Onko tulokset ihan perseestä mielestänne? :)

Ikä 16 pituus n. 172cm ja paino 66kg.

Penkkipunnerrus: 72.5kgx1
Kyykky: 60kgx10
Leuanveto leveällä myötäotteella: omalla painolla 18 ja +10kg:llä 11
Treenannut vajaan vuoden vähemmän vakavasti. Onko tulokset ihan perseestä mielestänne? :)
riippu lähtötasosta mutta ei mun mielestä oo kovinkaan päätä huimaavia tuloksia.

riippu lähtötasosta mutta ei mun mielestä oo kovinkaan päätä huimaavia tuloksia.

Jooh, mutta tuskin nyt kuitenkaan ihan perseestäkään. Oletan, että tuo "vähemmän vakavasti" tarkoittaa pari-kolme kertaa perustreeniä viikkoon? Jokatapauksessa ihan hyviä tuloksia nuorelle aloittelijalle mielestäni, ei muuta kun treeniä treeniä! Muistetaan vaan, että hiljaa hyvä tulee.

Jooh, mutta tuskin nyt kuitenkaan ihan perseestäkään. Oletan, että tuo "vähemmän vakavasti" tarkoittaa pari-kolme kertaa perustreeniä viikkoon? Jokatapauksessa ihan hyviä tuloksia nuorelle aloittelijalle mielestäni, ei muuta kun treeniä treeniä! Muistetaan vaan, että hiljaa hyvä tulee.

Joo keskimäärin 2 treeniä viikossa... Pikkuhiljaa alkaa jäämään koukkuun tuohon salitouhuun oikein kunnolla, eli tarkoitus olisikin kesän jälkeen alkaa treenaamaan oikein tosissaan.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
15v 7kk syys-joulu ja maalis-touko oon reenannu
-kyykky 125kg (prässiä oon tehny aikasemminki eli en ihan nollista lähteny) kyykky ei siis ihan perse maahan vaa semmonen 90 asteen kyykky
-penkki 90kg
-rive 82.5kg 3kk reenauksella
pituus 175 paino 72 ja musscle + on kyllä tehny ihmeitä!

14v 11kk 172/61,5

Kyykky: en ole oikein kokeillu mut joku 5x 40kg menee ainakin
Penkki:60kg
Leuat vastaotteella:viime vuonna meni 21 , nyt en ole kokeillut mutta kai se 20 menee :)
Kokemus : 3kk nyt käyty 3-4krt vko salilla

Ikä: 14v
Pituus: 167.5
Paino: 70.2
-
Kyykky: 100kg
Penkki: 80kg
Mave: 120kg
-
Salitaustaa takana reilu vuosi joista vain pari kuukautta järkevää treeniä ja syöntiä...

pistetääs tänne vähän edellisen treeniviikon tuloksia, kun ei tän päivän jälkeen enää tuohon 13-15 ikähaarukkaan mahduta :D

kyykky 20x90kg
penkki 5x5x105kg
mave 5x5x125kg
leuat 5x5x10kg
rive 5x3x70kg
pystypunnerrus 4x8x60kg 2x9x65
hauiskääntö tangolla 16RPx37,5kg

e. pistetään vielä nuo strategiset mitat 182/80

Kovia tuloksia, punnerrusliikkeissä varsinkin.. Selkä taitaa olla vähän jäljessä leuanvedon ja maven perusteella?

punnerrus liikkeissä siis vain penkki on varsin kohtuullinen, pystypunnerrus suhteessa penkkiin on suhteellisen huono.
mavessa selkä ei ole mitenkään heikko lähinnä reisistä loppuu voimat. leuat vedän aika ylös ja deadhangistä ja en ole vielä oikein tottunut lisäpainoihin.
leuoissa yleensä hauikset väsyy ensimmäisenä :D eli uskoisin että selkä on ihan hyvässä kunnossa muihin verrattuna.

Zone-sarja -42%
Itse olen nyt 16v mutta kun olin 15 niin:
Paino: 95kg
Pituus: 189cm

Penkkipunnerrus: 90kg x1 (tiedän huono, mutta en oo kun muutamia kertoja tehnyt sarjoja joita en muista)

Hauiskääntö käsipainolla: 3-5x8x22kg ( tällä http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachialis/DBConcentrationCurl.html tai tällä tyylillä http://biphome.spray.se/poppo/Biceps/biceps11.html

Ojentaja punnerrus taljassa: 3-5x8x80kg ( tällä tyylillä http://keho.net/artikkelit/naytaartikkeli/Ojentapunnerrus-taljassa-ojentajat-267 )

Jalkaprässi: 4x35x100kg (paikallisella salilla maximi paino jonka voi säätää jalkaprässissä 100kg :DD, tosin toisella salilla ois mut en oo jaksanu vielä maximia testata)

Miesten punnerrus: 5x60 omalla painolla eli yhteensä 300 liikettä.

Ei nyt muita liikkeitä tule mieleen. Salilla käynyt n. 1 vuoden, viimeksi puolivuotta sitten mutta on onneksi painoja kotona joita olen tehnyt pitempään, tosin aika vähiin jäänyt treenaaminen tenniskyynerpäitten takia nykyisin.

Lähtö taso vaikuttaa aikalailla. Ite kun alotin niin tanko nousi sillaset 5-10 kertaa (penkissä siis).
Tottakai muakin nyt kiinnosta tulokset, mutta kumpi parempi rykiä liika isoja painoja paskalla tekniikalla vaiko tehdä hyvällä tekniikalla pienemmillä painoilla? No joku Mave yms. raskas perusliike hitusen eriasia, missä vedetään ykkösiä, kolmosia jne, mutta salilla näkee niitäkin jotka vain rykii jotain vipareita joillain 15kilon käsipainoilla paskalla tekniikalla.

Lähtö taso vaikuttaa aikalailla. Ite kun alotin niin tanko nousi sillaset 5-10 kertaa (penkissä siis).
Tottakai muakin nyt kiinnosta tulokset, mutta kumpi parempi rykiä liika isoja painoja paskalla tekniikalla vaiko tehdä hyvällä tekniikalla pienemmillä painoilla? No joku Mave yms. raskas perusliike hitusen eriasia, missä vedetään ykkösiä, kolmosia jne, mutta salilla näkee niitäkin jotka vain rykii jotain vipareita joillain 15kilon käsipainoilla paskalla tekniikalla.

siis VARSINKIN mavessa kannattaa tehdä hyvällä tekniikalla pienemmillä painoilla sen sijaan että heittelee nikamansa seinille.

En tarkottanu tolla että tein aina noilla painoilla.. Lähinnä vaan pari kertaa tein kokeeksi noita miten se rauta nousee. En ruvennut repimään niitä väärällä tekniikalla tietenkään, mutta jotenkin silti onnistuin saamaan itselleni vaivoja. Enemmän tykkään tehdä pitkiä sarjoja. :) Siitähän se lähtee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom