Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hpena sanoi:Joo, joku mode vois TODELLAKIN editoida ton otsikon päivämäärän, siis nimenomaan 10.01.2005. Ja mulla paikkana Keuruun Suojelukomppania.
PunttiPeTe sanoi:Rannikkotykistöön Korppooseen tammikuussa...
Done.hpena sanoi:Joo, joku mode vois TODELLAKIN editoida ton otsikon päivämäärän, siis nimenomaan 10.01.2005. Ja mulla paikkana Keuruun Suojelukomppania.
ai nassesetä?
hpena sanoi:Jep, semmonen musta näillä näkymin on tulossa. Täti tuolla lukikin muuten btw juuri paikallislehdestä että Keuruun seuraavan saapumiserän valatilaisuus pidetään elokuussa Tuurissa Keskisen kyläkaupassa !!!??? wtf
En tiedä miten nykyään, mutta mun aikoina nasse hommiin meni vain hieman vajaa älyiset. Siis tämä on ihan tosi. Meidän jaokseenkin tuli myöhemmin yksi vähän yksikertainen ja sekaisin oleva miekkonen ja alokasjaoksesta lähti toinen yksinkertainen nasse hommiin, kun muuhun ei päässyt. Eikä tämä kokemus rajoitu vain näihin muutamiin. Olisin varmaan itse kuulunut samaan kastiin, mutta yksi nasseryhmä oli vierailuilla ja eivät tosiaan ihan normaaleita olleet suurin osa.
Tietty tuo nassehomma on hyvä, jos meinaa jonnekin palolaitokselle jne.
Tape sanoi:Varsinkin, kun juttu on täydellistä tornihevosmiestentietotoimiston paskapuhetta.
hpena sanoi:Heheh
Samanlaista oon kuullu.
Suora lainaus kaverilta (pioneerina Keuruulla) saamastani tekstiviestistä:
"Mä kuulin että oot lähdössä keuruulle suojelumieheks. Se on paha virhe. Ne on kaikki rumia tyhmiä heikkoja ja naurettavia pellejä. Jos on mahdollisuuksia vaihda pioneeriksi"
ja loppuosa toisesta viestistä:
"Suojelumiehiä haukutaan jatkuvasti ja syystä. Se mitä ne tekee on hyvin vittumaista, mä en kestäis sitä päivääkään"
Et ehkä munkin sit pitää kokeilla päästä telamiinatelineeksi...
Ai katos, suakin näkee.jiimanni sanoi:Hähää! Hajoo sinne! ;)
No eih, kun ota siitä kaikki hyöty irti ja yritä saaha reenattua.. SPOL on ihan ok homma. Ainaski erilainen ja siitä on hyötyä tiettyjä ammatteja varten siviilissäkin.
Jahas, joku puhuu nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä..juu sanoi:Hajoa sinne!!! :whip:
Toivottavasti pääset ylil Hakkaraisen joukkueeseen. Tulet varmasti huomaamaan miten ihanaa intti voi olla.
Tape sanoi:Joka vuosi porukasta vielä innostuu useat sellaisetkin uralle, jotka mennessään olisvat sitä mieltä, että vittuun koko laitos ja olen lyhyimmän mahdollisen ajan. Kyllä sieltä useimmalle ihan ok. muistojakin jää.
Tape sanoi:Niin ja alkuperäiseen aiheeseen :
Jos jokin homma tuntuu kiinnostavan, kannattaa se ilmaista heti ensimmäsissä haastatteluissa joukkueen johtajalle (ups / opistooups) tai varajohtajalla (sopsot, varusmiestaustainen).
makew sanoi:Hennala, 10.01.05.
Aluksi toi threadin otsikko hämäsi...:D
edit: kuljetukseen.
Nike sanoi:Hohoho! Hennalan lepokoti!
hpena sanoi:Joo, joku mode vois TODELLAKIN editoida ton otsikon päivämäärän, siis nimenomaan 10.01.2005. Ja mulla paikkana Keuruun Suojelukomppania.
Modipeluri sanoi:Intti itsessään ei vituta