13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos se hyvin et jos 14v nostaa 112,5 kg penkist??? Meinaan et oon käyny nyt puol vuotta salilla kunnolla ja nyt 8 lk luokan loppuun ois tavote 120kg oisko mahollista onnistuu siinä??

mutta ainut ongelma mulla on se et sydän pettää kohta ja on välillä tullut rytmihäiriötä, mut se saattaa johtua tupakan poltosta... ja kädet ei vittu taivu/liiku muutaku muutamaan eri suuntaan eli ei mihinkään, se oli mun kaveri kuka kysy sen siinä edellisessä ja tää on sen accountti.

no tiedoks vaan et saan vähiten penkistä kavereitteni keskuudessa..

Selvä trolli taas, niitähän täältä pakkikseltä löytyy.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos nuo tulokset paikkaansa pitää niin penkki on vissiin ainut liike minkä tiedät ja nostot jää sellaaset 40 senttiä rinnasta :D
Itse alkaisin treenata niitä jalkojakin....

Edit: Ei kai se oo sellaases penkkilaittees?

Niin,pakkohan sepon nyt on olla joku pelle joka veivaa pelkkää penkkiä tuollain eikä jalkojaan tai muuta kroppaa pahemmin
treenaa,jos se noin kadehdittavan vahva on..:rolleyes:

Teho-seppo hei!! pistäs videoo tulemaan noista nostoista, kysyin joskus jossain toisessa tredissä tätä, mutta ei tullut mitään vastausta....

hah missä vitun penkki laitteessa?? ON VITTU KUULE TEHTY VÄHÄN MUUTAKI KU PENKKIÄ ja jalkoja treenaa ne ketkä joutuu tappelussa karkuun juoksemaan :D

:hyvä: naseva vastaus:D

On se hyvin jos treenisi on monipuolista, jos taas olet sellaista tyyppiä että menet salille tekemään penkin ja mahtailet kavereille tuloksellasi, et tekisi niinkään suurta vaikutusta. Mutta hyvä tulos kuitenkin !
no kyllä toi tulos on hyvin oli sitten mitä tahansa tehny...

no tiedoks vaan et saan vähiten penkistä kavereitteni keskuudessa..
kovaa porukkaa... mutta tollasella porukalla on varmaan ihan positiivinen vaikutus treeneihin

hah missä vitun penkki laitteessa?? ON VITTU KUULE TEHTY VÄHÄN MUUTAKI KU PENKKIÄ ja jalkoja treenaa ne ketkä joutuu tappelussa karkuun juoksemaan :D
:david: kova äijjä...

Zone-sarja -42%
Niin,pakkohan sepon nyt on olla joku pelle joka veivaa pelkkää penkkiä tuollain eikä jalkojaan tai muuta kroppaa pahemmin
treenaa,jos se noin kadehdittavan vahva on..:rolleyes:

No ei kauheen moni 14v vedä penkistä satasella sarjaa jos on treenanut tasaisesti koko kehoa, ja kaverit vetää vielä enemmän ja oletettavasti saman ikäisiä.. ja penkki ei todellakaan ole mikään voimamittari jos et tiennyt.... Ja 6kk treeniä takana, penkkitulos pian 120 ... eiköhän se penkki oo aikalailla ainut liike mitä tekee :hyvä:

Edit: hyvä tuloshan tuo 112,5 jos oot sen nostanu, mutta ei kyllä mitään järkeä tehdä vain penkkiä.

Edit2: Tai ei tuo kyllä oo hyvin jos vaan penkkiä on tehny, itse tiedän yhen nörtin joka täytti just 15 eikä salilla aiemmin käynyt ollenkaan.. tän vuoden eka päivä alotti salilla käynnin ja ainut liike penkki ja peck deckki ja ja tos kyselin siltä paljo penkistä menee :david: niin sano et viime viikolla nous 97,5 ....... :whip:

Kuiteski seppo o joku trolli vaaaan....

Joo.En mä siihen sano mitään että saakohan seppo oikeasti paljonko nostettua taikka sen kaverit.
Sitä vaan sanon,että mun mielestä on kuitenkin mahdollista että joku noin paljon nostaa ja eikä muuta kroppaa ja niitä jalkoja jätä pois.
Seppo tämän suuren synnin on tunnustanut ja on nyt virallisesti :david: :rolleyes:, mutta periaatteessa.Mutta saatanhan mä väärässäkin olla.
:)
Olisin kyllä voinut tuohon korjata että kadehdittavan vahva penkkaaja,mutta eikö penkki kuitenkin ole paras yläkehon voiman mittaaja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mun kaverit on kyl mua vanhempia. ja paljonkos itse nostit 14v 2pac? ja oon kuule tehny vähän muutaki ku penkkiä. ja mä saan paskasti penkistä verrattuna mun veli poikiin, toinen veli nosti 16vuotiaana 140kg penkistä

Joo.En mä siihen sano mitään että saakohan seppo oikeasti paljonko nostettua taikka sen kaverit.
Sitä vaan sanon,että mun mielestä on kuitenkin mahdollista että joku noin paljon nostaa ja eikä muuta kroppaa ja niitä jalkoja jätä pois.
Seppo tämän suuren synnin on tunnustanut ja on nyt virallisesti :david: :rolleyes:, mutta periaatteessa.Mutta saatanhan mä väärässäkin olla.
:)
Olisin kyllä voinut tuohon korjata että kadehdittavan vahva penkkaaja,mutta eikö penkki kuitenkin ole paras yläkehon voiman mittaaja?

Joo, kyllähän niitä on jotka 14v nostaa penkistä vaikka mitä ja onhan se mahdollista jättämättä muuta kroppaa pois, mutta tuo nyt vaan pisti silmään että puolen vuoden treenillä ja se kans että "kaverit nostaa vielä enemmän" .. huomaa heti että sepon kaveriporukas voimat mitataan penkillä eikä millään muulla. Ja tehosepolle .. en itse oo koskaan ollu kauheen kova penkkaamaan, mutta saman ikäinen kaveri tuolloin 8 luokan alkupuolella nosti 125 ja nosto oli vielä sellainen että se hyväksyttäis ihan mihnä kisois vaan.. ite en oo vielä 14v salilla pahemmin käynny.. mutta onhan se seppo aika naurettavaa että luultavasti jos kyykkyyn pistät puolet tosta 110 niin alas jää.. 2-3 vuoden päästä alat näyttä aikamoiselta tuutilta ....

Edit: Taitaa sepolla olla geeneissä penkistä nosto jos velikin nostaa 140kg .... Ja omasta mielestä latre yläkropalle on monta hyvää liikettä, tälläkin hetkellä penkkiä ei edes mun treenissä oo vaan käsipainoilla jotain säädän...

No siis eiköhän se penkki kehity parhaiten ihan tekemällä muutakin kuin sitä pelkkää penkkiä. Imo ihan naurettavia väitteitä tällä ja edellisellä sivulla.

No siis eiköhän se penkki kehity parhaiten ihan tekemällä muutakin kuin sitä pelkkää penkkiä. Imo ihan naurettavia väitteitä tällä ja edellisellä sivulla.

Ei se nyt aivan noinkaan ole.. ihan noita jalkoja tarkoitin kuin puhuin että treenaa koko kroppaa, tehoseppohan tuolla jo sanoi että "jalkoja treenaa ne ketkä joutuu tappelussa karkuun juoksemaan" että niin...Ei se penkkitulos kauheesti parane jos vaihat rintaliikket kokonaan kyykkyn ja vaikka kulmasoutuun.. :D

Edit: Kyllähän se hyvä penkkitulos vaati monia eri lihaksia, mutta kyllä tuonne satasen alkupuolelle pääsee aika nopea ihan vaan tekemällä yläkroppaa(Rintaa,ojentajia,olkapäitä pääosin) ja varmasti pääsee satasen yli...

Jos teet penkin lisäksi muitakin liikkeitä, niin se tulee kehittämään penkkitulosta paremmin kuin pelkkä penkki.

Joo on kyllä samaa mieltä, mutta kyllä alkutaipaleella saa tota penkkitulosta ihan hyvin nostettua vaikkei muita lihaksia niin paljoa treenaisikkaan..

Edit: jopa paremmin kuin koko kroppaa treenaamalla, aika moni on kuitenkin alkutaipaleella ollut penkkipelle ja onhan niillä penkki kovempi vuoden jälkeen kuin niillä jotka on jalkoihin sitä aikaa kans käyttäny.. omasta mielestäni tuo että penkkitulos nousee paremmin kun tekee niitä muita lihaksia kans reilusti kuin pelkkää penkkiä tekemällä alkaa vaikuttaa enemmän sitten kuin aletaan liikkua isoissa raudoissa... :whip:

Itse olen pian puolitoista vuotta treenannut, ja nousee se 95kg. Vedellyt olen tuolla 2x6 systeemillä ja olen varsin tyytyväinen tulokseen, hermothan tässä menee kun porukka tulee huutamaan kun saavat neljäsataa kiloa penkistä ja haukkuvat sitten jalkojen treenausta sun muuta. Ja kun vielä tällainen tapaus omassa koulussani jolla paino varmaan siinä 50kg lieppeillä tunnetusti tekee pelkkää penkkiä ja vissiin omaa jonkin sortin häiriön. Naurettava kovanaama. However hän saa kuulemma 90-120 kg penkistä.... Ja kaikki hurraa ja pitää häntä bodarina ja lihaskimppuna, eikö tyypit yhtään ajattele kun poika saa 90-120KG hmm.. luulisi hieman mietityttävän että kumpikohan pää on lähempänä totuutta. Poika on muutenkin kuin nälkää nähnyt.

EDIT: Hieman Off-topic :)

mun kaverit on kyl mua vanhempia. ja paljonkos itse nostit 14v 2pac? ja oon kuule tehny vähän muutaki ku penkkiä. ja mä saan paskasti penkistä verrattuna mun veli poikiin, toinen veli nosti 16vuotiaana 140kg penkistä

IMO 140kg 16v on huonompi kuin 112,5kg vai oliko 120kg 14vuotiaana.
et viittis pistää videoo nettiin olis ihan mielenkiintosta kattoo...

tällaisia tapauksiahan on monia jotka uhoavat ja mahtailevat penkillään ja hakkaavat kaikki ja vittuilevat niin ettei selkä meinaa kestää, mutta paskalla oltiin kun järkeä jaettiin. :david:

Back
Ylös Bottom