13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä: 16v
Paino: 75kg
Pituus: 175cm
Kokemus: muutama viikko..
Penkkipunnerrus: 85kg
Mave: 10x100kg..maximeista ei tietoo.
Kyykky: 8x100kg, maximeita en oo koittanu..

Tänään kokeilin niin mavesta 150kg..enempää en kokeillu koska toistoja oli jo melkosesti alla,palautuneena ja maksimeihin lämmitelleenä menisi varmaan se 160kg tai vähä enemmä

Menin nyt vähän laittaa väärin joten korjailen:

Ikä: 14
Paino: 65
Pituus: 175-176
Kokemus: aktiivista 4-5kk, sitä ennen RPH ^.^
Penkkipunnerrus: 1*82.5kg
Kyykky: 10*80kg ( en oo kuukauteen kyykänny, noi on viime tulokset )
MaVe: 9*90kg (Vyö)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ottopotto onkos noi youtube videot sinun lisäämiä? tai siis mietin vaan että varmaan sun kaverin accountti tai sitte jotain ku ikä näyttäs youtubessa olevan 20v.. pakko kysyä ku jäi mietityttää =D

Ikä johtuu siitä että ku tein tunnuksen laitoin iäks enemmän mitä oon ,että voin katsoa treenividejä, jotka on jostai syystä k18.

ottopotto onkos noi youtube videot sinun lisäämiä? tai siis mietin vaan että varmaan sun kaverin accountti tai sitte jotain ku ikä näyttäs youtubessa olevan 20v.. pakko kysyä ku jäi mietityttää =D
Tai sit jotkut laittaa oman ikänsä yläkanttiin että voi kattoa niitä k18 videoita, ja muutenkin. :wtf:

Edit: beaten by the man himself

Päivittelyä

Ikä: 14v (tänävuonna 15)
Paino: 69kg
Pituus: ~178cm
Kokemus: 6-7kk aktiivista (aikasemmin mentiin RHP ^^)

Mave: 3x150kg = max ~160kg?
Kyykky: 8x90kg = max (oisko kellään hajuakaa?)
Penkki: 3x80kg = max ~87.5-90kg?

Haistakaa kaikki vittu. :D

Kun itse olin 8. luokalla, eli 14v? Niin jäi 35kg rinnalle koulun liikunnantunnilla. :D Kyykkykin oli aika tuskaa 35kg.

On täällä kyl melkosii lahjakkuuksii ;)

Heh... toi tulosten arviointi on aika koomista, ne on tuloksia vasta sitten kun ne on nostettu. Joskus taannoin olin ite 14 v , ja penasin 8. luokan lopulla 82,5 kg. Koko kesän oli kova penakuuri päällä, ja taisi tulla parhaimmillaan joku 3-4 toistoa vanhalla maksimilla. Koulun taas jatkuessa piti tietysti testata maksimit, ja ei tullutkaan kuin 85 kg. Noi hermotukset on arvaamattomia.:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom