10.01.2005 palvelukseen astuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saapas sanoi:
Ei, sotilaspoliisikomppania. Sinne lähtee kaikki alokkaat, yhteensä 394.
Olen komppanian pisin, helppo tunnistaa. :D (tuu morjestaan jos näet mut)

Sotilaspoliisikomppania kuuluu Panssariviestipataljoonaan. Itse olen kokelaana Autokomppaniassa.

Jaahas, tahti vaan kiristyy.
Oli viiden päivän leiri Padasjoen metsissä, oli ihan mukavaa, leirielämä sopii mulle. Osa porukasta hajoili kyllä ihan kympillä ja oli muutenkin vittuuntuneena. Ei tarvinnu edes vikana yönä olla kipinässä tai vartiossa, kun olin päivällä ollu niin särmä koulutuksessa. (Pistin nassen päähän alle kymmenessä sekassa).
Hiihdettiin sieltä taisteluvarustuksessa pois päin 15 km, yks kaveri lähti reissulle ilman siteitä ja vasenta hanskaa :D Majuri ja yliluutnantti huusi sille kuorossa kahden kilsan jälkeen kun ne hokas sen. Käy kyllä sitä vähän sääliks, se on ihan väärässä paikassa.
Tänään oli sitten ammunnat, yks huti vähemmän niin olis tullu kiitettävä. :itku: (vain osumat laskettiin).

Tää on muuten hauska päiväkirja.. Toivottavasti jotain edes kiinnostaa. :D

male sanoi:
Sotilaspoliisikomppania kuuluu Panssariviestipataljoonaan. Itse olen kokelaana Autokomppaniassa.
No kyllähän mä nyt sen tiedän.. En mä mikään dorka ole. :D
Tunnet varmaan sitten kokelas Toiv**in? Se on meillä kokelaana, vanha luokkakaveri. :)
Teitä kokelaita on nyt pöllähtänyt prikaatiin ihan mukava määrä.
Pitääkin ruveta bongaileen autokomppanian seasta kokelasta. Onko teitä monta siellä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom