13-15-vuotiaiden tuloksia

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuullostaa vaan niin helvetin tyhmältä kusettaa netin kautta, minun silmissäni he näyttävät epäonnistujilta. En kuitenkaan usko että hirveän moni huijaa tuloksia, koska ei täällä ne lemmikkifoorumien tyypit liiku, vaan ne jotka käy puntilla!

penkki 2x6 70kg
Vinopenkki 8x55kg
Pystypunnerrus 8x40kg
Takakyykky 4x90kg otin mutta jäi vähän yli 90 astetta
Mave 5x100kg tekniikkaa vielä treenaan
Niin ja ikä 15 180/74
Päivittelyä, ens kuussa täytän 16 niin täytyy mennä toiseen threadiin.
Penkki 1x90kg
Takakyykky 10x77,5kg
Leuat 15kg Lisäpainolla (MO) 3x5
Pystypunnerrus Käsipainoilla 10x22,5kg
Pystypunnerrustangolla 10x42,5kg
Hauis tangolla 10x35kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Selvä, itelläkin ollu 4-jakosessa tommonen jako mutta nyt tuntuu että keho saa liian vähän rasitusta niin olen käyttänyt 1-ja 2- jakosia ohjelmia.

Ikää on kyllä jo 16v, mutta pistetään nyt jotain silti.

Penkki: 85kg
Kyykky : 130 kg ( maximia koitin varmaan yli 6kk sitten viimeks )
Mave : 8x90-110kg ( max. en ole kokeillut vielä )

Siinä jotain ja niin oma painoni on 68kg (pitäisi saada paino nousemaan ) ja pituus 176cm.

Mave ilman mitään varusteita 140kg 14 v

Hehe, miulla 2,5kg suurempi :D Tosin oon 2 vuotta vanhempi.... :jahas:

Tosiaan vois kyllä koittaa treenata tota mavee säännöllisesti, huomaa heti et alaselkä voi paremmin.

Ikä: 14v
Paino: 59kg
Pituus:~175cm
Kokemus: En herrasta body tai voimanosto tyylisiä sarjoja, teen harrastustani tukevaa treeniä kuntosalilla kerran tai kaksi viikossa kuntopiiri muodossa. Sarjojen pituudet ovat aina 4x15 tai enemmän.. Nyt minulla on parin viikon keästäauko, ja päätin käydä kokeilemessa vähän maksimeita osaamissani liikkeisssä.
Penkkipunnerrus: 72,5kg
Jalkaprässi: 200kg
Leuanveto: 22

Zone-sarja -42%
Ikä: 14v
Paino: 59kg
Pituus:~175cm
Kokemus: En herrasta body tai voimanosto tyylisiä sarjoja, teen harrastustani tukevaa treeniä kuntosalilla kerran tai kaksi viikossa kuntopiiri muodossa. Sarjojen pituudet ovat aina 4x15 tai enemmän.. Nyt minulla on parin viikon keästäauko, ja päätin käydä kokeilemessa vähän maksimeita osaamissani liikkeisssä.
Penkkipunnerrus: 72,5kg
Jalkaprässi: 200kg
Leuanveto: 22
Vähä epäselvästi kirjotettu enkä tiiä oikee itekkää mitä hain, mutta en siis ole koskaan vetänyt lyhyitä sarjoja kuntosalilla kovilla painoilla tai erikoisesti tarkkaillut ruokavaliota/rasvaprosenttia. Salin mittari näytti rasvaprosentiksi 9.7

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom