Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jto:lle kun jaksat edelleen ja jo vuosien ajan laittaa näihin keskusteluihin eforttia, riippumatta siitä onko ohjeistettavana kilpaileva urheilija tai täys aloittelija."täysillä".... ootko lainkaan lukenu mun kirjotuksia?
...
useemman 1000x oon tainnu mainita, että jätä varaa sarjoihin (!!!!)...
pystäri sopii sekaan, mutta kolme eri leveyttä penkissäkin sopii kuvaan hyvin.
Tämä on yksi mielenkiintoinen tekijä kanssa. Olen kyllä ollut tietoinen tuosta lämmittelyn jakamisesta aikemmin mainittuun kolmeen osaan, mutta olen toteuttanut tuota liian vähän tietoisesti, eikä tässä voi kuin peiliin katsoa, jos tietäisi paremmin, mutta ei tee.yksilöllistä ja jopa treenikohtaista sitten on se, miten tää kaikilla käytännössä menee. joskus kroppa vaan ON enemmän hereillä jo valmiiksi ja ei kaipaa edes kovin pitkällistä valmistelua. toimii myös muissa lajeissa puntin lisäksi.
Mitäs sitten kun tulee se raja vastaan, etten voi enää nostaa volyymia ilman että sarjat menis tiukille (kun sanoit että pitäs pari toistoo jättää varaa)?pystyt. useimmilla kyllä penkki on se eka kärsijä, mutta kyllä tota dieettivoimailua on tullut ohjattua paljonkin. turha noita tukkopeikkoja etukäteen on miettiä.
Onkos se ihan ok et tekee kyykyn ja maven kevyenä, ettei puske lähelläkää rajoja kun pääpainona on nyt mulla toi penamaksimin kasvatus?
Mä en tajua mitä teette siellä salilla ? Vuoden treenillä natuna jos asioita tehdään edes sinne päin niin penkkitulos pitäisi olla lähempänä 150kg tolla ikää. Tsemppiä !
Mä en tajua mitä teette siellä salilla ? Vuoden treenillä natuna jos asioita tehdään edes sinne päin niin penkkitulos pitäisi olla lähempänä 150kg tolla ikää. Tsemppiä !