13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jumalauta noi sun sarjapainot on noussut sitten viime näkemän! Muistan viime vuonna kun vedettiin jotain samoja tuloksia, oliko 140kgx6 yms. Huomaa kumpi on treenannut sitä mavea ja kumpi ei, tällä hetkellä menee varmaan se 10x142,5kg korkeintaan :) Lopetin kyseisen liikeen treenaamisen jostain syystä...

Meneekö muuten jo kaksi markkaa? 200kg 15-vuotiaalta on kyllä hatunnoston arvoinen suoritus!

Tuli tästä mieleen, että wartsu vetää 205kg ja synttärit on vasta vuoden loppupäässä :) Hän siis täyttää tänä vuonna 16.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meneekö muuten jo kaksi markkaa? 200kg 15-vuotiaalta on kyllä hatunnoston arvoinen suoritus!
En oo kokeillut, mutta no mitäs kuvittelisit? :D Itsekin olen 15-vuotias vielä vuoden loppupäähän, eli kyllä tässä vielä keretään 200kg ylittämään reilustikin! :D

Joo niinhän se onkin, mutta ei IMO mitään väliä, kunhan sarjapainot kasvavat ilman että selkä menee paskaksi. Tähän asti kun ei ole ollut minkäänlaisia huonoja tuntemuksia selässä. :)

Jätä noi pomput ja opettele kunnon tekniikka, niin saat paremmin voimaa etkä riko selkääs tulevaisuudessakaan. Oot 15 ni ei pitäs olla kiire, joten älä rohmua sarjapainoja tekniikan kustannuksella.

Zone-sarja -42%
Päivitystä

Ikää tuli eilen 15:
penkkipunnerrus perse penkissä 60kg
perse ei penkissä 65kg
7-8x50kg

maastaveto 115kg

kyykkyä en ole kokeillut mutta kerran kun tein "kovempaa" treeniä niin meni 80kg (reidet vaakatasossa maata vasten)

Pystypunnerrus seisaaltaan 50-55kg

Rinnalleveto maasta 45-50kg

Nyt alkanut vähän energiaa mennä pois koska viikon verran käynyt vaan lenkillä enkä muuta (pitää saada vähän painoa pois :D)

Miten helkkarissa penkki voi olla 60kg mutta pystypunnerrus 50-55kg! Joko olen itse hyvin jälkeenjäänyt olkapäistä, kun penkistä nousee 92,5kg mutta pystypunnerrus juuri ja juuri se 40kg jos sekään..

Miten helkkarissa penkki voi olla 60kg mutta pystypunnerrus 50-55kg! Joko olen itse hyvin jälkeenjäänyt olkapäistä, kun penkistä nousee 92,5kg mutta pystypunnerrus juuri ja juuri se 40kg jos sekään..

sun pysytypunnerrus on aika paljon jäljessä.

aika saatanasti jäljessä.

Itsellä menee vain joku 55kgx6-8 pystypunerrusta, siis istualteen eikä nojaten mihinkään, vaikka joku yli 110kg penkistä... Toisaalta vinopenkkikin on aika paska 10x65kg verrattuna normiin... Siis ihan vertailun vuoksi vain. Ja lisää ihmeitä tapahtui kun kapeapenkki putosi reilusti normipenkin noustessa kun vetäsin ryssäpenkin läpi, enkä tuona aikana treenannut ojentajia mitenkään kun olin dieetillä...

Itsellä menee vain joku 55kgx6-8 pystypunerrusta, siis istualteen eikä nojaten mihinkään, vaikka joku yli 110kg penkistä... Toisaalta vinopenkkikin on aika paska 10x65kg verrattuna normiin... Siis ihan vertailun vuoksi vain. Ja lisää ihmeitä tapahtui kun kapeapenkki putosi reilusti normipenkin noustessa kun vetäsin ryssäpenkin läpi, enkä tuona aikana treenannut ojentajia mitenkään kun olin dieetillä...

Oot yksinkertasesti tehny sitä penkkiä enemmän kun pystypunnerrusta. Itsellä pystypunnerrus suunnilleen samaa tasoo kun sulla (ehkä hieman pienemmät painot) mutta penkki reilusti pienempi.

Oot yksinkertasesti tehny sitä penkkiä enemmän kun pystypunnerrusta. Itsellä pystypunnerrus suunnilleen samaa tasoo kun sulla (ehkä hieman pienemmät painot) mutta penkki reilusti pienempi.
nojoo. itse olen tehny koko reeniuran ajan pystypunnerrusta ja penkkiä samanverran. ja sarjapainoissa on silti 30 kg ero.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nojoo. itse olen tehny koko reeniuran ajan pystypunnerrusta ja penkkiä samanverran. ja sarjapainoissa on silti 30 kg ero.

Kuinka kauan oot reenannu? En väitäkkään että penkin ja pystypunnerruksen pitäis olla melkeen samat mutta kyllä sanoisin että metallicalla ja chaabilla on pystäri vähän jäljessä. Itse oon tehnyt aika lailla yhtä paljon pystäriä ja penkkiä. SItten tietysti kun alkaa sarjapainot olla aika isoja niin tietysti vähän tuo pystärin ja penkin välinen ero kasvaa.

Itse ku vielä tein pystypunnerrusta ja penkkiä niin failureen asti tehdyn penkkitreenin jälkeen meni pystypunnerrusta tangolla seisaaltaan 2x6x50kg, penkkimaksista ei ole tietoa mutta alle 90kg ois varmasti ollut silloin. Tosin oonki susipaska penkissä, enkä enää edes pysty sitä tekemään olkapäävaivojen takia ainakaan vähään aikaan.. Penkkiä on tullu hinkattua treeni"uran" alusta asti, pystypunnerrusta ekat pari kuukautta + sit pari kuukautta ennen tuota ku punnersin 2x6x50kg eli selvästi vähemmän pystäriä ku penkkiä. Aika yksilöllisiä tommoset jutut, kaverilla kans varmaan pystypunnerrusmaksimi luokkaa 40kg ja penkistä 80-90kg..

Itsellä menee penkistä se 90kg, tai nyt ei ole tullut pariin kuukauteen kokeeltua meniskö enemmän. Niin tuossa eilen tein pystypunnerruksen 20kg/kpl kässäreillä istualtaan 4x10toistoa. :)

Edittiä. Itse saan kässäreillä paremman poltteen kuin pystypunnerrus tangolla.

Mitä pystympään (vert. Normi-vino-pysty) punnerretaan sitä puhtaammaksi ojentaliikkeeksi tuntuu itselläni menevän :)

Mutta nousee muuten paljon paremmin kun nojaa istuimeen. 60kg:llakin vetäsi sarjan sentään.

Mitä pystympään (vert. Normi-vino-pysty) punnerretaan sitä puhtaammaksi ojentaliikkeeksi tuntuu itselläni menevän :)

Mutta nousee muuten paljon paremmin kun nojaa istuimeen. 60kg:llakin vetäsi sarjan sentään.

aikalailla yhtä paljon tuntus ottavan olkapäihin ja ojentajiin.

Riippunee toki oteleveydestä.. mitä kapeampi ote sitä selvemmin ottaa rintaan ja ojentajiin, leveällä saa vitun hyvän tuntuman olkapäihin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom