13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitampa huvikseni tämän hetkisen dieettiruokavalioni, joku sitä taisi jo kysyäkin(ainakin epäsuorasti :D):

Aamupala 1
30g Heraproteiinia

40-60min aamulenkki

Aamupala 2
150g tonnikalaa
1,5dl kaurahiutaleita
0,5dl kotimehua
1 banaani
Vitamiinit 2/3

Lounas
30-50g Heraproteiinia
Salaattia

Palkkari
50g Heraproteiinia

TAI

Päivällinen
150-200g kanaa
1dl (valmista) riisiä
salaattia

Välipala
250g ehrmann
1dl mysliä
Omena
Vitamiinit 1/3

Iltapala
4-5 paistettua kananmunaa (jos 5, niin yhdestä keltuainen pois) + väliin kinkkua

TAI

150-200g kanaa
1dl riisiä
salaattia

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Laitampa huvikseni tämän hetkisen dieettiruokavalioni, joku sitä taisi jo kysyäkin(ainakin epäsuorasti :D):

Itse kyllä vaihtaisin tuon kauhean jauhomäärän mieluusti kiinteään ruokaan. Pysyy nälkäkin paremmin kurissa. Tai jos haluaa välttämättä jauhoja vetää, niin ehkä kaseiini ajaisi asian paremmin kuin tuo hera. Ja rasvaahan tuosta ruokavaliosta ei löydy ollenkaan, ainakaan niitä hyviä...?!? :confused:

Kuullostaa kyllä minun dieetti aterialtani :D

Bulkki-ateria alkaisi itselläni: 1 litra maitoa.... :)

Heh, kyllähän sitä tavaraa uppoaisi reilumminkin mutta kyseessä on edelleenkin koulu. Jotenkin sitä ei vain siellä osaa mättää kunnolla. Tämä ei kuitenkaan tuota ongelmia kun koulupäiväni ovat niin lyhyitä. Kotona syön vielä kaksi lämmintä ateriaa, eli energiantarve täyttyy kyllä hyvin. Omat safkani ovat itse asiassa hyvin simppelit: aamupalana puuroa rypsärillä ja päälle maitoa, sitten aika pian koulussa jo mainittu ateria, ja sitten kotona kaksi kertaa samanlainen ateria, yleensä kerralla uppoaa n. 200g lihaa (paistijauheliha, kana, seiti), n. 6 dl maitoa (vaihtelee rasvattomasta ykköseen ja kevyeen), peruna/riisi/pastaosastoa reilusti, ainakin lihan verran ja päälle tomaattia, kurkkua yms. Muuten tulee vedettyä vain hedelmiä. Menee vähän offtopic, mutta eipä tuo varmaan haittaa.

Itse kyllä vaihtaisin tuon kauhean jauhomäärän mieluusti kiinteään ruokaan. Pysyy nälkäkin paremmin kurissa. Tai jos haluaa välttämättä jauhoja vetää, niin ehkä kaseiini ajaisi asian paremmin kuin tuo hera. Ja rasvaahan tuosta ruokavaliosta ei löydy ollenkaan, ainakaan niitä hyviä...?!? :confused:
Huonoja ei löydy juurikaan, ja kananmunista saan rasvaa kyllä ihan tarpeeksi. Makroravinteiden suhde oli viime tarkistuksella hh30, p40, r30, tosin tällä hetkellä tulee hiilareita vähemmän...

Ja eihän tota heraa nyt tule paljoakaan, dc:ssä tehdään joka aamu 40-60min kävelylenkki, ja sitä ennen otetaan vain tuo 30g heraa. Kouluruokailussa otan heraa, sillä proteiinia ei tule muuten lähellekään tarpeeksi. Lisäksi otan myös kolmesti viikossa palautusjuoman, joten ei sitä heraa todellakaan paljon tule. :D Ja heraa käytän kaseiinin sijasta taloudellisista syistä... :/

Zone-sarja -42%
Ja näin muuten kouluruuasta, niin meidän pienes käpykyläs on ainakin aika heikot eväät. Toki välillä on ihan syötävääkin ruokaa, mutta harvemmin. Mutta kyllähän sitä nyt aina pitää koulus se lautasellinen syödä, oli sitten mitä hyvänsä että henki pysyy :)

no kyllä mun mielestä koulusafkat on iha jees tavaraa. ainakin täälläpäin. yleensä tulee vedettyä jos on pitkä päivä purkki tunaa mutta eipä siitä välitetä. :D

Kyllä meilläkin täällä pk-seudulla ihan hyvää ruokaa on, en sitten tiedä miten muualla suomessa, mutta ei mulla ole kyllä mitään valittamista.
Mitä tohon kuittailuun tulee, niin onhan se kyllä vittumaista kuunnella sitä jokapäiväistä änkytystä ku syö paremmin ku muut ja vetää sen 2x ruokaa enemmä ku muut pöydästä:rock:

JälkiEdittinä: Eniten ehkä noissa kouluruuissa ottaa päähän kun lautaset ovat liian pieniä. Salaatti pitää usein hakea vasta kun on syönut ruuan alta pois. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vähän pävitellään:

penkki: 85kg
maastaveto: 160kg
jalkakyykky: 95x5 (maksimi varmaan se 130kg?)
leuanveto: op. 18, lisäpainoilla 110kgx1
työntö: 75kg
tempaus: 40kg

:whip:

E: ja omapaino se 75kg.

Ikä 15v
Paino 85kg

Penkki 100*4
Kyykky 180kg
Etukykky 140kg
Rive 90kg
Dippi +25*5

Päälaji on jefu, punttia tulee nyt talvella vähän enemmän, 4krt viikkoon. Kesällä/Kisakaudella vain rrrräjähtävää voimaa. :D

Ikä 14 (puolen vuoden päästä 15), pituus semmonen 168-170cm (en varma, kohta on lääkärintarkastus siellä kai tuo selvinnee tarkemmin)
Penkki, maksimia en kokeillut mutta nostellut tankoa jossa ollut 5kg lisäpainoja, varmaan 25kg yhteensä. Nousis varmaan yhellä kerralla 35, ehkä 40 mut en oo varma kun en ole kokeillut. (Sarjoja olen tehnyt, joskus vois ton maksiminkin kokeilla)
Maastavetoa en kokeillut
vastaotteella 2 leukaa , myötäotteella pienen lämmittelyn jälkeen menis ehkä 2, mutta yks menee pienen rasituksenkin jälkeen
paino tällä hetkellä jotain 65-70kg

alottanut salilla käynnin 2010 puolella, joten tulokset eivät ole päätä huimaavia. huomioon ottaen kuitenkin että 7lk kuntotestissä en saanut yhtään leukaa. pitää kattoo paljo saan (puolen) vuoden päästä jos jatkan salilla käyntiä tätä tahtia (2-4krt/vko)

Tumiilla ihan normi tuloksia ikasekseen. Lahtotilanne on aikalailla sama ku mulla oli, tosin ikaa oli itella vuosi enemman ja painoa tais jotain 72-75 olla. Itella tuplaantu lahes kaikki sarjapainot sen puolen vuoden aikana, joista 3kk soin kuten kuuluu, joten kylla sulla saattaa vaikka mihin nuo painot nousta!

Kovaa treenia ja terveellista + proteiinipitoista ruokaa vaan naamariin! Tsemppia! :puntti:;)

14v 175/71kg kokemus, noin 4kk

Penkki: 1*75kg
Leuat vastaotteella: 20
Hauis scotissa mutkatanko+ 15kg: 3x10
Viparit sivuille: 3x10 10kg
Tuettu kulmasoutu istuen: 3x10 40kg per käsi
Reiden koukistukset ja ojennukset: 85kgx10
Pohkeet istuen, 4x10-15: 80kg

Lisätään nyt nämä tännekkin kun tuli kirjoiteltua jo tuonne 15-vuotiaiden kuvia -osioon.

Elikkä 15v. 165/63

Tässä jotain mitä tulee mieleen:
-Penkki 90kg (12x70kg)
-Mave 140kg (2x130kg)
-Kyykky 130kg (2x120kg)
-Rive 70kg (koitettu joskus syksyllä)
-Työntö 60kg (koitettu kans joskus ennen joulua)
-Ylätalja 10x65kg
-Alatalja 10x60kg
-scotti hauis 10x30kg
-Kapea penkki 10x60kg
-Niskantakaapunnerrus 10x40kg
-Pystysoutu 10x35kg

Ja tuolta 15-vuotiaiden kuvia -triidistä sitten löytyy kuvaa jos jotakin kiinnostaa.

No siitä on jonkun aikaa ku juuri TÄHÄN trediin tuloksia oon kirjotellu.

Aamupaino n.68.5kg
Pituus 186cm
Penkki 60kg (5*50kg)
SJMV 6*80kg
Jalkaprässiä alotin tekemään jonkun aikaa sitten ja polvet on kestäny, pieniä kipuiluja on ollu. Mutta kelkka + 100kg *10 (aiemmin en tehnyt Osgood-Schlatterin takia, voitte hakea googlesta jos haluatte tietää).
Leukoja menee nykyään 8-10 vastaotteella.
Alatalja 10*65kg
Ylätalja 10*60kg

N. 3,5kk punttia takana, ihan tyytyväinen tuloksiin lähtötasoa katsottaessa.

Back
Ylös Bottom