13-15-vuotiaiden tuloksia

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sama vika, itellä menee juurikin sama 8 leveällä myötäotteella ja varmaan 6 kuukautta jankannu sitä samaa kasia eikä se vaan siitä nouse :o

Itselläni oli saliharrastuksen suhteen merkittävä miinus siinä, kun taukoa tuli todella paljon. Tai ei varsinaisesti, mutta salilla käynti oli todella epäsäännöllistä. Ruokapuoli oli (on vieläkin osittain) myös suoraan sanottuna aivan jostain. Muistaakseni minulla on penkissä mennyt 3*5*50kg, mutta en mene varmaksi sanomaan. Hauista on kauan väännetty 12-12.5 kilon kässäreillä, eli kehitystä ei ole tullut pahemmin. :jahas:

Ikä 15
pituus 186
paino 72
penkki 1x115 5x100
kyykky 115-120
mave 2x150
leuat leveällä myötäotteella 20kg lisäpainolla 1x10
leuat kapealla vastaotteella 33
ylätalja 3x10x86 niskalle
kulmasoutu 3x10x75
hauis istualteen kp 3x10x20kg
pystypunnerrus kp 2x10x22,5kg

Lisäravinteita palkkari ja kreatiini.

hmmm...

ikä-15 - 174cm paino 63kg

penkkipunnerrus-80kg

muista en ole ihan varma

treenannu n,5kk

+ei tuo +100kg penkistä mikään mahdoton ole jos syö/nukkuu hyvin ja treenaa säännöllisesti ton 5-6kk,

Ihan hyvä suhde. Itse en saa 31 kilosia nousemaan mihinkään (tosin vinopenkin ja kapeanpenkin/dipin jälkeen) ja penkissä 10x100kg menee ainakin. Seuraavat on 26kg, niillä taas mennyt (samassa kohdassa) 11x26kg.

Tosiaan en tiedä miten noi muut punnerrukset vaikuttavat. Kai yllättävän vähän silti.
Tottakai mikä vaan työntöliike käsillä rasittaa myös olkapäitä, samalla tavalla kun selän vetoliikkeet rasittaa hauiksia. Vinopenkki, rinnalle tehtävä dippi on kyllä pahimpia killereitä tehdä ennen pystyä, toisaalta paremmin toimii tämä kun, että tekis pystyn ja sen jälkeen dipit/vino.

Pakko sitä on että kehittyykin

Hauiskääntö kp. seisten 8*15kg (heijjareita)
Leuat 9 (vaijaita)
Vinopenkki kp. 6*20kg (pitkästä aikaa kokeilin, ei ollut tulos noussut yhtään)

Hauiskäännöt kannattaa aloittaa uudestaan vähän pienemmillä painoilla, tai tehdä vaihteeksi vaikka tangolla. Leuanvedon tulokset sain itse kasvamaan vetämällä lisäpainolla lyhyempää sarjaa ja vain välillä +10 sarjoja ilman painoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hauiskäännöt kannattaa aloittaa uudestaan vähän pienemmillä painoilla, tai tehdä vaihteeksi vaikka tangolla. Leuanvedon tulokset sain itse kasvamaan vetämällä lisäpainolla lyhyempää sarjaa ja vain välillä +10 sarjoja ilman painoa.

Ei kyse ole siitä, ettenkö tekisi puhtaasti. 12kg:lla menee puhtaasti 10 kertaa. Kyse on siitä, että tuo tulos on vain ollut ja ollut sama eikä ole siitä sen kummemmin noussut. Tai 12.5kilolla saan saman, mutta ei se puoli kiloa paljon lohduta kyllä. Siksi noin.
Leuoissa sama, olen vetänyt aina vaan aivan alas asti, siksi nyt tein vähän vajaita. Mutta voisin tänään treeneissä kokeilla kyllä lisäpainoilla, kiitos vinkistä. Tai sitten kokeilen vetää 10 hiukan vajaata leukaa, tiedä sitten. :)

Ei kyse ole siitä, ettenkö tekisi puhtaasti. 12kg:lla menee puhtaasti 10 kertaa. Kyse on siitä, että tuo tulos on vain ollut ja ollut sama eikä ole siitä sen kummemmin noussut. Tai 12.5kilolla saan saman, mutta ei se puoli kiloa paljon lohduta kyllä. Siksi noin.
Leuoissa sama, olen vetänyt aina vaan aivan alas asti, siksi nyt tein vähän vajaita. Mutta voisin tänään treeneissä kokeilla kyllä lisäpainoilla, kiitos vinkistä. Tai sitten kokeilen vetää 10 hiukan vajaata leukaa, tiedä sitten. :)

Vaikka puhtaasti tekeekin niin voisi kumminkin auttaa tehdä pienemmillä painoilla pitempää sarjaa, ja leuoissa päinvastoin :D No nämä nyt auttoivat itseäni ainakin. Tosin se 10 toistoakin on jo pitkä sarja.

Zone-sarja -42%
Jes, leukoja tänään 2x6 10kg lisäpainolla aika puhtaasti, kuitenkin alhaalta jätin hiukan vajaaksi, että tuntuma pysyy koko ajan selässä.

Penkki: 105kg, 95kg x 3, 80kg x 10
Kyykky: 3x5 110kg
Rive: 85kg
Leuanveto 1x45kg lisäpaino

180/83 Treeniä takana 1,5 vuotta, taukoja välissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom