Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ikä: -96 syntyny
Paino: ~54kg
Pituus:~170cm
Kokemus: Pari kuukautta salilla tullu käytyä.
Penkkipunnerrus: 75kg
Mave: 110kg
Kyykky: 110kg
Mun ei.Mun on jotenki hankala uskoo noita tuloksia 13-14 vuotiaalta 50 kiloselta, jolla salikokemusta pari kk
Mun on jotenki hankala uskoo noita tuloksia 13-14 vuotiaalta 50 kiloselta, jolla salikokemusta pari kk, tiedä sitten...
E: Jotain muuta liikuntataustaa umaSilla?
Ei välttämättä.No sehän ihan riippuu, kuinka paljon jaksaa nostaa kun salilla käynnin aloittaa.
Jos joku jaksaa nostaa 30kiloa ja toinen 55kiloa, niin tottakai tuo jälkimmäinen kehittyy tietyssä määrin nopeammin.
Mun on jotenki hankala uskoo noita tuloksia 13-14 vuotiaalta 50 kiloselta, jolla salikokemusta pari kk, tiedä sitten...
E: Jotain muuta liikuntataustaa umaSilla?
Mitä tääkin tarkottaa?Okei, mutta miten vois välttyä siltä, että kestävyyttä ei tulis paljoakaan?
Kana ja maissi, what´s the point? Makkaraakin löytyy kevyt versiona, etkä sä siihen kuole jos muutaman makkaran nielaiset. Painon noustessa tulee myös läskiä, halusit tai et.Entäs kun mökillä tulee normaalin (terveellisen) ruokavalion ohella grillaitua kanaa/maissia/makkaaraa, niin miten tuo vaikuttaa? Painoa sais tulla, mutta ei läskiä paljoa kyllä.
Jos jokin juttu toimii niin miksi sitä pitäisi heti muuttamaan lähteä.Vielä lisää OT:kia, mutta kun mulla on ollut sillanen 1½-2kk tuo 2-jakonen, niin kuinka kauan sillä vois vedellä?
Jos mahdollista niin lisäpainoilla, muussa tapauksessa normipunnerruksia....punnerruksia (omalla keholla vaiko lisäpainoilla?)
Niin ojentajia treenaat myös punnertaessa.Vatsoja ja ojentajia myös.