13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuumpa tännekki spammaamaa mun säälittävillä tuloksilla..:D

Penkki: 5x75
Kyykky: 10x120 (viime treenissä meniki jostai syystä 20kg rautaa lisää, alan ilmeisesti oppii tekniikkan)
Mave: 1x100 (en enempää uskalla kokeilla selän takia)

IKä 15
Penkki: otin 6x80kg, maksimia en ole testannut mutta eiköhän se siellä 100kg ole?
Kyykky:120kg
Veto:jollain 10x90kg oon vetäny suht helposti, maxia ei uskalla kokeilla.
Paino:69kg
pituus:180cm

Ihan offtopikkina pakko kysyy jannuilta, et mikä on se teidän ihannekuntonne, eli millaiseen kondikseen ootte pyrkimässä,

ja rispektiä vaan 100kg penkkitulos on ihan järkkykova alle 16 vuotiaalle:thumbs:

Ihan offtopikkina pakko kysyy jannuilta, et mikä on se teidän ihannekuntonne, eli millaiseen kondikseen ootte pyrkimässä,

ja rispektiä vaan 100kg penkkitulos on ihan järkkykova alle 16 vuotiaalle:thumbs:
MR. Olympia natuna:D Realistinen elämäntavoite taitaa oikeasti olla 200kg RAW penkki ja kilpailla kehonrakennuksessa kansainvälisesti ja naturaalina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kilpailla kehonrakennuksessa kansainvälisesti natuna
Aika kova kaveri saat olla jos meinaat jossai mm:ssä kilpailla natuna.

tavotteena olla vitun hyvännäköne joskus :D ei vaa,saada paljon lihaa joka puolelle kroppaa ja nostella kovia rautoja ylös liikkeessä kun liikkeessä

Onko edes mahdollista kyykätä syvältä viittääsataa:wtf:
Otolle on,normaaleille kuolevaisille ei:D
En kyllä ihmettele yhtään vaikka jannu tuon tekisikin,ku ottaa nii vitun kovii rautoi jo näin nuorena ni 15 vuoden päästä vaikka mikä voi olla mahollist.

Ikä: 15v.
Paino: 72,4kg
Pituus: n.174-176

Kyykky: 1*100kg
Maastaveto: 8*80kg (en ole kokeillut enempiä)
Penkki: 3*75kg

Tälläset tulokset oli n. 3 kuukautta sitten, sillon treeniä noin 9kk. Noin kuukauden päästä olis tarkotus kokeilla uudestaan.

Ikä: 15v.
Paino: 72,4kg
Pituus: n.174-176

Kyykky: 1*100kg
Maastaveto: 8*80kg (en ole kokeillut enempiä)
Penkki: 3*75kg

Tälläset tulokset oli n. 3 kuukautta sitten, sillon treeniä noin 9kk. Noin kuukauden päästä olis tarkotus kokeilla uudestaan.
onko sarjapainot nousseet tuon jälkeen kuinka?

IKä 15
Penkki: otin 6x80kg, maksimia en ole testannut mutta eiköhän se siellä 100kg ole?
Kyykky:120kg
Veto:jollain 10x90kg oon vetäny suht helposti, maxia ei uskalla kokeilla.
Paino:69kg
pituus:180cm

jeh elikkä kävin tuossa nyt sen penkki maksimin sit testaamassa niin 100kg raw :rock::whip:

Njuu, laitetaanpas omat tulokset ensimmäisen kerran julkiseksi! Elikkäs juuri 16-vuotta täytin, kovaa ja säännöllistä treeniä takana 2-vuotta. Pituutta on 182cm ja painoa 83kg.
Tässäpä parit tulokset

Penkki: 110-115kg
MAVE 2x100kg

Kotona olen treenannut enkä omista kyykkytelinettä niin ei ole sitä tullut sitten jaloille tehtyä. Kaksi vuotta sitten aloituspaino oli 54kg että olen kyllä tyytyväinen kehitykseen:D

Back
Ylös Bottom