Jalkaprässi: 1*190kg (max. tulosta en ole koittanut)
Pohkeet seisoen: 1*220kg
tuohon viittasin. itselläni ainakin liikkuu prässissä suht paljon isommat raudat kuin pohkeissa :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jalkaprässi: 1*190kg (max. tulosta en ole koittanut)
Pohkeet seisoen: 1*220kg
tuohon viittasin. itselläni ainakin liikkuu prässissä suht paljon isommat raudat kuin pohkeissa :P
pohkeissa enemmän voimaa kuin reisissä? wutwut
Toisekseen jokainen tuntemani henkilö tekee pohkeita prässissä, hackissa ja smithissä isommilla painoilla kuin reisiä. Kolmanneksi pohkeiden treenipainoilla ei edes ole mitään väliä, kunhan liike tuntuu pohkeissa.
Siis pohkeiden ja reisien voimaa ei edes voi verrata, ja jos voi, niin ei ainakaan eri liikkeillä. Toisekseen jokainen tuntemani henkilö tekee pohkeita prässissä, hackissa ja smithissä isommilla painoilla kuin reisiä. Kolmanneksi pohkeiden treenipainoilla ei edes ole mitään väliä, kunhan liike tuntuu pohkeissa. Neljänneksi pohkeiden koko ei kerro mitään niiden voimasta. Viidenneksi reisissä on joka tapauksessa moninkertaisesti voimaa verrattuna pohkeisiin. Kuudenneksi päkiöillä juoksu rasittaa varmasti enemmän reisiä kuin pohkeita.
Miten sä edes kuvittelet voivasi vertailla reisien ja pohkeiden voimia, ja kaikenpäälle vielä eri laitteissa?Oikeasti? :O uskon kyllä mutta kuulostaa silti mulle aika erikoiselta, itse silloin harvoin kun jalkaprässiä teen niin painoja on jotain vähän vajaa kolmesataa ja pohkeita taas kun treenaan niin painoa jotain 120kiloa pohjelaitteessa. teen kyllä pohkeet korostetun hitaasti ja 20 toiston sarjoja, kait se sitten vaikuttaa.
Varmasti saat maasta enemmän kuin 115kg! Mä oon 14 ja sain 130kg ekal kokeilul...
no enpä nyt tiiä...Mitä nyt penkki vähän edellä... :D
Ikä: 13 (-96)
Penkki: 70kg
Kyykky: 80kg
Mave: 85kg (perjantaina olis tarkotus koittaa 90kg ja ehkä enemmän)
Tuossa torstaina tuli vähä kyykkäiltyä.
ATG-kyykky 50kgx12, 60kgx12, 70kgx12 Oli aika kepeitä sarjoja, mutta vipassa sai jo vähän tehdä töitä. Kun pidin lepotauot suht lyhkäsinä. Ehkä noin minuutin luokkaa..