Tyyli on kyllä rankka se on tiedetty. Olen aina vetänyt todella paljon selällä. Tekniikkaa on kattonut semmoset kaverit että kyllä niiden luulis jo tietävänkin jotain. Nuo maksimit on kyllä aikamoista repimistä ja tuossa oli alla jo kovat sarjat.
Niinkuin ottopotto sanookin niin eihän se mitään haittaa kun yläselkä pyöristyy, näin on ainakin isot pojat opettanu. Alaselkä ainakin omaan silmään on ihan hyvin paketissa.
Ei sulla ole alaselkä minkäännäkösessä paketissa tuossa videossa, yläselän pyöristyminen on eriasia, ja siitä ei puhuta, jos sanotaan, että maastavedossa selkä pyöristyy. Mutta jos tuollaista tekniikkaa piireissä suositaan, niin ihan sama, ei vain mua kiinnosta ainakaan paukutella välilevyjä seiniin, kun "tekniikka" on kohdallaan.
Jep, itsekin nostan isot romut yläselkä pyöristyen, Ja ainakin rantasen pekka pitää mun tekniikkaa ihan selkä ystävällisenä. Se on kyllä silleen että vaikka maan parhaat voimanostajat niin sanoisivat että ei se haittaa, niin joku netti tuomari tulee kertoon " mielipiteensä".
Sama kuin yllä.. senkun vedätte miten vedätte, mutta kannattaa aina muistaa kuitenkin, että jos sen selän paskaksi saa päin vittuja tehdyllä maastarepimisellä, niin sitä ei sitten korjaa ne maan parhaat isot pojatkaan:piis:
Ahneella on paskanen loppu, pätee tässä aika hyvin. Mihin on niin helvetillinen kiire niiden painojen kanssa, ettei viitsi opetella tekniikkaa, vaan retuutetaan tankoa kuin mielipuoli, ja sitten valitellaan lopulta lääkäreille kun paikkoja kolottaa omaa tyhmyyttään?