10.01.2005 palvelukseen astuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eggman sanoi:
Hennala on hieno paikka. :zzzz: Santiksen spolkkiin ei oo ketään muita tulossa tammikuussa ku sä ja muut uudet alikit. Kyllä rupee noi lääkintä-au:n hommat olee kohtalaisen nähdyt meikäläisen kannalta. Toivottavasti työni saa arvoisensa jatkajat. Hajoo gineksiin

Niin, gines on kait sitten tiedossa joka 3. viikonloppu.

Voi vitun Hennalan Aukin yksikköupseeri. Jumalauta mikä tapaus. Huutaa mulle vittua kun sanon että pitäs komentotodistusta muuttaa, että ottaa vaikka yhteyden santahaminaan jos ei usko. Ja ihan ystävälliseen sävyyn sanoin. "JA JUMALAUTA MINÄHÄN EN MINNEKÄÄN SOITA...Sano sille että ei se vuorikaan Daavidin luo tullut...!!!"

mik99 sanoi:
paha moka..se voipi olla että tuolla sodankyllä hiihdellään jonkun verran :lol2: etenkin vala menee mukavasti hiihdellen..en muista mitä se oli viime vuonna mut PALJON siis se matka... :rolleyes:

Joo, kyllä siellä kuulemma jonkin verran ollaan suksien päällä. Tuli kotiin tuollainen alokasliite ja siinä lukee, että tänä vuonna on vala Pyhätunturilla. Hiihtelyä siis tiedossa.

-- Wikke

Wikke sanoi:
Joo, kyllä siellä kuulemma jonkin verran ollaan suksien päällä. Tuli kotiin tuollainen alokasliite ja siinä lukee, että tänä vuonna on vala Pyhätunturilla. Hiihtelyä siis tiedossa.

-- Wikke

Hehe, jätkä pääsee hyvällä säkällä hiihtelemään sinne Pyhälle. Todennäköisesti reitti ei ole ihan suora niin se tekee about 100km yhteen suuntaan. :D Siinä olisi jo vähän edistystä niihin aikaisempiin 30km talvisaapumiserän valamarsseihin.

Tänään tulisi kakkoselta klo:22:05 dokumentti nimeltään Valtio vapauden vei. Elikkä juttua armeijasta ja siviilipalveluksesta.
Tässä lyhyt selostus "Kaksi kajaanilaista nuorta astuu palvelukseen: toinen armeijaan, toinen siviilipalveluun. Seurantadokumentti 8 kuukauden ajalta."
- www.telkku.com
Eli onhan se toinenkin vaihtoehto armeijalle.

-- Wikke

Säkylään olen menossa. Ajattelin 6kk selvitä koska tarkoitus olisi mennä kouluun armyn jälkeen. Saapahan runksahteleva olkapääni myös hiukan lepoa punttailusta siellä. Rennolla asenteella aion mennä.

Säkylään olen menossa. Ajattelin 6kk selvitä koska tarkoitus olisi mennä kouluun armyn jälkeen. Saapahan runksahteleva olkapääni myös hiukan lepoa punttailusta siellä. Rennolla asenteella aion mennä.

Nike sanoi:
Hohoho! Hennalan lepokoti! On se kiva paikka, ite oon just lääkintä-aukissa siellä.

Ja tervetuloa santahaminaan spolkkiin jos joku sinne tulee, oon siellä sitten lääkintä-au:na.

oon hennalassa urheilukoulussa siellä pääsee ainakin melko hyvin reenaan..

Kohtahan se olis tonne Rissalaan lähtö, siviiliaamut senkun vähenee. Onkos muuten kukaan täältä ollu siellä?

Mige sanoi:
Itlinen paska ja ne leirit... Just tulin AUK:n loppumarssilta -ja sodasta, et tuut kyl huomaamaan et intti hajottaa.. Mut nytpähän pääsen ite hajottamaan tulevia mortteja et ei paha nakki :D
Hmm... Ellen väärin muista niin sanoit jossain aikasemmassa threadissa että meet innolla inttiin, koska pääset "lomalle opiskelusta"? Fiksuna miehenä tiesin heti alkuun että intti on perseestä ja hommauduin ilmatorjuntaan. Siellä vielä kirjuriksi, niin helpompaa nakkia saa hakea. Nm. viimeks joskus neijä kuukautta sitte leirillä.

Ps, Tj 9 ja 4 pvä loma alko tänää :P

Maanantaina Vekaralle olen lähdössä.

Huonot fiilikset, kuukauden olen jo ollut kipeänä. Olen siis astmaatikko, ja b-miehen paperit on. Todennäköisesti menee koko talvi sairastaessa, kuten viime talvikin. Varsinkin jos joudun ulkona vähänkin hikoilemaan nyt, niin sitten ollaankin pitkään sairaana.

Jotain vinkkejä alkuun? Varmaan pitää jollekkin ilmottaa, että olen sairaana, ja sitten varmaankin lääkärin tykö?

ei muuta kuin tsemppiä vaan kaikille inttiin lähtijöille :) .. Hajotkaa aamuihinne :D

Cooper sanoi:
Maanantaina Vekaralle olen lähdössä.

Huonot fiilikset, kuukauden olen jo ollut kipeänä. Olen siis astmaatikko, ja b-miehen paperit on. Todennäköisesti menee koko talvi sairastaessa, kuten viime talvikin. Varsinkin jos joudun ulkona vähänkin hikoilemaan nyt, niin sitten ollaankin pitkään sairaana.

Jotain vinkkejä alkuun? Varmaan pitää jollekkin ilmottaa, että olen sairaana, ja sitten varmaankin lääkärin tykö?
Sanot siellä kassulla vaikka sille alikessulle joka ohjaa sut omaan tupaas ja näyttää sulle punkkas ja kaappis. En muista tarkkaan, saattaahan ne kysyä jo aikaisemmin, että onko terve.

Ja viimeistään ekana aamuna kysytään vastaanotolle lähtijöitä, joihin kuuluu pitkätukat jotka haluaa kotiin, yöllä itkeneet jotka haluaa kotiin, motivaatiovempat jotka haluaa kotiin, ja sitten ne oikeasti kipeät joista puolet haluaa kotiin.

Voihan kilin kassit! Nyt voisi vaikka todeta, että kyllä nyt alkaa jo pahemman puoleisesti jännittää. :hyper:

Vähän pelottaa, miten sitä saa unta ensi yönä. Älkääkä yrittäkökään sanoa, että olen ainoa panikoija! Tsemppiä kaikille kohtalotovereille. :thumbs:

Kuris sanoi:
Voihan kilin kassit! Nyt voisi vaikka todeta, että kyllä nyt alkaa jo pahemman puoleisesti jännittää. :hyper:

Vähän pelottaa, miten sitä saa unta ensi yönä. Älkääkä yrittäkökään sanoa, että olen ainoa panikoija! Tsemppiä kaikille kohtalotovereille. :thumbs:

Voin kertoa että kyllä kaikki vähän jäissä inttiin tullessaan ovat, ja niin pitääkin olla..

Huomenna sit laitetaan pojat kyykkyyn..Tulette hajoamaan sen varustemäärän kanssa, varsinkin kun ei ole mitään hajua että mikä vittu noista on hylsypussi ja mikä sissitakki ja mikähän helvetti se maastopuku mallia 62 taas on.. Vähän meinas itkettää kun näki sen kaapin ekan kerran ja mietti että miten mä saan kaiken tämän mahtumaan sinne..

Noh kun alkaa jäätämään pahasti niin tulette vaan rohkeasti nykimään meitä (nohevia) alikessuja hihasta, niin kyllä me teidät alkuun autetaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom