Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
videota pistän heti kun on mahdollista eli ku jostai repäsen jonku kunnon kameran millä videoo vois ottaano ohhoh taas. 15 v ja.. joo..
videoita kiitos.
OFFTOPIC:no ohhoh taas. 15 v ja.. joo..
videoita kiitos.
Suurimmalle osalle voisi melkein sanoa "turpa kiinni ja salille". Naurettavaa tuollainen vähääkään kovempien tuloksien epäileminen...Jep.. Samaa vois sanoo parille kymmenelle muullekkin täällä
Suurimmalle osalle voisi melkein sanoa "turpa kiinni ja salille". Naurettavaa tuollainen vähääkään kovempien tuloksien epäileminen...
Montakohan henkilöä täällä pakkiksella on väittänyt noin? :jahas:Naurettavaa epäillä kun joku 13 vuotias tulee kurkku suorana kimittää tänne et mä vedän 100 penkistä ja kyykkään 10 kertaa rekka hartioilla, ainiin ja vedänhän mä vie 250 maasta, oon treenannu 2kk ?
Onhan noita muutamia ketkä on luonnonlahjakkuuksia ja vetää iha älyttömii suorituksii, mut tuntuu et täällä joka toinen on semmonen, ite en suostu uskoon ennen kun nään ite.
Joten videoita pojat, videoita.
Montakohan henkilöä täällä pakkiksella on väittänyt noin? :jahas:
Itselläni on kunnon treenitaustaa vasta vuosi takana, ja olen varmaan tehnyt melkein kaiken väärin minkä ylipäätänsä voi tehdä niin. Tiedän siis omasta kokemuksestani, että melkeimpä kuka tahansa pystyy paljon parempiinkiin suorituksiin, etenkin jos treenitaustaa on ainakin vuosi enemmän. Tässä ketjussa ei kuitenkaan ole vielä yksiäkään tuloksia, jotka olisivat mahdottomia, tai edes mahdollisuuksien rajoissa (IMO).
Suosittelisin sinulle että kokeilisit nyt aluksi mihin oma kehosi pystyy(parista viimeisestä postistasi tähän ketjuun voi päätellä että tämä vaihe on vielä tekemättä) ennen kuin alat epäilemään muiden tuloksia. Jos tuloksesi eivät ole samaa kastia kuin jonkun muun, niin miten tiedät kuinka paljon(tai vähän) työtä kyseisiin tuloksiin pääseminen vaatii? -Et mitenkään. No, itse en ainakaan väittelisi asioista joista en tiedä mitään...
Ja tosiaan, meitä(tai ainakaan minua) ei kiinnosta pätkääkään miten uskottavina tai epäuskottavina muiden tuloksia pidät. Eli kuten wnbkeho sanoi, jotkut asiat voi (tai on ehkä jopa suositeltavaa) pitää omana tietonaan kertomatta sitä muille. :piis:
En usko, että tullut yhtään sen tuhdimpaa. Ellei ylipaino ole siihen vaikuttanut. Aikamoista yleistystä, jos pakkiksen threadin perusteella linjailet. Ainakin täälläpäin keskiverto yläasteikäinen painaa aika vähän. Tuo 50kg alimmilla luokilla aika perus. Tänään ollut vähän tylsää ja tullut pädettyä vähän liikaakinAikani kuluksi kirjoittelen mutta mielestäni asiasta:
Hitto minkälainen nykynuoriso meillä on!
Tätä topiccia aikani kuluksi luin niin ei montaa alle 80kg olevaa alle 16v ole. Ylä-asteikäiset pojat painaa +-90kg:wtf:.
Itte kun olin ylä-asteella niin hyvä jos 50kg painoin ja kaikki me sen kokoosia oltihin.
Tarkoitukseni ei ole moittia ketään ja käytännössä se on mulle justihin se ja sama mitä porukka painaa mutta jos tämän pakkiksen foorumin kautta tekee linjauksen niin on kymmenes vuodes porukasta tullut tuhdimpaa.
Olet väärässä. Maastaveto ei mittaa yläkropan voimaa juurikaan millään tavalla. Kyllä se penkki paras yläkropan yleisliike on. Ja vielä ylivoimaisesti mukavin tehdä. Imo ihan turhaa toi penkin syrjiminen. 1 liike muiden joukossa mutta oma suosikkiliike ainakinPakkohan se on heittää lusikka soppaan :D
Mun mielestä se on suorastaan ärsyttävää kun kaikki nämä Nykynuoret (itsekkin 15v.) Pitävät tätä penkkipunnerrusta miehenmittana! Mun omasta mielestä Maastaveto on lähempänä sitä miehehn mittaa, vai olenko väärässä? Siinä punnitaan koko kropan voima eikä ainoastaan yläkroppaa.
Nimim. Viikon sisään 60kg rikki aamupainossa :D
Hauiskääntö1 liike muiden joukossa mutta oma suosikkiliike ainakin
No tossa vähän varmaan epäilyttää noi kyykky ja mave sarjat, koska noitten mukaan ykköstoiston pitäis olla jossain 200kg paikkeilla, et tosin ilmottanu kuinka pitkään olet harrastanu niin voi ihan hyvinki olla mahdollista.OFFTOPIC:
Ja btw.. Mikä vittu sä oot epäilee toiste tuloksia mitä tänne laittaa? tosin kylhä tossa nyt helposti kusettaa voi mutta se on oma asiansa.. vissii sua vaa vituttaa ku ''mopopojilla'' nousee rauta sua paremmi.. Nothing personal.. sanoinpaha vaa :D
Olet väärässä. Maastaveto ei mittaa yläkropan voimaa juurikaan millään tavalla. Kyllä se penkki paras yläkropan yleisliike on. Ja vielä ylivoimaisesti mukavin tehdä. Imo ihan turhaa toi penkin syrjiminen. 1 liike muiden joukossa mutta oma suosikkiliike ainakin