13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Njuu, laitetaanpas omat tulokset ensimmäisen kerran julkiseksi! Elikkäs juuri 16-vuotta täytin, kovaa ja säännöllistä treeniä takana 2-vuotta. Pituutta on 182cm ja painoa 83kg.
Tässäpä parit tulokset

Penkki: 110-115kg
MAVE 2x100kg

Kotona olen treenannut enkä omista kyykkytelinettä niin ei ole sitä tullut sitten jaloille tehtyä. Kaksi vuotta sitten aloituspaino oli 54kg että olen kyllä tyytyväinen kehitykseen:D

Olet treenannut kaksi vuotta pelkkää yläkroppaa ja kerännyt massaa melkein 20kg? Mahtaa olla eroa ylä ja alakropalla. Nyt pääsee heikko, jalkoja treenaava kynis piikittelemään. :david:
Kovia tuloksia muuten (y).

Pieni OT, mutta Siima3, tää ei oo mese (Y) ei toimi :D

Mitäpä tässä kieltämäänkään että ero on suuri, näkeehän sen jo kun vertaa penkkiä ja MAVE:a:D jalkoja kun en ole voinut treenata muuten kuin käsipainojen kanssa kyykkämäällä ja kun niihinkään ei saa painoja kuin 25kg per käsi niin ei niillä kovin pitkälle kehity. Ensivuonna pääsee kunnalliselle salille niin pitää keskittyä enemmin sitten saamaan nuihin jalkoihin kokoa. Kesä kuljetaan toppahousut jalassa;D

Siima3, pidät 2x100kg mavee kovana tuloksena, 2v treenanneelle? Penkki on kyllä kova, sen myönnän, mut mavee en kehuis.
Tarkotus ei oo loukata tai mitään. :)

Njuu, laitetaanpas omat tulokset ensimmäisen kerran julkiseksi! Elikkäs juuri 16-vuotta täytin, kovaa ja säännöllistä treeniä takana 2-vuotta. Pituutta on 182cm ja painoa 83kg.
Tässäpä parit tulokset

Penkki: 110-115kg
MAVE 2x100kg

Kotona olen treenannut enkä omista kyykkytelinettä niin ei ole sitä tullut sitten jaloille tehtyä. Kaksi vuotta sitten aloituspaino oli 54kg että olen kyllä tyytyväinen kehitykseen:D

Kylläpäs on ihme suhde penkillä ja mavella, kun itse vedän sjmv:kin reilusti enemmän kuin mitä penkissä saa, mave en tehnyt pitkään aikaa mutta sen ja penkin ero on kyllä monia kymmeniä kiloja maven hyväksi :rolleyes:

Toi mave-penkkisuhde on kyllä aika... Ei kellää sais olla mave tommonen jos penkki on noinkin hyvä. Itel kun oli penkki 117,5 niin maasta nous 195kg vaikka olinkin melko yläkroppapainotteinen ja eron huomaa vielä nykyäänkin. Tosin 130 kiloo nous maasta 15v jo täysin treenattomana 67-69 kilosena.

Joo ei nyt hyväl mut ei pahallakaan, kuhan et jatka samal linjal :D Collage-housut vaan vanua täyteen baanalle brassaileen ja posettelemaan sukat punteis ;D

saattaisko toi maven ja penkin ero johtua siitä ettei oo tullu kyykkyä ollenkaan harrastettua?

Saattapi olla, mut ihan vitun tajuton ero se on silti! :o luulis vahvistavan selkää muillakin liikkeillä, kun pelkällä mavella, tai niin mä ainakin ite teen. :D

Juu, ero on valtava ja ihan väärinpäin. Selässä kyllä on lihaa ja tuntuu että voima siellä osastolla riittäisi vaan jalat on vain niin heikot että ei mitään tolkkua. Tekniikkakin voi kyllä olla päin v****a kun ei ole ollut ketään "ammattilaista" neuvomassa tekniikkaa oikein.
Olen vetänyt sillain että menee varmaan melkein SJMV puolelle jo, jostain katsoin jonkun videon missä MAVE suoritettiin sillain että jalkoja koukistettiin 90-asteen kulmaan ja sitten selkä jäykkänä tehtiin vipuliike. Kuulostaa itsellekkin kyllä hieman selän tuhoamis liikkeeltä mutta alaselkään ja takareisiin on ottanut hyvin:D En sitten tiedä, voihan sitä aina selittää, voiman puutetta ja kehon heikkoutta!

Heittäkäähän hieman vinkkiä ja vaikka videota siitä oikeasta suoritustekniikasta. Täällä korvessa, kaukana mistään kun asuu niin ei ole ollut ketään kokeneempaa antamassa neuvoja!

kynistuloksii tähä välii:D

ikä:14
penkki:90 (voisi mennä hieman enemmänkin koska saan 5x 80kg?)

kyykky:4x10 75kg:lla eli max1 menee satasen paremmalle puolelle

mave:en oo oikee reenannu mutta otin äsken 3x5 90kg:lla ilman suurempia tuskia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kynistuloksii tähä välii:D

ikä:14
penkki:90 (voisi mennä hieman enemmänkin koska saan 5x 80kg?)

kyykky:4x10 75kg:lla eli max1 menee satasen paremmalle puolelle

mave:en oo oikee reenannu mutta otin äsken 3x5 90kg:lla ilman suurempia tuskia

Jos noi on kynistuloksia, mun signature sopii mulle hyvin:david:

Omat kynis tulokset: Penkki 65x5(vitun paska) kyykky joku 70x20 tai jtn sellast, maastavetoo en vedä tietyistä syistä.:rolleyes:

Monet tuntuu luulevan että se mave tappaa suuripiirtein, No kyllä se kyykkykin osaa kavala olla! väärällä tekniikalla mm lonkka on nopeasti sökönä.

Monet tuntuu luulevan että se mave tappaa suuripiirtein, No kyllä se kyykkykin osaa kavala olla! väärällä tekniikalla mm lonkka on nopeasti sökönä.

Samaa mieltä Ottopoton kans, kaikki vikisee kuinka mave tuhoo selän, eikä uskalla sen takia kokeilla maximeita. :anssi:, tekniikka vaan kuntoon, niin ei se selkä hajoo. :)

Kirjotanpa tähän nyt ne tulokset mitä sain 15 v aikaan. nyt ikää siis mittarissa juuri tullut 16v,

penkkiä 142,5 , vetänyt 215 ja kyykännyt raakana 205kg.

Heinäkuussa super total kisoissa laitetaan raaka maximit uusis ja tavoitteena vetää 225 raakana ja kyykätä se lähemmäs 220. Ja penkkiä 150 stopista.

Aloittelijan kyykky/mave/penkki

Noin kaksi-kolme kuukautta olen näitä foorumeita seurannut, välillä aktiivisemmin, välillä en.
Kertokaas, TE ALOITTELIJAT että mitä painoja nostitte kun saliharrastuksen alotitte, ja minkä ikäsenä.
Mä tästä nolaan itseni ja aloitan(muissa threadeissa olen vaiennut, ja syvästi)
Penkki: 55kg
Kyykky: 65kg
Mave: 70kg
2kk aktiivista salia takana niin tällä hetkellä jokaisessa noista kai menisi muutama kilo enemmän.

Ikää oli aloittaessa 17v.
Naurakaa, mutta kertokaa omanne millä aloititte/mitä teette tällä hetkellä.

Penkki: 40 ei noussut, en testannut varsinaista "maksimia" aloitin 30kg:lla sarjat
Kyykky: 70 ei noussut, muistaakseni 40-50 aloitin sarjojen tekemisen
Mave: 100 nousi rumasti ja vaikeasti
Ikä 15, paino 73.

Ei tässä kukaan naura toiselle. Kaikki on aloittaneet joskus ja jokaisella on oma aloitustasonsa. Pistän siis vielä "paremmaksi" :)

Itse aloitin saliharrastuksen 1,5v sitten ja olin täysin lihakseton laiha läski. Taustalla aktiivista istumatyötä monta monta vuotta eikä juuri minkäänlaista liikuntaa. Penkkiä en edes tehnyt ennen kuin olin "treenannut" useamman kuukauden. Samoin kyykky tuli myöhemmin vasta mukaan, mutta muistelisin, että penkistä "nousi" aluksi 30kg ja kyykyssä meni 50kg. Maastavedossa taisin tehä 60kg:lla alkuun.

Ikää oli tuolloin 29v, (yli)painoa 78kg ja pituutta 174cm. Nyt mittarissa 30v, painoa 68kg ja ... no pituus ei ole muuttunut :D

Tulokset ovat edelleen huonoja, mutta kyllä se tästä kun sai rasvat tiputettua tarpeeksi alas niin voi keskittyä treenaamiseen. Kokonaisvaltainen kuntoprojekti tämä eikä pelkästään lihaksien saamista. Harmittavan huonoon kuntoon sitä oli itsensä päästänyt, mutta kun ottaa huomioon, että koko homma lähti 4v sitten liikkeelle ja nyt 52kg kevyempänä voi katsoa jo peiliin ja todeta, että kyllä se on kannattanut :)

15v, ekaa kertaa ku tääl kävin nii vedin 40kg pikkusarjoja :/ Nyt mitään muuta muuttunu siinä ku se, et nyt vedän 50kg pikkusarjoja.

Back
Ylös Bottom