13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Penkki 6x80, 95, 13x70
Mave jtn 130kg
Pystypunnerrus 6x45
Leuat lisäp. 2-3x20kg
Hauis tangolla 45kg 3-5
Prässi 200+50kg kelkkax12 ihan sinne 90 asteen kulmaan ja viimeset toistot vielä syvemmälle

Ikää 16 Pituus 178cm paino 76 kg

Ikä: 16v
Paino: 62kg :nolo: (sais kyl olla enemmän..)
Pituus: 182cm
Kokemus: Jonkun aikaa on tullu käytyä, välil kylläki ikäviä taukoja :|
Penkkipunnerrus: 65kg
Mave: En ole kokeillut.
Kyykky: En ole kokeillut maximia, arvelisin et n. 75

Montako kertaa meinaat vielä postata nää tulokset:jahas:?

Kuinka monesti vielä meinaatte valittaa ? :jahas: Jep... Et ole ensimmäinen.

Ihte olen käynyt 3 viikkoa salilla ja tulokset eivät ole murskaavia, mutta suht hyviä kun ottaa ajan huomioon.

Ikä: Kuukaus sitten tuli 16 täyteen
Pituus: 173cm
Paino: 68,5kg

Penkki: 65kg
Kyykky: 80kg
Mavea ei ole tullutkaan vielä treenattua ollenkaan, joten en tiedä.
Leuanvetoja vastaotteella: 8
Myötäotteesta en aivan varma, mutta uskoisin että sama 8.

Penkissä vois mennä enemmän mutten uskaltanut testata, sillä olin yksin salilla ja vaikka olikin varmistin kaulan/pään yläpuolella pelkäsin silti hieman sitä että se olisi romahtanut rinnalle.
Penkki lähentelee jo kovasti omaa painoa ;) Kivaa.
Hieman vain nousseet painot siitä kun alotin, sillä omasin aika hyvän kamppailulajitaustan valmiiksi.

Edit: Aaah ! Erehdyin pistämään tulokseni tänne, kun edelläolevakin sanoi olevansa 16- vuotias, joten en huomioinut että tämä on 13-15 vuotiaille -.- No mutta olen melkein 15- vuotias :)

Kovia tuloksiahan nuo tosiaan ovat 13v jantereille. Harva tuon ikäinen edes löytää tietään vielä salille..
Nimenomaan,jos löytää ittensä salilta jo 13v:nä ni kyllä on pullat hyvin uunis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onneksi itse löysin itteni salilta 14 v:nä,jolloin muistan tehneeni pääasiassa peck deckiä ja jotai kämästä hauista.:hyvä:
Ei menny ku 2 vuotta ku tajusin,että tässä ois varmaa tarkotus kehittyäki eikä aina vaa runkkaa samoil painoil.:jahas:
Mut kyl joskus tulee mietittyy et mis kondikses olis jos ois alkanu reenaa heti alkuu kunnol:itku:

Ootte työ aikamoisii nostajii :hyvä: itse nostin joskus, kun olin 15v.

penkki 40kg
veto 50kg
kyykky 40kg

jos muistan oikeen. Voi olla vähän noikin vielä yläkanttiin :hyper:

Tää on näköjään mennyt myös +15 vuotiaiden osastolle joten pistetään oma korsi kekoon. Ikää 16 (täytän 17) ja ennätykset on PP. 105kg, kyykkymaksia en tiedä, koska en ole juurikaan kyykkäillyt (teen lähinnä prässiä) mutta edelliset kyykkysarjat, jotka tein meni 90kilolla. Prässissä on painoa reilut 200kiloa sarjoissa. Maastavetoa en oo selän vihoittelemisen takia tehnyt mutta suurin mitä oon nostanut on 160kg. Teen nykyisin tempaisua joten siinä alaselkä vähäsen kehittyy. mitat 182/93

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom