13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä haisee ihan vitullinen kateus! :down:

Warreni jatka vaan samaan malliin! :thumbs:

Haisee haisee, mutta jos joku tekee runkkupenkkityyliin esim. 150kg siitä kyllä valitetaan eikä ihannoida. Mun mielestä, kun warrenfanilla nyt kuitenki tuntuu oikeesti olevan voimaa kunnolla, niin minkä takia ei voi tehdä liikkeitä koko liikeradalla vaan nytkytyksinä?

Joo ei tuota kapeapenkin tyyliä kyllä tarvi muuttaa.:)

Muistan ku ite nostin 14v 130 penkistä niin ei tullut ees satasta kapealla.:lol2: Paitsi omapaino oli kyllä 75 mutta eipä se sitä paljoa muuta.
Hirmu voimat.:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niin minkä takia ei voi tehdä liikkeitä koko liikeradalla vaan nytkytyksinä?

miks ihmeessä pitäs lukita ne kyynärpäät joka toistossa? esim. tossa 120kg:lla toistot menee suht sujuvasti muttei kuitenkaa mitään hirveitä rinta pomppuja, niinku näkyy kroppa pysyy hyvin paikoillaan eikä tossa suurta kaartakaan oo auttamassa+mun selkä ei ees taivu kaarelle kunnolla:D

en mä oo tuolla salilla missään penkki-kisoissa jossa toiston täytyy olla täydellinen.(hitaasti alas,hetki paikoillaan,sitte ylös.) treenaan kehonrakennusta enkä voimanostoa vaikka sitä voimaa harjoitellaan välillä,mutta se ei ole se pointti tässä vaan massan hankinta, ja lihaksessa tuleva pumppi jonka sain just hyvin tossa 120kg:lla.

Sillä tavalla että kyynärpäät eivät leviä sivuille. Rasitus menee kunnolla ojentajille.. Minä kuitenki jatkaisin samalla tavalla jos olisin Warrenfan, ei hän kaikkea ole voinut väärin tehdä ku tuollaiset voimat ja massat löytyy :)

Minä olen ainakin käsittänyt että kapea penkki tehdään ihan samalla tavalla kuin normaalilla otteella tehtäessä, ainoostaan oteleveys paljon pienempi.

Sillä tavalla että kyynärpäät eivät leviä sivuille. Rasitus menee kunnolla ojentajille.. Minä kuitenki jatkaisin samalla tavalla jos olisin Warrenfan, ei hän kaikkea ole voinut väärin tehdä ku tuollaiset voimat ja massat löytyy :)
Warrenfan on kenties maailman kovin 14-vuotias kapeassa penkissä. Siitä voisi jo melkein päätellä, että lähes kaikki mahdollinen on tehty oikein. =)

Lähinnä tuo 8x120kg sarjassa näytti olevan pompautuksia? Tiedä sitten oliko ne kunnon sonnin pompautuksia vaa pienen pojan pompautuksia.. Lähinnä olis mukava nähdä, että paljonko eroa nytkytyksillä vs koko liikeradalla, että liikkuko rauta yhtä kevyesti. Kaikesta kateudesta huolimatta tsemppiä treeneihin warreni.

EIB: Kyllähän se nyt v*tuttaa kun 2 vuotta nuorempi on voimakkaampi :'( (Onneksi ei ole paljoa).. Tai sitten ei kun en minäkään woiman ostaja ole.

Ihan mielenkiinnosta wartzufani paljon kyykky/mave villiveikkaus: 200kg kumpiki.

Ei saatana mikä sonni. Ihme että tostakin sai jotain nitinää synnytettyä. Ois kiva tietää paljonko warrenfan on nostellu esimerkiks 10-vuotiaana penkistä :D

Muistakaa sitten myös olla valittamatta, kun seuraava nuori tulee tänne videon kanssa, jossa tekee kapeaa penkkiä 50kg samoilla liikeradoilla ja pompautuksilla. Kaikkia muita kohtaan täällä ollaan niin kriittisiä, mutta tätä yhtä ihannoidaan. Olkaa tasapuolisia kaikille.

Muistakaa sitten myös olla valittamatta, kun seuraava nuori tulee tänne videon kanssa, jossa tekee kapeaa penkkiä 50kg samoilla liikeradoilla ja pompautuksilla. Kaikkia muita kohtaan täällä ollaan niin kriittisiä, mutta tätä yhtä ihannoidaan. Olkaa tasapuolisia kaikille.
Jos nyt kattoo noita painoja ja ikää niin taitaa warreni tietää mitä tekee.. etkä voi verrata sitä alottelijaan?

ps.taitaa syödä iha vitusti ku jollai o isompi haukkari

Jos nyt kattoo noita painoja ja ikää niin taitaa warreni tietää mitä tekee.. etkä voi verrata sitä alottelijaan?

ps.taitaa syödä iha vitusti ku jollai o isompi haukkari

Öö miks söisi? Ei sillä oo mitään väliä tuleeko warrenfanilla tuloksia vai ei, mutta jos ette hänen liikeratoja kritisoi, niin älkää myös reilusti pienemmillä painoilla tekevän, samoja liikeratoja käyttävän videoita kritisoiko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom