13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itsekkin kerran kokeilin sitä 20 toiston kyykky ohjelmaa.. Ei vittu mitä rääkkiä.. Okei.. olisi voinut ehkä hieman isommilla painoilla, mutta niilläkin millä tein meni sarjassa lähemmäs 4 min

Tainnu olla jo liian isot painot kyseessä, jos tarvii jäädä ylhäällä toiston välissä seisoskelee kymmeneks sekunniks.

Paljon tulokset Miikkalla?

Suunnilleen samat ku sulla. Penkki ja kyykky vähä huonommat ja mave saman verran edellä.

edit. Niin ja en muuten ihan mahdu otsikon ikärajojen sisää mutta melkee

Tainnu olla jo liian isot painot kyseessä, jos tarvii jäädä ylhäällä toiston välissä seisoskelee kymmeneks sekunniks.

Siis tuossa 20-toiston kyykkyohjelmassahan on nimenomaan tarkoitus tehdä viimeiset kymmenen toistoa rest-pausetoistoina. Tässäkin videossa menee ton kyykkysarjan suorittamiseen vajaa 3½ minuuttia.

Siis tuossa 20-toiston kyykkyohjelmassahan on nimenomaan tarkoitus tehdä viimeiset kymmenen toistoa rest-pausetoistoina. Tässäkin videossa menee ton kyykkysarjan suorittamiseen vajaa 3½ minuuttia.
Eikä, ideana on tehdä ne toistot ilman restpausea, tanko kokoajan selässä. Tiedän että tarkoititkin sitä, mutta restpause tarkoittaa sitä että se tanko laitettaisiin välissä telineisiin lepäämään.

Eikä, ideana on tehdä ne toistot ilman restpausea, tanko kokoajan selässä. Tiedän että tarkoititkin sitä, mutta restpause tarkoittaa sitä että se tanko laitettaisiin välissä telineisiin lepäämään.

Aivan joo, hyvä että korjasit. Tuli vaan tämän ketjun pohjalta ulkomuistista nuo restpauset. :)

Tuo kyykky on kyllä todella raskas liike, kun oikeasti vetää syvälle.
Mulla oli painoa vikassa sarjassa 37.5kg, ja sekin tuntu raskaalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt menee varmasti pystypunnerrus tangolla 55kg ja penkkipunnerrus 65kg :) (ei kyllä kehumista mutta mulle hyvät tulokset :D).

Jep, toivon mukaan kaikkiin liikkeisiin (siis IHAN kaikkiin) tulis vielä hitusen parempi tekniikka, niin olisin tyytyväinen, monissa vielä pikkusen tekniikan hakua mutta ei paljoa:).

Kyllä se siitä rupee pelaamaan, kuhan harjottelee tekniikat ensin kondikseen on paljon turvallisempi ja mukavempi reenata. :)

Kyllä se siitä rupee pelaamaan, kuhan harjottelee tekniikat ensin kondikseen on paljon turvallisempi ja mukavempi reenata. :)

Juu, näinhän se on. Kumminkin sitä mieltä olen, että ainakun menee esimerkiksi kyykyssä 3*10, niin lisää rautaa (vaikka 2.5kg), koska muuten jos junttaa joka liikkeessä samoilla painoilla vaikka vuoden ja nipottaa joka virheestä, niin siinähän ei sitten kehity. Kuten joku täällä jossain threadissa sanoikin, että vanha mummokin treenailla täydellisellä kyykky tekniikalla sen pari vuotta, mutta kun rautaa laitetaan lisää, niin tekniikka hajoaa. Hiljaa hyvää tulee, niinhän se oli:).
Kyllä noi painotkin mulla muutammassa kuukaudessa tasoittuu.

Zone-sarja -42%
Juu, näinhän se on. Kumminkin sitä mieltä olen, että ainakun menee esimerkiksi kyykyssä 3*10, niin lisää rautaa (vaikka 2.5kg), koska muuten jos junttaa joka liikkeessä samoilla painoilla vaikka vuoden ja nipottaa joka virheestä, niin siinähän ei sitten kehity. Kuten joku täällä jossain threadissa sanoikin, että vanha mummokin treenailla täydellisellä kyykky tekniikalla sen pari vuotta, mutta kun rautaa laitetaan lisää, niin tekniikka hajoaa. Hiljaa hyvää tulee, niinhän se oli:).
Kyllä noi painotkin mulla muutammassa kuukaudessa tasoittuu.

Jepjep :D Ja nyt jos olet vasta äsken aloittanut punttien kolistelun, kehityt ensimmäisen vuoden aikana valtavasti. Jos jaksat aktiivisesti treenata, niin kohta huomaat tekeväsi 100kg kyykyssä sarjaa. Itsellä tuli ekassa vuodessa +50kg sarjapainoihin lisää kyykyssä.

Jepjep :D Ja nyt jos olet vasta äsken aloittanut punttien kolistelun, kehityt ensimmäisen vuoden aikana valtavasti. Jos jaksat aktiivisesti treenata, niin kohta huomaat tekeväsi 100kg kyykyssä sarjaa. Itsellä tuli ekassa vuodessa +50kg sarjapainoihin lisää kyykyssä.

Olen nyt reenaillut 2-jakosella sillasen kuukauden plus risat.
Onko näin alussa normaalia että joihinkin liikkeisiin saattaa tulla helposti se 2.5-5kg/reenikerta?
No tavoite olis, että saisin 8-10*70 kyykyssä (nyt 9*37.5), SJMV:ssä 6-8*90 (nyt 10*40) ja penkissä 6-8*55-60 (nyt 10*40).
Tekeekös porukat täällä ollenkaa noita vähän pienempiä vemputuksia (esim. viparit) vai olenko ainoa :D:D.

Omastamielestä pystäri on kyllä edellä jos vertaa penkkiin? Jos kerran teet tuon 4x10 pystäriä @55kg?

Nuo on maximitulokset :D teen usein jotenkin että pari pidempää sarjaa ja sitten lyhyitä ja vielä 1 tai 2 pitempää. (8 toiston sarjat on aikalailla pitkä kun teen pystypunnerrusta)

+ teen pystypunnerruksen seisaaltaan......

Nuo on maximitulokset :D teen usein jotenkin että pari pidempää sarjaa ja sitten lyhyitä ja vielä 1 tai 2 pitempää. (8 toiston sarjat on aikalailla pitkä kun teen pystypunnerrusta)

+ teen pystypunnerruksen seisaaltaan......

Aivan, no nyt ne näyttää ihan tasapainosilta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom