13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt reenaillut 2-jakosella sillasen kuukauden plus risat.
Onko näin alussa normaalia että joihinkin liikkeisiin saattaa tulla helposti se 2.5-5kg/reenikerta?
No tavoite olis, että saisin 8-10*70 kyykyssä (nyt 9*37.5), SJMV:ssä 6-8*90 (nyt 10*40) ja penkissä 6-8*55-60 (nyt 10*40).
Tekeekös porukat täällä ollenkaa noita vähän pienempiä vemputuksia (esim. viparit) vai olenko ainoa :D:D.

Kyllähän se on normaalia. Sarjapainot nousevat pirun lujaa...

Itsellä ainakin viparit kuuluu reeniohjelmaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllähän se on normaalia. Sarjapainot nousevat pirun lujaa...

Itsellä ainakin viparit kuuluu reeniohjelmaan.

Selvä. Osaisitkos kertoa mistä tällänen vois johtua.
Nostin sarjaa 40kg*10, sitten päätin että se meni kevyesti että rautaa vaan lisää.
Tulos: 42.5kg*4. Miten tuo voi olla mahdollista?

Selvä. Osaisitkos kertoa mistä tällänen vois johtua.
Nostin sarjaa 40kg*10, sitten päätin että se meni kevyesti että rautaa vaan lisää.
Tulos: 42.5kg*4. Miten tuo voi olla mahdollista?

Liian lyhyt tauko sarjojen välissä ? Huono valmistautuminen sarjaan ? Jotain tuollaista olettaisin.

Liian lyhyt tauko sarjojen välissä ? Huono valmistautuminen sarjaan ? Jotain tuollaista olettaisin.

Sarjojen välissä mulla on taukoa noin 1 minuutti. Vois koittaa jos pitäis vähän pitemmän tauon ja vaikka vähän venyttelis siinä. Esim. kyykyssä laitoin samoin lisää sen 2.5kg ja siinä sain 9 toistoa koska tasapaino meinas pettää.
Millä tavalla tarkoitat tuota "huono valmistautuminen sarjaan" ?
Vedän joka sarjan aina hyvällä asenteella viimeiseen asti.

Tuo 4*42.5 oli siis penkissä. Odotin että olisin sentään edes sen 6-8 toistoa saanut.

Sarjojen välissä mulla on taukoa noin 1 minuutti. Vois koittaa jos pitäis vähän pitemmän tauon ja vaikka vähän venyttelis siinä. Esim. kyykyssä laitoin samoin lisää sen 2.5kg ja siinä sain 9 toistoa koska tasapaino meinas pettää.
Millä tavalla tarkoitat tuota "huono valmistautuminen sarjaan" ?
Vedän joka sarjan aina hyvällä asenteella viimeiseen asti.

Tuo 4*42.5 oli siis penkissä. Odotin että olisin sentään edes sen 6-8 toistoa saanut.
no siis huono valmistautuminen sarjaan meinaa sitä että et oo lämmitelly tai oot muuten vaa paskasti latautunut. Noista tauoista, yleinen ohje on että kun hengitys on tasaantunut niin voi aloittaa seuraavan sarjan.

Pune

Kannattaa pitää vähän enemmän taukoa ja kunnolla happea ennen suoritusta ja hengitä suorituksen aikana.

Pune: Jos tuo penkissä tekemäsi 10x40kg oli loppuun asti tehty ja taukoa sarjojen välissä se 1min (mikä ei minulle ainakaan riitä mitenkään) niin ei oikein voi odottaakkaan enempää toistoja.

E: ai siihen olikin vastattu jo... :david: minulle :D

trnaja:

Selvä, tuo tauko ainakin pitää muistaa.
Se vielä, että kannattaako jalat pitää ihan kokonaan maassa vaiko vain päkiät?

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkissä jalat vaan tukevasti maahan jos mahdollista :) (ainakin niin itse teen).
Ja ihan miten itse haluaa tietysti.

Joo, ite oonki tehny just noin miten trnaja sanoi, mutta tuntuu et videoissa moni saa komeemman kaaren kun jalat on päkiöillä:D

Joo, ite oonki tehny just noin miten trnaja sanoi, mutta tuntuu et videoissa moni saa komeemman kaaren kun jalat on päkiöillä:D

Sehän riippuu ihan kuinka itse pystyy pitämään ja tasapaino sun muut vaikuttaa kuinka pitää jalkoja maassa :).

Ikä: -96
Paino: 53kg
Pituus:~171cm
Kokemus: 2 kuukautta tullut salilla käytyä.
Penkkipunnerrus: 72.5kg (mahdollisuus 75-80kg nostoon)
Mave: 100kg kevyesti, enempää en ole ruvennut nostelemaan.
Kyykky: En ole kokeillut.

Back
Ylös Bottom