13-15-vuotiaiden tuloksia

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
16v
Pituus: 179cm
Paino:69kg
Penkki:5x70kg
käsipainopenkki:8x30kg (60kg) painot loppu kesken:dance2:
kyykky: 4x95kg
Hauiksen ympäryys 35cm ja salikokemusta noin puolisen vuotta :dance:

Zone-sarja -42%
Helvetti, että sulla on kova käsipainopenkki!! Itse teen 27.5kg kässäreillä 6-8 toiston sarjoja. Normi penkissä toi vitonen irtoaa 85kg. Todennäköisesti silti minun käsipainopenkki on helvetin heikko.
Hienot tulokset sulla joka tapauksessa tolla salikokemuksella.

Helvetti, että sulla on kova käsipainopenkki!! Itse teen 27.5kg kässäreillä 6-8 toiston sarjoja. Normi penkissä toi vitonen irtoaa 85kg. Todennäköisesti silti minun käsipainopenkki on helvetin heikko.
Hienot tulokset sulla joka tapauksessa tolla salikokemuksella.
Veikkaan et sulla on vaa heikko toi kässäripenkki.. mut kyllä tolla kakella on suhteessa kova kässäripenkki penkkiin nähden.

Veikkaan et sulla on vaa heikko toi kässäripenkki.. mut kyllä tolla kakella on suhteessa kova kässäripenkki penkkiin nähden.

Syykin on selvä: käsi ylös ketkä ovat tehneet elämänsä aikana enemmän käsipainoilla kuin tangolla penkkiä :D

Tuo on toki vain yksi tekijä. Varsinkin jos tekisi ekana liikkeenä niin parantuisi varmasti, itse kun siirryn aikaisintaan kolmantena liikkeenä käsipaino puolelle niin on paras terä jo poissa...

Ikä: pari päivää sitten 17v :)
Paino: 66kg
Pituus: 170cm
Kokemus: +1v
Penkkipunnerrus: 105kg
Mave: 190kg
Kyykky: 150kg

Voimanostoa harrastan ja varusteilla tulokset

Penkki 120kg
Veto 200kg
Kyykky 190kg

Tänään tuli haettua tokassa kyykkysarjassa 8x100kg atg kyykky, ilman varusteita.Ikää 14v.Oikean jalan oikeassa puolessa joku nivel tai joku jänne(?) alko kipuilemaan niin piti jättää sarja kesken..Ois tullu varmaan 2-3 toistoa lisää :)

Salia tullu mätettyä 3-5kk 1-3krt viikossa huonolla ruokavaliolla, mutta 3vk sit tuli pistettyä punttiohjelma ja ruokavalio uusiks.

Penkki 80kg
Mave 4x120kg
Kyykky +100kg
Dippi 30kg lisäpainolla

Ikää tuli just 16v täyteen ja 183cm/72kg

Ens kesälle ois tarkotus treenaa kovasti ja jos sais tulokset kunnolla nousemaan, tyytyväinen olisin jos jotakin tätä luokkaa olis:
Penkki 90-95kg
Mave 160kg
Kyykky 140kg
Dippi 45-50kg lisäpainolla
ja paino 75-80kg

Ei varmaan ihan mahdottomuus ole?

Omasta kokemuksesta noihin painon nousuihin et tarvi seitsämää kuukautta. Tosin kyykyssä en ole 140 kg ottanut kovin sarja taitaa olla 110/2 pyramidisarjan huippuna.
Laita noi tavoitteet vaan kovemmiksi niin joudut oikeasti tekemään töitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikä: 16 v
Paino: 70
Pituus: 168cm
Kokemus: 2,5 vuotta (aktiivista treeniä n.4kk)
Penkkipunnerrus: 75
Mave: ei kokeiltu
Kyykky:ei kokeiltu

Vinkkejä lihasten kasvattamiseen?

120kg mave 5 sarjaa 6 toistot, 5 sarja 8 toistoa.
(6,6,6,6,8) Ei mitään ihmeellistä, vähän aikaa sitten otin reeni ohjelman jossa mave on.
90kg Kyykky asstograss 5 sarjaa 6 toistot, 5 sarja 11 toistoa.
(6,6,6,6,11)
Penkistä ei puhuta, kesti kauan löytää tekniikka. 2vko sitten maanantaina se löytyi ja nyt sarja painot nousussa :)

15v n.95kg 192cm

16v, salilla käyty nyt semmoset reilu pari kuukautta kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen.

170cm/66-67kg, paino noussut tässä parissa kuukaudessa sen 4-5 kg kun olen alkanut syömään oikein

penkki 2x6 70kg
kyykky 2x6 97,5kg
pystypunnerrus tangolla seisten 3x10 37,5kg
kulmasoutu tangolla 3x10 57,5kg

oonhan tuota ollut 16v jo vähän aikaa mutta kirjottelen nyt silti

tänään prässiä 7x180kg, oli tarkotus ottaa 8 mutta ei onnistunut....

15,5v, salilla käyty päätä huimaavat 1kk.. Oon 190cm pitkä, yli 100kg painava läjä :P

Penkki: 85kg
Kyykky: 110kg
Hauiskääntö: 10x17,5kg
Mave: ei kokeiltu

^Paljos kyykyssä menee, vai prässin voimallako oot jalat reenannut. Sjmv kuulostaa kyllä aika kovalta mutta siinähän nyt on kanssa tekniikoita yhtä monta kuin tekijöitäkin. Vertauksena itellä mave +250kg ja kyykky 200 hujakoilla ja sjmv tulee tehtyä jollain 90-110 kilolla.

Kyykkyä en oo koskaan harrastanu polvien takia (hehheh) sattuu siis pirusti polvissa raskas kyykkääminen. Tosiaan sjmv on kehittyny aika vauhdilla sen jälkeen kun uskalsin sen kunnolla ottaa mukaan treeniin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom