13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei-tarkoituksellista dieettiä takana nyt noin kuukausi(oli tarkoitus bulkata, mutten pystynyt syömään tarpeeksi :D), ja suunnitelmallisen dieetin aloitin vasta viime lauantaina.

Tuli mieleen tossa että syötkö kouruokia vai vedätkö koulus omia safkoja? Ja muutenkin miten tiukaa linjaa pidät? :D

Tuli mieleen tossa että syötkö kouruokia vai vedätkö koulus omia safkoja? Ja muutenkin miten tiukaa linjaa pidät? :D

Itsellänikin takana kuukausi dieettiä, ja tänään tuli ekan kerran syötyä kunnolla, tarkoitus herättää vähän kroppaa (seli, seli kun Rossoon pääsi syömään:) ) Ei tee mieli muutenkaan syödä tämän enempää, mutta makean nälkää tuppaa tulemaan, ja sitä huuhdon pois light limuilla. Ihmeellistä sinänsä, kun massakaudella ei tee yhtään mieli herkkuja, vatsa täynnä kokoajan varmaan...

Kouluruoka on mitä parasta dieetti sapuskaa, kun annokset pitää kohtuullisina, etenkin perunan/riisin/pastan suhteen. Salaattia niin paljon kun saa, tai puoli lautasellista, eikä se leivän syöminen ole välttämätöntä... Eväitä (ruisleipää/juustoa/heraa) popsin koulumatkalla kun tulen junalla.

Joo, en ole Vstaote, mutta kertoilimpa ajatuksiani :)

Täällä kun aina epäillään kaikkia mahdollisia tuloksia, niin taas sitä pääs todistamaan, että ei nää mitään mahdottomia oo.. kasiluokkalainen kaveri punners jotenki ihan keskinkertasen tekniikan kanssa 100kg, ja oma paino 78kg. "Ihan hyvin" mielestäni. Pian sille hankitaan valmentaja ni saa nähä kuinka kovat tulokset silloin on.

Täällä kun aina epäillään kaikkia mahdollisia tuloksia, niin taas sitä pääs todistamaan, että ei nää mitään mahdottomia oo.. kasiluokkalainen kaveri punners jotenki ihan keskinkertasen tekniikan kanssa 100kg, ja oma paino 78kg. "Ihan hyvin" mielestäni. Pian sille hankitaan valmentaja ni saa nähä kuinka kovat tulokset silloin on.

No jos oli treenannu ainaki yläaste ikäsä, niin ei siinä sen ihmeepiä. Ei se ikä vaan treeni vuodet. Vaikka onkin selvää että 20-vuotiaan 75-80 kiloisen kaverin tulokset on kovemmat kuin samalla treenillä määrällä 14-vuotiaan 60 kiloisen...

Aikanaan 17-vuotias tuttu nosti paidalla 170kg penkistä, normi treenillä, tosin voitti SM-hopeaakin ettei mikään turha jannu...

Diietillä vedän koulussa klo. 11.45. heradrinkin, ja itse kouluaterialla syön vain salaattia. Kouluaterialla hiilareiden määrää ei kyllä todellakaan pysty pitämään kohtuullisena, täysin mahdotonta ainakin täällä meillä... :D

Tuleekos paljon kuittia koulukavereilta ku omia eväitä otat mukaan? Mulle vittuilivat ku proteiinipatukoita söin ja joskus välitunnilla ostin kaupasta rahkaa mutta kai ne on jo siihen tottunu ku ei enää pahemmin kuittailua tule.. Täällä kans on semmoset safkat että proteiinia mahdotonta saada tarpeeksi kouluruuasta ja hiilareita sitten on siitäkin edestä..

Itellekki joskus sanottii, et alkasin kantamaa palkkarii tai pelkkää proteiinijuomaa koulus mukana. Sellasia kusipäitä mun ryhmäs, että vittuilua saa kuunnella ihan tarpeeks ilman tollasia "erikoisuuksia". Ideana hyvä, mutta käytännössä ei sitä jaksas kuin muutaman päivän..

Tuleekos paljon kuittia koulukavereilta ku omia eväitä otat mukaan? Mulle vittuilivat ku proteiinipatukoita söin ja joskus välitunnilla ostin kaupasta rahkaa mutta kai ne on jo siihen tottunu ku ei enää pahemmin kuittailua tule.. Täällä kans on semmoset safkat että proteiinia mahdotonta saada tarpeeksi kouluruuasta ja hiilareita sitten on siitäkin edestä..

Mulle ainakin kuittaillaan joka päivä, vaikka en edes ota omia eväitä mukaan :D Aina sama juttu ruokalassa "ooksä nyt varma et saat tarpeeks proteiini?" tai kun menen esim. vessaan ni heti joku huutelee "jahas sitä mennää piikittää taas" :david: ja muutenkin näitä roinaepäilyjä saa kuulla kyl aina :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noi kuittailut ärsyttää esim. palkkarista tai muusta lähinnä siksi, kun ne saa sen kuulostamaan tältä: "Et sä palkkaria tarvii mikä bodari luulet olevas kun oot kynis etkä näytä että oisit salilla edes käyny". No antaa ajatella noin kyllä mää vielä näytän:D

Eipä itselleni juurikaan tulee tuosta mitään kuittia, kun kaverit ovat kavereita, ja tuntemattomat eivät juurikaan tule vittuilemaan. Lisäksi meidän luokan pojista 88,8% harrastaa salilla käyntiä(tosin vain kolme tavoitteellisesti), joten ihan normaalina tuota pitävät. Olen siis hyvin onnistunut innostamaan luokaltani porukkaa treenaukseen, kun ottaa huomioon, että muilta kuudelta rinnakkaisluokilta vain yksi henkilö käy salilla(sekin tosin entinen treenikaverini).

Mulle ainakin kuittaillaan joka päivä, vaikka en edes ota omia eväitä mukaan :D Aina sama juttu ruokalassa "ooksä nyt varma et saat tarpeeks proteiini?" tai kun menen esim. vessaan ni heti joku huutelee "jahas sitä mennää piikittää taas" :david: ja muutenkin näitä roinaepäilyjä saa kuulla kyl aina :D

Tästä vielä unohdin sen että kaikki tuo on kyllä aivan huumoria vain, eikä se pistä vituttamaan ;)

Saatiin hyvää keskustelua kouruokailusta aikaan.

Meilläpäin ainakin on sellaset mössöt että joskus itekkin ihmettelee miten sellasta paskaa saa kurkustaan alas. Kun perus elintarvikkeet lennätetään jostain vinku-intiasta asti... Esim. Kana on sellasta että hyvä kun hammas pystyy ja riisi on myös niinkuin söis pieniä kiviä. Kyllä paljon ennemmin ottaisin kotoa omat safkat kouluun, kuin että söisin niitä valtion tarjoamia mömmöjä. Sitten ihmetellään miksi nykynuoriso on niin lihavia, kun ei koulussa voi syödä kunnon ruokaa niin sitten mennään lähikauppaan ostamaan karkkihylly tyhjäksi, luojan kiitos en enää kuulu näihin.

Ainoa hyvä mitä kouruokailusta keksin on salaatti, sitä on runsaasti ja joka päivä. Mutta pääruoka onkin sitte sitä kuuluisaa :david:

Zone-sarja -42%
no kyllä mun mielestä koulusafkat on iha jees tavaraa. ainakin täälläpäin. yleensä tulee vedettyä jos on pitkä päivä purkki tunaa mutta eipä siitä välitetä. :D

Edellisessä koulussa oli hirveää paskaa enkä syönyt muuta kuin salaattia, maitoa ja ruisleipää. Eipä se bulkkaaminen onnistunut, mutta mieluummin vaikka kyniksenä kuin niitä ruokia syömässä... :urjo: Nyt olen sitten parempien ruokien ääressä. Kaksi lasia maitoa, pikkulautanen kukkuroillaan salaattia, puoli lautasellista perunaa/riisiä/pastaa ja toinen puoli lihaa ja lisäksi vielä 2-4 palaa ruisleipää.

Kaksi lasia maitoa, pikkulautanen kukkuroillaan salaattia, puoli lautasellista perunaa/riisiä/pastaa ja toinen puoli lihaa ja lisäksi vielä 2-4 palaa ruisleipää.

Kuullostaa kyllä minun dieetti aterialtani :D

Bulkki-ateria alkaisi itselläni: 1 litra maitoa.... :)

Back
Ylös Bottom