13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyykkyä en tee osgood schlatterin takia /:
:

Ittelläki on ollu jo 4 vuotta tuo "osgood schlatter" ja alussa oli tosi kipeä eikä kunnolla voinu liikuntaa harrastaa. Etureisivenyttelyn pitäs auttaa tohon vaivaan ja sit jos haluut jalkoja treenata niin ihan kevyesti jotain jalkaliikkeitä ja lisätä maltillisesti painoja.

Ittelläki on ollu jo 4 vuotta tuo "osgood schlatter" ja alussa oli tosi kipeä eikä kunnolla voinu liikuntaa harrastaa. Etureisivenyttelyn pitäs auttaa tohon vaivaan ja sit jos haluut jalkoja treenata niin ihan kevyesti jotain jalkaliikkeitä ja lisätä maltillisesti painoja.
ainaki joskus iltasin treenin jälkeen ku yrittäki laittaa jalkoja tohon etureisivenytyksen asentoon nii tuntuu poltetta iha älyttömästi tossa polven alla :( ehkä pitää venytellä joskus muulloin noita etureisiä..

e: mulla on ollu nyt vuoden.

ainaki joskus iltasin treenin jälkeen ku yrittäki laittaa jalkoja tohon etureisivenytyksen asentoon nii tuntuu poltetta iha älyttömästi tossa polven alla :( ehkä pitää venytellä joskus muulloin noita etureisiä..

sillon ku muuten kävin näyttää noin4 vuotta sitte mun latterii lekurille niin se sano että kaikkea liikuntaa voi vapaasti harrastaa ja vaikka se tuntuiski tosi kipeeltä, että ei kuulemma ole haittaa vaikka sattuiski.

Ikä: 14v
Treenikokemus: n. 3kk salitreeniä
Paino: 65kg
Pituus: 180cm
Penkkimaksimi: 47.5kg ---> 75kg
Jalkaprässi: 1x10 115kg ---> 1x10 205kg
Leuat vasta otteella: 9 ---> 19

Muutkin liikkeet ovat tasapuolisesti kehittynyt, ja olen koko kroppaa reenannut.. Nyt jatkan samaan malliin, toivoen, että paikat kestää ja kehitystä tulee ;)

sillon ku muuten kävin näyttää noin4 vuotta sitte mun latterii lekurille niin se sano että kaikkea liikuntaa voi vapaasti harrastaa ja vaikka se tuntuiski tosi kipeeltä, että ei kuulemma ole haittaa vaikka sattuiski.
mulle taas sanottii että se voi revetä jotenkin irti se jänne siitä kasvulevystä ja sit tulee leikkauksia sun muita :wtf: en tiedä oliko :anssi: vai muuten vaan :david:

jep, se oli ilonen yllätys ja nosti motivaatiota ku kokeili tota :). ajattelin seuraavan kerra kattoo parin kk päästä makseja :rock: laitan varmaan kans ens vuoden alussa vähän kuveja (:

e: siis nosti sitä motivaatiota vielä isommaksi, kun muutenkin joka päivä odottaa että pääsis salille :D ja vaan kolme kertaa viikossa ehtii.. mut ei kai yksjakosel enempää kannattaiskaa :Dd

Juu se on iha hyvä tahti 1-jakosella :)

Jotenkin ihmetyttää nää kaikkien tulokset :S Käyneet salilla 3kk ja tulokset on ->70kg
Kun itse olen käynyt salilla vasta 3viikkoa niin tulokset ei ole noussut oikeen yhtään.

No laitetaan tulokset sitten:
Penkki 40kg
Muita en ole testannukkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jotenkin ihmetyttää nää kaikkien tulokset :S Käyneet salilla 3kk ja tulokset on ->70kg
Kun itse olen käynyt salilla vasta 3viikkoa niin tulokset ei ole noussut oikeen yhtään.

No laitetaan tulokset sitten:
Penkki 40kg
Muita en ole testannukkaan.
oot käyny salilla 3vk ja tehnyt pelkkää penkkiä ?:eek:

Jep, tekniikka kuntoon ja vyö käyttöön ku nostat nii ei siinä oo muillakaan selkä menny!
Kyllä toi vyö imo on ihan läppä tommosilla pikku painoilla. Siellä 150-200 ihmisestä riippuen voisi ruveta sitä vyötä miettimään..Tai ainakin omilla mitoilla (160/65) ei tulisi mielekään vyötä käyttää alle 150kg painoilla.

Vaikka siinä olisi 60 kg, niin jos ei tekniikka ole siinäkään kunnossa/ei pysy kasassa, niin kyllä se selkä menee.
Juu tottakai..mutta auttaako se vyö ? Ja jos vaikka nyt attais, niin mitenköhän kun ruvetaan kilistelemään suuria painoja, tekniikka yhden vyön varassa.. :|

Kaveri kerto eilen, että selkä kipiä kun teki mavea, näytti sitten heti illalla miten teki, meinasi vahingon naurut purskahtaa kun selkä niin kippuralla kuin kilpikonnalla ja jalat kohtuu jäykkinä.

En nää vyön käyttöä pahana asiana, mutta kannattaa ihmeessä yrittää treenata sitä keskivartaloa kuntoon, ettei se vyö ole selkärangan ainoa tuki.

Ikä : 14
Pituus : 179cm
Paino : 66kg
Mave : en oo kokeillu
Kyykky : 95kg
Penkki : 40kg

Ja tyttö olen siis..:D salilla käyty ahkerasti kohta puolisen vuotta..:rolleyes:

Back
Ylös Bottom