13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itekin pääsin 100kg+ penkkiin 14-vuotiaana, vaikka en edes panostanutkaan salilla käyntiin paljoa. Ja geeneistä ei kyllä ole tietoakaan. Oma kaverikin sai 100kg 15-vuotiaana ihan satunnaistreeneillä. Ja molemmat penkkasimme alle 50kg ensimmäisellä salikerralla...

Siis Mitä helkkari te savonpoijjaat syötte? Meikä on vetäny nytte n. 10kk aktiivisesti salia ja syyskuussa täytin 15. Nyt nousee penkistä 80 omapaino on 60 ja pituus 163. Elikkä pien kaveri mutta silti verraten sunkin tulokseen niin voi HELSINKI!

PS. Geeneistä ei mullakaan oo todellakaan tietoa. Enkä käytä lisäravinteita. Ihan normaalia safkaa vedän, 2-3 krt päiväs lämpönen ruoka plus välipalat. Oon jättänyt kaikki karkit,pizzat,hampurilaiset, sipsit ja tämmöset pois. mutta limsaa juon. Eikä ole enää kuukausiin tehnyt yhtään mieli herkutella :)
"Karkkipäivänä" syön nykysin raejuustoa ja ehrmannia :D

E. Päivä alkaa KAURAPUUROLLA ja päättyy BANAANIIN, EHRMANNIIN JA RAEJUUSTOON!

Ite tunnen pari 13v jannua (vai oliskohan jo täyttäny 14..) ja ne on ihan tajuttoman kokosia. Mitälie geenihirmuja. Penkkaa 90-95kg ja 180/80+ :F
kyllä se penkki aika nopeaa nousee kun alle 110kg penkistä kysymys.. sen jälkee alkaa mennä enempi aikaa, että se kehittyy (ainaki omassa tapauksessa)

Ikä: 14v
Paino: n.72kg
Pituus: n.175
Kokemus: n.3 kuukautta ilman ohjelmaa
Penkkipunnerrus: 50kg
Mave: 100kg ilman vyötä ja en uskalla koittaa enempää
Kyykky: ei kokeiltu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivä alkaa KAURAPUUROLLA, BROILERILLA, PORKKANOILLA JA EHRAMILLA ja päättyy KASEIINIIN, L-GLUTAMIINIIN ja HK-lenkkiin! :rock:

Mä en käytä mitään näitä "lisäjutskia" vaan vedän ihan perus safkaa vaan. Eikä tämä ole mitään mollaamista! Jokainen taaplaa tyylillään. Vastikselle zemppiä reeniin! Kova sälli :puntti:

Kyllä mä ainakin käytän täysin normaaliravintoa se on kyllä MUN MIELESTÄ kaiken a ja o ja jokanenhan ottaa sitä mitä itte haluaa se on oma mielipide.

Nyt kun ruuasta puhutaan nii kannan minäkin korteni kekoon, en tiiä kyllä että miks.

Eli perusruokaa joo itekkin lähinnä, mutta se johtuu siitä ettei vielä ole saanut aikaiseksi ostaa proteiinijauhoja ynnä muita (kreatiini on), tai siis ei ole ollut rahaa. Ja tietenkin asia on niinkuin trnaja sanoi, perussafka on kaiken A ja O, mut siihen päälle lisäproteiineista ei ainakaan haittaa ole.

Ainiin, omia tuloksiani, eihän tän ketjun tosiaan pitäny olla mikään mihin vaan ne kovimmat meistä junnuista postaa. :D

Treeniä takana n. 4 kk, ja tässä ois nää tulokset Arskan kultaisesta kuusikosta jolla nyt treenaan.

syväkyykky 70 kg 4 x 10
penkki 40 kg 3 x 10
leuat 9, 5, 3 (joo, laskee aika paljon ekasta sarjasta :/)
niskantakaa p. 25 kg 4 x 10
hauiskääntö 25 kg 3 x 10

Sen oon huomannu että kun treenaamisen alotti, niin tulee ihan ittestään mentyä aikasemmin nukkumaan ja syötyä paremmin, osittain kiitos Pakkiksen.

Aika paljo laskee noitten leukojenmäärä, väsyy varmaan kädet aika nopeasti vai?
Teeks noi leuat viimeisinä? Jos noi leuat tekis ensimmäisinä ni voi saada enemmän.
En kyllä itse paljo puhuisi kun olisi hyvä et saisi sen yhden leuan :D

Leuat teen ihan siinä Arskan järjestyksessä, samassa jossa olen nuokin listannut, eli kolmantena.

Ainiin, mitat 173 cm / 68 kg.

Tässä omat tulokset ja halaisin kuulla onko hyviä tuloksia :)

Ikä: 13v
Paino: 47kg
Pituus:~159cm
Kokemus: Treenattu on noin puoli vuotta :)
Penkkipunnerrus: 40kg
Mave: En ole kokeillut.
Kyykky: En ole kokeillut

Päivitystä :)

Ikä: 13v
Paino: 47kg
Pituus:~159cm
Kokemus: Treenattu on noin puoli vuotta :)
Penkkipunnerrus: 42,5kg
Mave: En ole kokeillut.
Kyykky: En ole kokeillut[/QUOTE]

Ja sillon ku en ollu edes alottanu reenaamista ni nostin 30-35kg , ja tässä puolen vuoden reeni on ollu lähinnä opettelua ja tuntuman hakua :) nyt on jo ruvettu reenaamaa vakituisesti paikallisella punttiksella ja kotosalla :)

Ikää tuli pari kk sitten 15 (-94)
Penkki:1x 80kg
Kyykky:3x8 70kg:lla
Mave: 2x6 110kg:lla
Leuanveto: omalla painolla n.30
Painoa 58kg. Ja jos jotaki kiinnostaa, niin pituutta n.175cm.(:

Noh itse olen 14-vuotias ja mitat on 179/67
Penkki: 75kg
Kyykky: 65kg (aloitin ihan vasta, treenannut ehkä 3 viikkoa)
Maastaveto: 100kg (pari viikkoa treenannut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom