Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kilkkinen sanoi:NusNus. Eikö joukkueenjohtaja ole varusmies, upseerikokelas. Joukkueen (pää)kouluttaja on sitten kantahenkilökuntaa.
Nike sanoi:Hohoho! Hennalan lepokoti! On se kiva paikka, ite oon just lääkintä-aukissa siellä.
Ja tervetuloa santahaminaan spolkkiin jos joku sinne tulee, oon siellä sitten lääkintä-au:na.
MuayThai sanoi:10.01.05
Kainuun prikaatiin pioneeriksi. Shit happens.
Grim Reaper sanoi:Jep, hennala on todellinen lepokoti, itsekin olen juuri lopettelemassa lääkintä-aukkia. Mistäs joukkueesta Nike olet?
makew sanoi:Siksihän Hennalaa sanotaan, pääseekö treenailemaan?
Toki. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=521530&postcount=5Modipeluri sanoi:Eikö kukaan muu kuin minä ole menossa Kajaanin prikaatiin? Sentäs Suomen suurin varuskunta.
Wikke sanoi:Itsellä Sodankylä kutsuu 10.1.2005
Onkos kellään tietoa, että millanen sali se Sodankylässä sitten on jos joskus sattuis olemaan aikaa punttailuunkin. Sissiksi olisi tarkoitus päästä ja jos mahdollista niin vielä tarkka-ampujaksi
Hauskaa armeija-aikaa teille kaikille jotka olette lähdössä :thumbs:
-- Wikke
Modipeluri sanoi:Sentäs Suomen suurin varuskunta.
Me mentiin kesällä valaan bussilla. Matkaa kun oli jopa 3 km.. Ja bussilla tietenkin takasin.mik99 sanoi:etenkin vala menee mukavasti hiihdellen..en muista mitä se oli viime vuonna mut PALJON siis se matka...
Modipeluri sanoi:Eikö kukaan muu kuin minä ole menossa Kajaanin prikaatiin? Sentäs Suomen suurin varuskunta.
Modipeluri sanoi:Eikö kukaan muu kuin minä ole menossa Kajaanin prikaatiin? Sentäs Suomen suurin varuskunta.
Nike sanoi:Hohoho! Hennalan lepokoti! On se kiva paikka, ite oon just lääkintä-aukissa siellä.
Ja tervetuloa santahaminaan spolkkiin jos joku sinne tulee, oon siellä sitten lääkintä-au:na.