13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja tarpeeksi leveällä taas rikkoo ne.

Kyllä sen ite huomaa kun on hyvä leveys, että tuntuu olkapäissä.. Ja ihan tällee btw. jos ottaa oikeesti TOSI leveällä otteella, se ottaa enemmän sivuolkapäihin, eikä välttämättä edes riko paikkoja jos tekee maltillisilla painoilla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä sen ite huomaa kun on hyvä leveys, että tuntuu olkapäissä.. Ja ihan tällee btw. jos ottaa oikeesti TOSI leveällä otteella, se ottaa enemmän sivuolkapäihin, eikä välttämättä edes riko paikkoja jos tekee maltillisilla painoilla.

Niin, nomutta tarpeeksi leveällä otteella ja tarpeeksi isoilla painoilla saa helposti paskottua olkapäänsä.

Niin, nomutta tarpeeksi leveällä otteella ja tarpeeksi isoilla painoilla saa helposti paskottua olkapäänsä.

Niillä sun tarpeeksi isoilla painoilla ja tarpeeksi leveällä otteella huomaa heti, että jokin menee pieleen.. Sen huomaa jo heti kun ottaa tangon tohon rinnanpäälle ennenkun alkaa punnertamaan (ainakin itse).
Ja vaikka olisikin.. jos tekniikka on kunnossa niin ei ole mitään hätää..

Ikä: 14v
Paino: 75
Pituus: 180cm
Kokemus: 2v
Penkkipunnerrus: max - 85 tai 10x65
Mave: max. 150kg
Kyykky: max. 120 ei oo enempää tullu kokeiltuu..

Niillä sun tarpeeksi isoilla painoilla ja tarpeeksi leveällä otteella huomaa heti, että jokin menee pieleen.. Sen huomaa jo heti kun ottaa tangon tohon rinnanpäälle ennenkun alkaa punnertamaan (ainakin itse).
Ja vaikka olisikin.. jos tekniikka on kunnossa niin ei ole mitään hätää..

No järki pitää olla mukana. Pystäri on sellanen liike ettei siinä kannata ruveta liika isoja romuja liikuttelemaan josei ole kunto sen mukaan.

Ei ne 50kg tyypit pakkikselle kirjoittele, tämä foorumihan koostuu pääosin treenaavista henkilöistä? Sellainen 60kg on yläasteikäisillä aika keskivertopaino...

Oma paino oli noin 56-58kiloa ja smithistä 2x 92.5kg.

Mikset kevyetki vois olla "vahvoja" omaan painoonsa nähden o.o

Miten helkkarissa penkki voi olla 60kg mutta pystypunnerrus 50-55kg! Joko olen itse hyvin jälkeenjäänyt olkapäistä, kun penkistä nousee 92,5kg mutta pystypunnerrus juuri ja juuri se 40kg jos sekään..

Mulla on tosi vahvat hartiat..... :D siis rintalihakset ja hartiat on aika lailla samanvavuset mutta hartiat on paremmas kunnos kokonaisuudeltaan. (rintalihasten yläosas ne kaikki massat on ja epäkkäis ja muutenki tos hartioiden seudulla) Jos nyt tosta kukaan sai selvää tai ymmärsin ton sun tekstin.

Mulla on tosi vahvat hartiat..... :D siis rintalihakset ja hartiat on aika lailla samanvavuset mutta hartiat on paremmas kunnos kokonaisuudeltaan. (rintalihasten yläosas ne kaikki massat on ja epäkkäis ja muutenki tos hartioiden seudulla) Jos nyt tosta kukaan sai selvää tai ymmärsin ton sun tekstin.

Yksi juttu pitää oikaista. Massa ei ole välttämättä voimaa, mutta tässätapauksessa ymmärrän mitä tarkoitat.

Joo tuli vähän sekasesti sori.
Tarkotin massalla paikkoja mitkä on voimakkaimpia vaikka se massa ei sitä voimaa merkkaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkki 10x 35-> max 85
Kyykky (about 1kk sitte alotettu) 10x 55 -> 10x 70

Paino 77 -> 83

Nyt vajaan 3kk paasta hieman paivitysta tuloksiin.

Penkki max 97.5 (markkaa odotellessa :) )
Kyykky 8x 92.5

Paino 83 -> 85 (182cm)

En nyt tahan listannut kuin ne kokonaisvaltasimmat liikkeet joita veivaan. Penkissa nostotekniikka parantunut, ja jalkoihin on iha mukavan olosesti tarttunut lisaa lihaa. Kohta vois melkeen lahtea ekalle dieetille. :rock:

Onkos se hyvin et jos 14v nostaa 112,5 kg penkist??? Meinaan et oon käyny nyt puol vuotta salilla kunnolla ja nyt 8 lk luokan loppuun ois tavote 120kg oisko mahollista onnistuu siinä??

Onkos se hyvin et jos 14v nostaa 112,5 kg penkist??? Meinaan et oon käyny nyt puol vuotta salilla kunnolla ja nyt 8 lk luokan loppuun ois tavote 120kg oisko mahollista onnistuu siinä??

On se hyvin jos treenisi on monipuolista, jos taas olet sellaista tyyppiä että menet salille tekemään penkin ja mahtailet kavereille tuloksellasi, et tekisi niinkään suurta vaikutusta. Mutta hyvä tulos kuitenkin !

Jätkä on varmaan kolmesti kysyny eri tredeissä tota onko hyvin tämä ja tämä tulos :D Myös toisessa tredissä ilmoitettu joskus pari kk sitten aloittaneen 12v treenit ja reilun vuoden treenannu että puol vuotta ja puol vuotta :D Oli miten oli, kova tulos !

mutta ainut ongelma mulla on se et sydän pettää kohta ja on välillä tullut rytmihäiriötä, mut se saattaa johtua tupakan poltosta... ja kädet ei vittu taivu/liiku muutaku muutamaan eri suuntaan eli ei mihinkään, se oli mun kaveri kuka kysy sen siinä edellisessä ja tää on sen accountti.

Zone-sarja -42%
no tiedoks vaan et saan vähiten penkistä kavereitteni keskuudessa..

Kovia jätkiä ku 14 vuotiaina vetelee penkistä 110kiloa.. ja kaverit vetelee sitte varmaankin sataakolmeakymmentä?
Jos nuo tulokset paikkaansa pitää niin penkki on vissiin ainut liike minkä tiedät ja nostot jää sellaaset 40 senttiä rinnasta :D
Itse alkaisin treenata niitä jalkojakin....

Edit: Ei kai se oo sellaases penkkilaittees?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom