10.01.2005 palvelukseen astuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kilkkinen sanoi:
NusNus. Eikö joukkueenjohtaja ole varusmies, upseerikokelas. Joukkueen (pää)kouluttaja on sitten kantahenkilökuntaa.

No, tuon voit ottaa ihan miten haluat. Yleensä kokelaat toimii harjoituksissa toimivina joukkueenjohtajina ja harjoittelevat sitä. RA yksikkötoiminnan joukkueen / jaosjohtajan tehtävä on aina henkilökuntaankuuluvan homma. Kokelaat harjoittelee SA sijoitustaan varten, mutteivat johda todellisuudessa koko joukkueen / jaoksen päivittäistä,viikottaista tai saapumiserän toimintaa.

Nike sanoi:
Hohoho! Hennalan lepokoti! On se kiva paikka, ite oon just lääkintä-aukissa siellä.

Ja tervetuloa santahaminaan spolkkiin jos joku sinne tulee, oon siellä sitten lääkintä-au:na.

Jep, hennala on todellinen lepokoti, itsekin olen juuri lopettelemassa lääkintä-aukkia. Mistäs joukkueesta Nike olet?

MuayThai sanoi:
10.01.05
Kainuun prikaatiin pioneeriksi. Shit happens.

Saa nähdä osutaanko samaan komppaniaan. Itsellä loppuu juuri PionAUK tuossa ensi tiistaina. Musta tulee vissiin toimistoAU, mutta en vielä tiedä, että teknoo vai 1pionkkiin...

Grim Reaper sanoi:
Jep, hennala on todellinen lepokoti, itsekin olen juuri lopettelemassa lääkintä-aukkia. Mistäs joukkueesta Nike olet?

2.joukkue.

Suklaasydämiä, joukkue!

Minähän se olin joka ton omisti herra kersantille.

makew sanoi:
Siksihän Hennalaa sanotaan:), pääseekö treenailemaan?

Joo, jos ei ole leirejä kuten mulla oli tossa 3 viikkoa putkeen 4 päivän leiri. Siinä ehti lähinnä viikonloppuna treenaamaan. En tiedä kuskeista, luulis että niilläkin riittää leiriä...?

Hennalassa on ihan hyvä sali, löytyy kyykkyteline, hack, prässi. pohjekone, ristitalja, penkki, selkäpenkki, soutulaitteita 2 erilaista, smith, ylätalja jne. Puutteena vaan turvaraudat kyykkytelineestä ja kunnollinen alatalja, ristitaljassa voi tehä soutua mutta siihen ei saa kunnolla painoa jos aikoo tehä lyhyempää sarjaa tai jos omaa lihakset, toisin kuin minä.

Sekavasti sepostettu, nyt on kiire.

:offtopic: Tietääkö kukaan löytyykö säkylästä salia, ja jos löytyy niin millainen? :offtopic:

Säkylä, ja viesti kutsuu 10. päivä.

Säkykä on mullakin. Eikä hirveesti innostais keskeyttää opiskelui ku just pääsi vauhtiin ja kiinni teekkarielämään :D Meinasin pitkän aikaa lykätä mut eteen se tulee kuitenkin..

Itsellä Sodankylä kutsuu 10.1.2005
Onkos kellään tietoa, että millanen sali se Sodankylässä sitten on jos joskus sattuis olemaan aikaa punttailuunkin. Sissiksi olisi tarkoitus päästä ja jos mahdollista niin vielä tarkka-ampujaksi :)

Hauskaa armeija-aikaa teille kaikille jotka olette lähdössä :thumbs:

-- Wikke

Eikö kukaan muu kuin minä ole menossa Kajaanin prikaatiin? Sentäs Suomen suurin varuskunta.

Wikke sanoi:
Itsellä Sodankylä kutsuu 10.1.2005
Onkos kellään tietoa, että millanen sali se Sodankylässä sitten on jos joskus sattuis olemaan aikaa punttailuunkin. Sissiksi olisi tarkoitus päästä ja jos mahdollista niin vielä tarkka-ampujaksi :)

Hauskaa armeija-aikaa teille kaikille jotka olette lähdössä :thumbs:

-- Wikke

paha moka..se voipi olla että tuolla sodankyllä hiihdellään jonkun verran :lol2: etenkin vala menee mukavasti hiihdellen..en muista mitä se oli viime vuonna mut PALJON siis se matka... :rolleyes:

Modipeluri sanoi:
Sentäs Suomen suurin varuskunta.

Niin, varusmiessaapumiserän suuruudeltaan, mutta muuten...

mik99 sanoi:
etenkin vala menee mukavasti hiihdellen..en muista mitä se oli viime vuonna mut PALJON siis se matka... :rolleyes:
Me mentiin kesällä valaan bussilla. Matkaa kun oli jopa 3 km.. Ja bussilla tietenkin takasin.
:kuvia:

sattui silmiini sana "säkylä"... siellä itse kärsin valmiusjoukoissa, nyt auk loppumaisillaan. hyvä sali sieltä löytyy. tuoreita davidin vehkeitä ja rautaa isommallekin kaverille. käsipainot muistaakseni 71kg asti..

Modipeluri sanoi:
Eikö kukaan muu kuin minä ole menossa Kajaanin prikaatiin? Sentäs Suomen suurin varuskunta.

Täältä ollaan kans menossa. Ei vielä tiiä mihinkä pääsee, mutta normaali jalkaväkimies kuitenkin. SP laitoin ruksin alustaviin kyselyihin mutta katotaan nyt. Tuo tarkka-ampuja ois sellanen haave jos sattuu säkä käymään. Vielä ainakin ois tuo AUK mielessä mutta voi helposti muuttua.

Nike sanoi:
Hohoho! Hennalan lepokoti! On se kiva paikka, ite oon just lääkintä-aukissa siellä.

Ja tervetuloa santahaminaan spolkkiin jos joku sinne tulee, oon siellä sitten lääkintä-au:na.

Hennala on hieno paikka. :zzzz: Santiksen spolkkiin ei oo ketään muita tulossa tammikuussa ku sä ja muut uudet alikit. Kyllä rupee noi lääkintä-au:n hommat olee kohtalaisen nähdyt meikäläisen kannalta. Toivottavasti työni saa arvoisensa jatkajat. Hajoo gineksiin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom