13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No kun olin ala-asteella kauan sitten (viimevuonna :D) niin meillä oli 100m juoksu vetäsin siitä 14s koska liikan maikka ei painanu sitä ajastinta ajallaa se paino sen vast sit ku olin juossu siit 100m viel reilu 15m eteepäi ja huusin et mikä aika oli... sit taas kaveri jonka kaa juoksin sen (pelaa futista) tuli reilu 10m mun takana ja se sai 12s suunillee... vaik olin sitä enne....

No kun olin ala-asteella kauan sitten (viimevuonna :D) niin meillä oli 100m juoksu vetäsin siitä 14s koska liikan maikka ei painanu sitä ajastinta ajallaa se paino sen vast sit ku olin juossu siit 100m viel reilu 15m eteepäi ja huusin et mikä aika oli... sit taas kaveri jonka kaa juoksin sen (pelaa futista) tuli reilu 10m mun takana ja se sai 12s suunillee... vaik olin sitä enne....

Eli se alko ottamaan sulle aikaa ennen aikojaan?

Ikä: 15
Paino: 75kg
Pituus: 178cm
Kokemus: 3kk punttia, vajaa vuoden tauko ja nyt aloitan kunnolla, en vaan penkillä kuten ennen
Penkkipunnerrus: 58kg
Maastaveto: 90kg
Kyykky: Ei koitettu..

YHTÄÄN KETÄÄN VÄHEKSYMÄTTÄ!!!

Mites näillä melkein kaikilla jampoilla tollaset veto tulokset alottaessa?
Ite vetäsin ehkä 60 kilosena 120 ilman vyötä ja mitään.. Ehkä se oli sitä hurjaa nuoruus aikaa...

Ite vetäsin ehkä 60 kilosena 120 ilman vyötä ja mitään.. Ehkä se oli sitä hurjaa nuoruus aikaa...
Vedän varmaan yli puhtaalla tekniikalla, eli varovasti. :D

Se johtuu siitä et sä oot vaan nii helvetin hyvä ihminen:thumbs:
PS::rolleyes::down::jahas::david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tottakai se vaikuttaa, että painatko sä sen 70kg, vai 100kg.. ja pikajuoksussa jalan veto lähtee takareisillä, eli vaikka ois miten räjähtävyyttä etureisissä, mutta ei takareisissä, ni ei se juoksu oikeen kulje.. Kaveri voitti just 15kesäsissä sm-kultaa 100metrillä ajalla 11.53.. ja kyykkymaksimi about 45-50kg, mutta painoakin tosin se 54kg.. nii ja vertailun vuoksi: 60m menee siltä 7.5 sekuntiin.

Noh noh mikäs on sitten se "takareisien räjähtävyyden mittari"

Ikä: 15v
Paino: 99kg
Pituus:~174
Kokemus:1,5v punttaamista noin 0,5v voimanostoa
Penkkipunnerrus: 120kg
Mave: 175kg
Kyykky: 165kg

Esim. tää:

Miks mulla on semmonen epäluuloisuus aina päällä etten usko ikinä mitään netistä lukemiani tämäntapaisia juttuja elikkä, ensin katon et "ei helkkari, aika hyvin vetää" sit aattelen 5,2s päästä että "joo aika feikkiä" :curs:

Esim. tää:

Miks mulla on semmonen epäluuloisuus aina päällä etten usko ikinä mitään netistä lukemiani tämäntapaisia juttuja elikkä, ensin katon et "ei helkkari, aika hyvin vetää" sit aattelen 5,2s päästä että "joo aika feikkiä" :curs:

No eipä nuo tuossa olleet tulokset ihan kummia ollu... Ihan helpostihan 100 kilonen pätikkä ottaa tommosia ku ottaa paljon kevyemmätki.

ikä: 15
paino: 82
pituus: 176
kokemus: harjoittelua 2 vuotta 1-2 kertaa viikossa jääkiekkokauden aikana. Kesälomilla 4 kertaa viikossa. Keväästä 07 lähtien 4 kertaa viikossa.
penkki: 100
kyykky: 160
mave: lääkärin suosituksesta en harrasta tätä kuin kevyillä painoilla.

Back
Ylös Bottom