13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
15v ikä, ja nyt sain perjantaina penkistä jopa 60 kiloa, ja isolla vaivalla YHDEN toiston. Noh, ehkä minäkin joskus saan parempia tuloksia =P

kyykyn yritän aina vetää vaakaan,ja toi paska mavetulos johtuu varmaankin siitä että tekniikka on yhtä hakemista niin sitä en vedä isoilla romuilla,vaan koitan lähinnä sitä tekniikkaa hakea.

130kilua paidalla punnersin vielä kun olin 15, veto taisi olla 170kg ja kyykystä ei mitään hajua, 120-130 paikkeilla. Painoa taisi olla jotakuinkun 80kiloa. Nyt paitapunnerrus 170kg.

Tänään suht kevyt 140kg penkistä, 150kg jäi puolivälii kelluu ja siitä pakkotoistona ylös. alkaa kulkemmaa, 160kg vuode loppuu ei olis ollekaa paha tavote.

nyt on aamupaino ollut siinä +-112-113. :). Päätin tänään kokeilla mitä nousee ja nousi niin kevyesti . 140kg kun sain vaan rinnasta iin ojentajat tykitti niin nopeasti :hyvä:. Ojentajissa on enemmän voimaa kun rinnas.

jos sul on thomzoon mesee? niin addis rollos@webinfo.fi

nyt on aamupaino ollut siinä +-112-113. :). Päätin tänään kokeilla mitä nousee ja nousi niin kevyesti . 140kg kun sain vaan rinnasta iin ojentajat tykitti niin nopeasti :hyvä:. Ojentajissa on enemmän voimaa kun rinnas.

jos sul on thomzoon mesee? niin addis rollos@webinfo.fi

Ja olet 15v? New terminator is here! :rock:

Btw, onko kuvia teikäläisestä? Harvoin näkee kovakuntoista peruskoululaista. Olisi mukava tietää miltä moinen näyttää, :)

Ja olet 15v? New terminator is here! :rock:

Btw, onko kuvia teikäläisestä? Harvoin näkee kovakuntoista peruskoululaista. Olisi mukava tietää miltä moinen näyttää, :)

Itsekki olen vähän aikaan seurannut tätä topikkia ja kyllä on miehellä kovat tulokset!

Ootko miettinyt painon pudotusta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eilen tein kyykkyä ja laitoin 90kg tankoo ja sillä meni sarjaa aika kevyesti vielä..viime joulukuun lopussa täytin 15..penaki pitäs olla se 90kg nytte

Ootko miettinyt painon pudotusta?

öö en?:david: mitä oon kokeneilta nostajilta kysynyt ( jani murtomaki, ano turtiainen, fredrik smultter) niin jokanen on ollu sitä mieltä että antaa painon olla tossa. Ei oo kuitenkaan nousustkaan mihinkään. Yritäkkö kenties riidan poikasta haastaa? et ainakaan onnistunu oon niin hyvällä päällä:thumbs:

Ja yleensäkkin sanotaan ettei tässä iässä laihdutella vaan hommataan sitä voimaa.

Ikä: 15v
Paino: 68kg
Pituus: 170cm
Kokemus: ei varsinaista kokemusta :D näitä tulee aina välil tehtyy :)
Penkkipunnerrus: 85kg
Mave: joskus kauan sitten oli alle 100kg selkäongelmien takia ei ole viittiny kokeilla :S
Kyykky: Ei ole tullu kokeiltua :S prässissä menee yli 200

Ja voisko tänne vielä sit lisäillä muitaki tuloksia? esim.leuannostot?

Mut säälittävät tulokset on (=.. päivitän vaikka kuukauden päästä jos on tulos parantunu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom