jos kaveri sais 20 leukaa ni se ois jo hyvin IMOTai tosi hyvin ku saa 9 leukaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos kaveri sais 20 leukaa ni se ois jo hyvin IMOTai tosi hyvin ku saa 9 leukaa
En pidä itteltä tuota 9 leukaa mitenkään saavutuksena, tai siis onhan se sinällään saavutus jos se on maksimi, mutta voishan sitä enemmänki mennä mielellään.
Nii se killuu siitä mistä roikkuu... Jollekin aloittelijalle 15v aloittelija veljeni tulokset ( maasta 120kgx10 tai penkistä 70kgx10) voisivat olla kova juttu, mutta ei hänkään saa kuin yhden hikisen leuan. Johtuen tosin siitä, että painoa löytyy reilu 105kg. Kaveri on ollut aina ISO ja painanut aina paljon, kiitos geenien, joten leukojen vetäminen ei olisi koskaan luonnistunutkaan, mutta malmi nousee muitta mutkitta jo pienellä treenillä melkoisen hyvin.
9 leukaa voi jollekin olla kova juttu, toinen taas ei pidä 200kg mavea minkäänlaisena tuloksena.
No eipä ole 105 kiloselta noi tulokset kummosia, mutta hirvittävät aloitustulokset normi 60-70 kilosella 15 -vuotiaalle.
Eli 15v olen ite ja max 18 leukaa riparilla.
Mitat : 174cm / 72kg
Penkkipunnerrus : 65kg kesän lopulla
Mave : 8 x 85kg, max 125kg kesän lopulla
Kyykky : 8 x 65kg maximia en oo koittanu.
Kyllä tolla mave maximilla pitääs olla sarjapainotki isommat. mun mave enkka on 135kg ja teen 100kg 5x5
Voisin heittää arvion, että sinä teet pysäytyksellä ja hän ei.
ääh :'D kai se on pakko nolata ittesä.
1kk treeniä
pituus 185cm
paino 65kg
penkki: 45kg 1kk sitte 30kg
mave: 3x8x60kg viimeksi, oon nyt lisänny joka kerta kympin tankoon.
kyykkyä en tee osgood schlatterin takia /:
ylätalja 3x12x40 1kk sitte 15x25kg ja alatalja samat.
mitäs vielä..
cooper 2400m (: siinä ne. nii ja ikä neljätoista.
jep, se oli ilonen yllätys ja nosti motivaatiota ku kokeili tota . ajattelin seuraavan kerra kattoo parin kk päästä makseja laitan varmaan kans ens vuoden alussa vähän kuveja (:Mun mielestä tullu ainaki penaan tosi hyvin tulosta ;)
ja teen ilman pysäytyksiä. Mavea en oo tehny ku vasta elokuusta lähtien.Voisin heittää arvion, että sinä teet pysäytyksellä ja hän ei.
Mulla oli myös molemmissa polvissa tuo "tauti" mutta kivut lähti pois, kun jatkoin reenaamista samaan tapaan ellei jopa kovempaa.ääh :'D kai se on pakko nolata ittesä.
1kk treeniä
pituus 185cm
paino 65kg
penkki: 45kg 1kk sitte 30kg
mave: 3x8x60kg viimeksi, oon nyt lisänny joka kerta kympin tankoon.
kyykkyä en tee osgood schlatterin takia /:
ylätalja 3x12x40 1kk sitte 15x25kg ja alatalja samat.
mitäs vielä..
cooper 2400m (: siinä ne. nii ja ikä neljätoista.