No ei taida olla kovin järkevää treenata jopa viikkoja putkeen 2-jakoisella,kokeile vaikka 2 on 1 off..
Jos tuloksia tulee tuolla tavalla niin miksi sitä muuttaa? -.-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei taida olla kovin järkevää treenata jopa viikkoja putkeen 2-jakoisella,kokeile vaikka 2 on 1 off..
Jos tuloksia tulee tuolla tavalla niin miksi sitä muuttaa? -.-
No jos pitemmalla aikavalilla katsotaan niin ei tule.
jos joku muu toimis vielä paremmin?
Millasseet penkkisarjat sulla on?Kapeeta penkkiä 2x6 65 kg, ärsyttää kun ojentajat vieläkin jäljessä.
Millasseet penkkisarjat sulla on?
no joo itse tein 2x6 62,5kg kapeessa penkissä kun penkkiykkönen oli 80kgViime treenissä 82.5kg 2x7
Kyllä ne painot sieltä nousee yllättävänki nopeasti kun vaan harjoittelet tekniikan kunnolla ja käytät hyvää ohjelmaa. Kannattaa tosiaan harjoitella raskaiden liikkeiden tekniikat kunnolla. Itse sitä en tehnyt vaan otin kyykyn kunnolla mukaan vasta -11 alussa..Huhhuh oikeesti noit teijän tuloksia :D
Ite oon 15 ja esim kyykyssä veikkaan joku 30-40kg menee jos ees sitäkään kun 25kg tuntuu sarjoissa jo kivalta ja työ vejätte jotai 100kg+ :D
Huhhuh oikeesti noit teijän tuloksia :D
Ite oon 15 ja esim kyykyssä veikkaan joku 30-40kg menee jos ees sitäkään kun 25kg tuntuu sarjoissa jo kivalta ja työ vejätte jotai 100kg+ :D