13-15-vuotiaiden tuloksia

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No jos pitemmalla aikavalilla katsotaan niin ei tule.

Näinhän se on, mutta ei liity asiaan mitenkään. Ideana oli se, että kun kehitys alkaa hidastumaan tjsp nii vaihdetaa ohjelmaa/toistomääriä... Jos joku treenaustapa toimii, niin miksi sitä pitäisi vaihtaa?

14v , 188/85 , bodypainotteisella treenillä menty , treeniä takana noin 4kk.
Penkki:75kg
Kyykky:100kg
Maastaveto:120kg

Kaikkiin näihin saisi vielä lisää , ei ole hikisesti tehty :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vituttaa vaan, kun kaaduin liikunnan tunnilla ja sen jälkeen en ole dippiä päässyt tekemään. Ja dippi itselläni oli paljon parempi kuin kapea, toisaalta ihan hyvä että kapeakin kehittyy.

Imo dippi rikkoo olkapäät, en uskalla itse edes käyttää lisäpainoja . Silloin kun tein vielä dippiä noin 4kk sitten niin paras sarja oli 3x8 15kg lisäpainolla

Sama olkapää mullakin vihoittelee dippiä ja niskantakaa punnerrusta tehtäessä. Mulla oli aikalailla sama dippisarja eli tämäkin kertoo siitä, että ojentajat pirusti jäljessä.

15v ikää ja aloitin puntilla käymisen vasta tossa ja jotain tuloksia:
Penkki: 55kg max
Hauis: 14kg
Kyykky: -
Mave: -

Eli mavessa ja kyykyssä en oo kokeillu vielä maximia, koska tekniikkaa en osaa ollenkaan, mutta eiköhän myöhemmin nekin ilmoiteta. ;)

joo itelläni on se paras sarja 10x65kg joka tehty ton g6 aikana, joka toinen päivä siis penkkiä ja maksimini pyörii 90 ympärillä, sun sarjoillas sais jo satkun ylös

Huhhuh oikeesti noit teijän tuloksia :D
Ite oon 15 ja esim kyykyssä veikkaan joku 30-40kg menee jos ees sitäkään kun 25kg tuntuu sarjoissa jo kivalta ja työ vejätte jotai 100kg+ :D

Ite oon 15 ja esim kyykyssä veikkaan joku 30-40kg menee jos ees sitäkään kun 25kg tuntuu sarjoissa jo kivalta ja työ vejätte jotai 100kg+ :D
Kyllä ne painot sieltä nousee yllättävänki nopeasti kun vaan harjoittelet tekniikan kunnolla ja käytät hyvää ohjelmaa. Kannattaa tosiaan harjoitella raskaiden liikkeiden tekniikat kunnolla. Itse sitä en tehnyt vaan otin kyykyn kunnolla mukaan vasta -11 alussa..

Zone-sarja -42%

Suurimmalla osalla on ollut vähän värikynää mukana, että keskity vaan omaan tekemisees :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom