13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Jos mun raaka penkki keikkuis warrenin lukemissa ja tulokset senkun jatkais nousuaan, niin jättäisin varmaan kaiken muun ulkopuolelle." Mullapa keikkuu samoissa lukemissa kyllä meikkä pojan kelpaa ja kuitenkin otan kaikennäkösiä asioita huomioon, mutta mä oon vain amatööri.

"Warrenin tapauksessa nyt ei vaan tule mieleen alkaa huutelee RHP :tä".. Oletkos wartsun jalat nähnyt jossakin? Mie en oo, enkä oo nähny yhtään treenipätkääkää jalkojen teosta??

"Luojan lykky vaa kaikille kateellisille, ettei warrenilla ole VIELÄ sitä 300 raaka kyykkyä ja 350 vetoa. " <- Eihän sillä ole edes 200kg raw penkki :'D..

Part 2.
"Luojan lykky vaa kaikille kateellisille, ettei warrenilla ole VIELÄ sitä 300 raaka kyykkyä ja 350 vetoa." <- Onneksi tää kateellinen menee kohta tuloksissa heittämällä ohi kun on kauhia nousukiito treenipainoissa (toivottovasti lihan kasvussa kans JA SE KIINNOSTAA ENEMMÄN vinkvink: 1. lihas 2. voimaa tulee lihaksen kasvatuksen sivutuotteena.) Ottopotto on mun ikänen ja kaverin YT on yli 170kg parempi kun mulla, mutta en minä otolle huutele (enkä kyllä ole warrullekkaa vaan teille fanfaneille) vaikka minun pitäis olla tooooooosi kateellinen, mistäköhä johtuu, mitä kuntit veikkaa?

Enkä väitä, että wartsulla on kanan koivet, mutta aina on pieni todennäköisyys.. Mistä sitä kuntit tietää hei? Kuten olemme moneen kertaa todenneet, että sarjapainot voivat nousta miinuksella kun hermotus paranee. Aivan. Kakkonen alottelijalla voi kasvaa muskeli miinuksillakin (ja ehkä geenifriikeillä myös), mutta kun ainaki jengi huutelee, ettei wartsu ei ole alottelija, joten aika todennäköisesti se muskle ei kasva. Eiks jea?.. MUTTA jos nyt wartsu tosissaa on pienillä plussilla niin mikäpä siinä, mutta anna sen painon nousta. Ja jos kaiffari oikein onnistuu maltillisissa plussissaan ja 'tajuaa' syklittää miinukset väliin niin homma varmaan toimii.

Eikös faniboyt vieläkää ole huomanneet, että olen enimmäkseen teidän 'toimintaa' kritisoinut ja warrenkin on sen tajunnut, eikä ole jauhanu schaibaa (inttäny vastaa joillakin ihme kateellisuus jutuilla) ja kaiffari on tarkentanut tekemisiään jos tarve on vaatinut.

Rauhaa ja rakkautta kunteille,
JanksteR
Nyt olet onnistunut saaman tekstin sellaiseen muotoon, että vaikka lukisi miten monta kertaa niin ei oikein saa irti mitään. Sen verran toki tajusin ettet tiedä mistä puhut.

Eisss... ite täytän kohta 16 ja saan penkistä 72,5, kyykyn maksimia en oo kokeillu mutta 60 kilolla teen 10 sarjoja yleensä, maastavedolla sama, hauispenkistä teen 20 kilolla 10 toiston sarjoja (siis yhdellä kädellä), leukoja menee ehkä hikiseen joku 17 enkä saa enempää vaikka kuinka reenaisin. Maksimipainoja en siis ole testannut muussa kuin penkissä. Pituutta jotain 175 senttiä ja painoa 63 kiloo. Painoakaan en saa yhtään lisää, vaikka syön helposti kahden tai kolmen ihmisen annoksen ruokaa kerralla. Jotkut on vaan luonnonlahjakkuuksia :D

Sompilla maastavedon ja hauiskääntöjen sarjapainojen suhde aika mielenkiintonen :D Tosiaan lisää ruokaa koneeseen nii kyllä sitä kasvaa, itellä sama homma että pitää syödä helvetisti enemmän ku tavallisesti jos haluaa massaa lisää, nyt sitä on onneksi ruvennut tulemaan..

Sompilla maastavedon ja hauiskääntöjen sarjapainojen suhde aika mielenkiintonen :D Tosiaan lisää ruokaa koneeseen nii kyllä sitä kasvaa, itellä sama homma että pitää syödä helvetisti enemmän ku tavallisesti jos haluaa massaa lisää, nyt sitä on onneksi ruvennut tulemaan..

Mave ja kyykky on semmosia tahdonvoima liikkeitä, että kyllä sieltä enemmän repii kun vaan ottaa tosissaan ;)

Näinhän se on, varsinki maven tapauksessa :) Leuanvedon vois laittaa samaan kategoriaan, jos on tarkotus vetää mahd. monta leukaa tai mahdollisimman suurilla lisäpainoilla nii moni luovuttaa jo siinä vaiheessa ku joutuu vähä pinnistelemään..

Laitampa vielä omia tuloksia tähän vuosien varrelta, koulun kuntotesteistä (penkkipunnerrusjutut kotona tehty ku isä treenas sillon, itse en kovin aktiivisesti :D) siihen aikaan en siis treenannut muuta ku silloin tällöin leuanvetoa ja joskus harvoin kotona kuntopiirityyppisesti ja sen kyllä huomaa tuloksista (tarkalleen en muista noita mutta muutaman kilon tarkkuudella noin):

Penkkipunnerrus 11v 22kg, leuanveto 0 toistoa. Oma paino n. 33kg.
Penkkipunnerrus 12v 27,5kg, leuanveto 4 toistoa. Oma paino n. 35kg.
Penkkipunnerrus 13v 32,5kg, leuanveto 12 toistoa. Oma paino n. 40kg.
Penkkipunnerrus 14v 48kg, leuanveto 14 toistoa. Oma paino n. 46kg.
Penkkipunnerrus 15v ööh.. 60kg? Silloin olin vähä aikaa treenannut jo.. Leuanveto 20 toistoa. Oma paino n. 55kg.

Kyllä hymyilyttää ku katsoo noita lukuja, ihan mukavasti tullut kehitystä noista ajoista vaikkei vieläkään isot raudat liiku :)

Njoo, siis kyllähän minä saan maasta enemmänkin, mutta tykkään jostain syystä tehdä pienillä painoilla :P Ja eihän maastavetoo hauiksilla tehdä.

Ma en perkele tajua tota maven ideaa, siis vittu niin turha liike.. ja ei silla saa kun alaselan kipeeksi :( Mielummin vemppaan selanojennusliiketta

Ma en perkele tajua tota maven ideaa, siis vittu niin turha liike.. ja ei silla saa kun alaselan kipeeksi :( Mielummin vemppaan selanojennusliiketta
reps :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Erohan tulee siinä että jos mavessa on tekniikassa vika niin selkä siinä helposti menee, kun taas kyykyn voi aina jättää vajaaksi ja penkin pystyy sokeakin tekemään.
eli ottopottoa lainaten "ette vaan osaa"

Erohan tulee siinä että jos mavessa on tekniikassa vika niin selkä siinä helposti menee, kun taas kyykyn voi aina jättää vajaaksi ja penkin pystyy sokeakin tekemään.
eli ottopottoa lainaten "ette vaan osaa"

en tee maastavetoa, koska haluan pitää paikat kunnossa. maven tekniikka ei ole itselläni väärin, mutta itse en vain tee sitä.

miks suurimmalla osalla ihmisistä, jotka kuntosalilla tekee maastavetoa, on paikat kunnossa? mave = paikat hajalle ennemmin tai myöhemmin?

mielestäni paikat menee hajalle ennemin tai myöhemmin ja kyllä moni onkin jättänyt sen pois.(jotka ovat pidemmän aikaa treenannu).

en tee maastavetoa, koska haluan pitää paikat kunnossa. maven tekniikka ei ole itselläni väärin, mutta itse en vain tee sitä.
en millään haluis toistaa itteäni mutta jos teet maven oikein ne paikat pysyy kunnossa, jos teet väärin ni sillon jotain hajoo todennäkösesti. Se että ne paikat ei pysy kunnossa tarkottaa että tekniikka ei ole kunnossa.
Salilla missä käyn on aika paljon ihmisiä jotka on treenannu mua sen 5 kertaa pidempään ja en ole koskaan kuullut että kukaan niistä olisi maven jättänyt pois. Jopa kaikkein vanhimmat kaveri +50 tekee mavea. Kyykky taas on sellanen liike joita jotkut joilla on ollut polvi/selkä ongelmia ei tee, mutta jostain syystä mavea ne tekevät.

mielestäni paikat menee hajalle ennemin tai myöhemmin ja kyllä moni onkin jättänyt sen pois.(jotka ovat pidemmän aikaa treenannu).

rohkenen olla eri mieltä :) mutta ei mulla oo mitään fakta- tai tutkimustietoa takanani, joten annettaneen asian olla.

Back
Ylös Bottom