Haen siirtoa tuonne jahka pääsen spollekoulutukseen. Jos vaan mahdollista. Siellä nähdäänmakew sanoi:Hennala, 10.01.05.
Aluksi toi threadin otsikko hämäsi...:D
edit: kuljetukseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haen siirtoa tuonne jahka pääsen spollekoulutukseen. Jos vaan mahdollista. Siellä nähdäänmakew sanoi:Hennala, 10.01.05.
Aluksi toi threadin otsikko hämäsi...:D
edit: kuljetukseen.
NP sanoi:Haen siirtoa tuonne jahka pääsen spollekoulutukseen. Jos vaan mahdollista. Siellä nähdään
Eggman sanoi:Hennala on hieno paikka. Santiksen spolkkiin ei oo ketään muita tulossa tammikuussa ku sä ja muut uudet alikit. Kyllä rupee noi lääkintä-au:n hommat olee kohtalaisen nähdyt meikäläisen kannalta. Toivottavasti työni saa arvoisensa jatkajat. Hajoo gineksiin
Teoriassa kyllä, mutta käytännössä tulee vähän lisägineksiä. Ainoo miinus puoli koko hommassa.Nike sanoi:Niin, gines on kait sitten tiedossa joka 3. viikonloppu.
mik99 sanoi:paha moka..se voipi olla että tuolla sodankyllä hiihdellään jonkun verran :lol2: etenkin vala menee mukavasti hiihdellen..en muista mitä se oli viime vuonna mut PALJON siis se matka...
Wikke sanoi:Joo, kyllä siellä kuulemma jonkin verran ollaan suksien päällä. Tuli kotiin tuollainen alokasliite ja siinä lukee, että tänä vuonna on vala Pyhätunturilla. Hiihtelyä siis tiedossa.
-- Wikke
Nike sanoi:Hohoho! Hennalan lepokoti! On se kiva paikka, ite oon just lääkintä-aukissa siellä.
Ja tervetuloa santahaminaan spolkkiin jos joku sinne tulee, oon siellä sitten lääkintä-au:na.
Hmm... Ellen väärin muista niin sanoit jossain aikasemmassa threadissa että meet innolla inttiin, koska pääset "lomalle opiskelusta"? Fiksuna miehenä tiesin heti alkuun että intti on perseestä ja hommauduin ilmatorjuntaan. Siellä vielä kirjuriksi, niin helpompaa nakkia saa hakea. Nm. viimeks joskus neijä kuukautta sitte leirillä.Mige sanoi:Itlinen paska ja ne leirit... Just tulin AUK:n loppumarssilta -ja sodasta, et tuut kyl huomaamaan et intti hajottaa.. Mut nytpähän pääsen ite hajottamaan tulevia mortteja et ei paha nakki :D
Sanot siellä kassulla vaikka sille alikessulle joka ohjaa sut omaan tupaas ja näyttää sulle punkkas ja kaappis. En muista tarkkaan, saattaahan ne kysyä jo aikaisemmin, että onko terve.Cooper sanoi:Maanantaina Vekaralle olen lähdössä.
Huonot fiilikset, kuukauden olen jo ollut kipeänä. Olen siis astmaatikko, ja b-miehen paperit on. Todennäköisesti menee koko talvi sairastaessa, kuten viime talvikin. Varsinkin jos joudun ulkona vähänkin hikoilemaan nyt, niin sitten ollaankin pitkään sairaana.
Jotain vinkkejä alkuun? Varmaan pitää jollekkin ilmottaa, että olen sairaana, ja sitten varmaankin lääkärin tykö?
Eikait siellä etelässä edes ole kunnon gineksiä?Kipi I sanoi:Hajotkaa ensimmäiseen ginekseen!!
Kuris sanoi:Voihan kilin kassit! Nyt voisi vaikka todeta, että kyllä nyt alkaa jo pahemman puoleisesti jännittää.
Vähän pelottaa, miten sitä saa unta ensi yönä. Älkääkä yrittäkökään sanoa, että olen ainoa panikoija! Tsemppiä kaikille kohtalotovereille. :thumbs: