10 000 heilautusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voipi olla, että teen tuon jollain muulla liikkeellä kun kb swingseillä. Bodaus on se perusreeni mulla, lähinnä kiinnostelee tuon rasvan pudotuksen takia tämä homma. Siksi voisi liike olla vähän enemmän bodausystävällinen. Yksi mahdollisuus olis tehä joku yhistelmäliike.

1.Päivä +500 yht.1500 Gymbossilla 1min/30s
Kokeilin pitää pikkusormet kahvan ulkopuolella,ei hyvä,kristukseemmoiset rakot tuli.Enkä huamannu ku vasta session lopuus.Pitää vain tukkia sormet sinne kahavan sisälle.

Oma mielipiteeni on, että jos tätä alkaa jollain eristetyllä liikkeellä puuhastelemaan, ni saa kyllä paikat paskaksi. Toi monilihasliike antaa kuitenki yksittäiselle lihakselle vähän anteeksi. Vedäppä jotain hauiskääntöjä sen 1000 päivään kymmenen päivän ajan, ei morjens! :) mutta jos haastetta haluaa ni vois kiskoa vaikka rive+etukyykky+työntö, vaikkapa 50% kehonpainosta ja 5000 toistoa 10 päivään...

Oma mielipiteeni on, että jos tätä alkaa jollain eristetyllä liikkeellä puuhastelemaan, ni saa kyllä paikat paskaksi. Toi monilihasliike antaa kuitenki yksittäiselle lihakselle vähän anteeksi. Vedäppä jotain hauiskääntöjä sen 1000 päivään kymmenen päivän ajan, ei morjens! :) mutta jos haastetta haluaa ni vois kiskoa vaikka rive+etukyykky+työntö, vaikkapa 50% kehonpainosta ja 5000 toistoa 10 päivään...

Vois rive-työnnöllä tietty tehdä tän :)

Onnea koitokseen jos ton valitset. :) veikkaan että tulee helvetillistä, riippumatta teetkö kuulilla vai tangolla...

Tangolla tangolla. Mutta en pääse 10 pv putkeen salille, joten voisi tehdä sitten vaikka 5 pv putkeen 5000 toistoa tai jotain. Eikä ole vielä ajankohtainen juttu :)

Jahas, 5. Päivä edessäpäin. Neljän päivän toistot on tällä hetkellä about 4200 (+\- 100), joten nyt ollaan taas aikataulussa. Pientä kireyttä aamuisin pakaroissa, eilen huomasin painiessa, että nivusetkin on kyl saanu hittiä. Oon tän heilautuksen lisäksi käyny vähän höntsäilemässä matolla ja kehässä, yllättävän vähän vaikuttaa toi heiluttelu (mutta vaikuttaa). Oman filosofian mukaan toi kikkailu matolla/kehässä auttaa vähän palautumaan noista heilautuksista. Mites muilla kulkee? Onko aivot jo palannu sorvin ääreen? :)

2.Päivä Aamu +625 yht 2125 Gymbossin tahtiin.Ei tuntunu vielä ollenkaan pahalta,mutta onneksi tajusin lopettaa ajoissa.Pidin kahvasta kiinni,niinkuin pelkillä sormilla,eli siis en tukkinu väkisin koko kättä sinne kahvan sisälle,huomattavasti parempi..Mulla tuos pihas vähä lapiohommia,niin siinä jotenki meinaa uupua.
Illalla lisää kuulaa.

Jahas, 5. Päivä edessäpäin. Neljän päivän toistot on tällä hetkellä about 4200 (+\- 100), joten nyt ollaan taas aikataulussa. Pientä kireyttä aamuisin pakaroissa, eilen huomasin painiessa, että nivusetkin on kyl saanu hittiä. Oon tän heilautuksen lisäksi käyny vähän höntsäilemässä matolla ja kehässä, yllättävän vähän vaikuttaa toi heiluttelu (mutta vaikuttaa). Oman filosofian mukaan toi kikkailu matolla/kehässä auttaa vähän palautumaan noista heilautuksista. Mites muilla kulkee? Onko aivot jo palannu sorvin ääreen? :)
Mieli tekis kyllä kovasti jo takaisin jumppaamaan, luulen että tänään muutama erä välineisiin kevyesti ja hiukan soutua/fillaria päälle ja kunnon venyttely, mutta järki sanoo että pitäs vielä huilata koko tämä päivä. NIvuset on muuten nyt ´back to normal´, ne oli aika omituiset tosiaan muutamat viimeiset päivät. Sulla etenee hienosti ja laitan viestiä miltä treeni tuntuu kun seuraavana rykäisen.

Aamun jumpat heitetty, perus 500 toistoa 10*50. Eipä ihmeitä, yläpersaus alkaa välillä jumittamaan. Tuli muutes eilen iltajumppana kokeiltua sitä 3min työtä, 1min erätauko, 700 toistoa. Voepa helwetti, haukkasin siinä kyllä laatikollisen kakkaa. Eka 3 min meni vielä ihan kohtuullisesti, 2 minuutin kohdalla oli 100 toistoa ja lopputulemana ekaan erään 140 toistoa. Siitä mentiinkin sitten alaspäin rajusti, seuraavat kaks erää mentiin kutakuinkin satkun vauhdissa (116 ja 109), tämän jälkeen ei vaan saanut irti kuin sen 80 -90 toistoa / 3min. Kuula ei laskenut siis maahan kertaakaan sen kolmosen aikana, mutta välillä piti kyl huilata...:) tänään aamulla tuntu aika helpoilta noi 50 sarjat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2.Päivä ilta +600 20*30 Nyt kasassa 2725. Gymbossin tahtiin.Pyyhe unohtui,enkä lähteny hakemaa,ku kello jo kävi.Viimeiset sarjat tuskaa kun ote ei pitäny yhtään.Shortsit jalassa vedin,niin ei ollu mitään mihin käsiä olis kuivannu.

3.Päivä aamu +1000/Tunti Yht 3725 40*25 Gymbossin tahtiin.Keskisyke 20 pykälää pienempi ku päivänä yksi,ilman 2minuutin vesikannun täyttö taukoa.Todella helppo.
Takareidet vähä arat,mutta ekojen sarjojen jälkeen "aukes"nekin.
Oon useamman vuoden sisäsoudellut ja tänään rupeskin tuntumaan ihan soutamiselta tuo touhu.
Varmaan osittain aika paljon samaa siinä onkin.

Eli mitä mieltä"aivot"on?Jatkanko näin vai lisäänkö intesiteettiä?Mieli tekis vähä molempia ;).

3.Päivä aamu +1000/Tunti Yht 3725 40*25 Gymbossin tahtiin.Keskisyke 20 pykälää pienempi ku päivänä yksi,ilman 2minuutin vesikannun täyttö taukoa.Todella helppo.
Takareidet vähä arat,mutta ekojen sarjojen jälkeen "aukes"nekin.
Oon useamman vuoden sisäsoudellut ja tänään rupeskin tuntumaan ihan soutamiselta tuo touhu.
Varmaan osittain aika paljon samaa siinä onkin.

Eli mitä mieltä"aivot"on?Jatkanko näin vai lisäänkö intesiteettiä?Mieli tekis vähä molempia ;).

Tekee se sen hiukan mielenkiintoisemmaksi ja näitä hyväkuntoisia hulluja tuntuu aina vaan löytyvän enemmän..:rock:, mitään mistään tiedä, mutta lisää aluksi painoja ja tee se ´ylimääräinen´harjoitus myös vähintään yhtenä päivänä lisäksi, on se perkele ellei ala tuntua...Mulla oli sama ne 4 päivää oli takareidet ja persaus hiukan jumissa ja sitten se helppaa. Olen kanssa soudellut jonkin verran(en sun km määriä kylläkään) ja se kyllä auttaa tähän hommaan. Eli lyö saakeli vaikka 40kg kuula ja tee osa sillä ellei ala tuntumaan. Tabata kanssa hauska loppuun. Mitäs vielä...laitan jossain vaiheessa. Tsemppiä ja hienosti menee.

Tekee se sen hiukan mielenkiintoisemmaksi ja näitä hyväkuntoisia hulluja tuntuu aina vaan löytyvän enemmän..:rock:, mitään mistään tiedä, mutta lisää aluksi painoja ja tee se ´ylimääräinen´harjoitus myös vähintään yhtenä päivänä lisäksi, on se perkele ellei ala tuntua...Mulla oli sama ne 4 päivää oli takareidet ja persaus hiukan jumissa ja sitten se helppaa. Olen kanssa soudellut jonkin verran(en sun km määriä kylläkään) ja se kyllä auttaa tähän hommaan. Eli lyö saakeli vaikka 40kg kuula ja tee osa sillä ellei ala tuntumaan. Tabata kanssa hauska loppuun. Mitäs vielä...laitan jossain vaiheessa. Tsemppiä ja hienosti menee.

Kyllähän tuo treeni tuntuukin,mutta tämän aamun"helppous"kyllä yllätti.Ja jotain keksin kyllä kunhan puolivälis oon.32kg kuula Kotoa löytyy,täytyy sitä kokeilla kait.Tai sitten pidentää raakasti sarjoja.Ja onhan tätä"lomalla"helppo tehdä,kun ei pakko ole keskittyä mihinkään muuhun.Vaikka ens viikolla yksi hommeli onkin jolloin voi jäädä päivä 500 swingiin.
Pakko kait täs illalla kuitenkin on joku"savotta"käydä tekemäs.

Päivä 6, ja henkisesti tosi raskas treeni aamulla. Vähillä yöunilla (4h) oli vaikeaa saada motivoitua ittensä sen möykyn varteen. Tarkotus oli vetää perus 1-23-1 bl, minkä teinkin, mutta päätin kiskoa päälle 300 toistoa lisää (12*25) että vois illalla torkkua ennen töihin menoa. Nyt lukema about 6000, taitaa olla jopa joitain satoja päälle, mut eihän me lasketa...:) ekaa kertaa tuntuu niskoissa jäykkyyttä, mut ei pahasti. Rajua venyttelyä on nivuset ja pakarat vaatinu muutaman viime päivän ajan. Juna on jo kuiteski kääntyny, että eikhän tää tästä. Vintillä kovia vetoja, noi tonnin treenikerrat on ainaki mulle tosi raskaita, eli mahtavaa meininkiä vintti!

Päivä 6, ja henkisesti tosi raskas treeni aamulla. Vähillä yöunilla (4h) oli vaikeaa saada motivoitua ittensä sen möykyn varteen. Tarkotus oli vetää perus 1-23-1 bl, minkä teinkin, mutta päätin kiskoa päälle 300 toistoa lisää (12*25) että vois illalla torkkua ennen töihin menoa. Nyt lukema about 6000, taitaa olla jopa joitain satoja päälle, mut eihän me lasketa...:) ekaa kertaa tuntuu niskoissa jäykkyyttä, mut ei pahasti. Rajua venyttelyä on nivuset ja pakarat vaatinu muutaman viime päivän ajan. Juna on jo kuiteski kääntyny, että eikhän tää tästä. Vintillä kovia vetoja, noi tonnin treenikerrat on ainaki mulle tosi raskaita, eli mahtavaa meininkiä vintti!
Kyllä nämä sun mietteet meni ihan samalla lailla mulla ja pahin oli pääkopalle tuo 7. päivä kun alkaa väkisinkin tulemaan jos jonkinlaista pientä kireyttä joka paikkaan, mutta sähän olet hyvällä mallilla ja aloitin ite tänään kevyesti jo ´normaalin´jumpan eli 48 tuntia otin täyslepoa ja sitten yhen kevyen 45 min fillaroinnin pikku pulssin nostoilla ja tänään pari kevyttä jumppaa tangolla. Vintti painaa hyvissä lukemissa ja luulen, että me kaikki saataisiin tehtyä tämä jopa 7-8 päivässä mutta sitten se ei enää oo 10000 10 päivässä eih..Tsemppiä ja muutama hassu sulla jäljellä.

- - - Updated - - -

Kyllä nämä sun mietteet meni ihan samalla lailla mulla ja pahin oli pääkopalle tuo 7. päivä kun alkaa väkisinkin tulemaan jos jonkinlaista pientä kireyttä joka paikkaan, mutta sähän olet hyvällä mallilla ja aloitin ite tänään kevyesti jo ´normaalin´jumpan eli 48 tuntia otin täyslepoa ja sitten yhen kevyen 45 min fillaroinnin pikku pulssin nostoilla ja tänään pari kevyttä jumppaa tangolla. Vintti painaa hyvissä lukemissa ja luulen, että me kaikki saataisiin tehtyä tämä jopa 7-8 päivässä mutta sitten se ei enää oo 10000 10 päivässä eih..Tsemppiä ja muutama hassu sulla jäljellä.

3.Päivä ilta +575 yht 4300 Yritin 10*50 30s tauoilla.PYH.Ihan väkisin 6sarjaa ja meni loput minuutin tauoilla ja pari lyhyttä sarjaa.Eli ihan persiilleen vaikka kiloja/minuutti enempi tulikin.Joka paikkaan repi,ja maha täynnä.
Mennäänpä kuitenkin ilman kikkailuja muutama päivä vielä,turha tässä"tuulettaa"vielä yhtään mitään.
Huomenna voin yrittää tonnin aamua,ku on viemärin kaivuuta yhtenä iltana ens viikolla,ja siitä voi tulla jopa huili päivä.

Väliaikatieto: 6 päivän saldo on 3160 heilautusta 32kg kuulalla. Tavoiteajassa (20 päivää) ollaan vielä. Seuraavat kaksi päivää tulee takapakkia, mutta sen jälkeen täytyy vaan ahkeroida enemmän. Jumia ei ole oikein enää missään, siitä on päästy eroon. Keho alkaa sopeutua tähän paskaan.

Väliaikatieto: 6 päivän saldo on 3160 heilautusta 32kg kuulalla. Tavoiteajassa (20 päivää) ollaan vielä. Seuraavat kaksi päivää tulee takapakkia, mutta sen jälkeen täytyy vaan ahkeroida enemmän. Jumia ei ole oikein enää missään, siitä on päästy eroon. Keho alkaa sopeutua tähän paskaan.

Sillä lailla, anna mennä vaan se alle 20 päivässä vaikka ymmärränkin että sun pitää katkoa vääntämällä toisten käsivarsia ja ranteita päätyökses. Jumi kun lähtee niin koitas vetää yksi 1000 treeni? Tee 50 X 20 vaikka 45 s. palautuksella tai kahessa treenissä päivän aikana niin pääset éuforiaaan´.. Täällä kaukana seurataan miten ukot pärjää.

Sillä lailla, anna mennä vaan se alle 20 päivässä vaikka ymmärränkin että sun pitää katkoa vääntämällä toisten käsivarsia ja ranteita päätyökses. Jumi kun lähtee niin koitas vetää yksi 1000 treeni? Tee 50 X 20 vaikka 45 s. palautuksella tai kahessa treenissä päivän aikana niin pääset éuforiaaan´.. Täällä kaukana seurataan miten ukot pärjää.

Joo ens viikonloppuna viimeistään koitan vetää 1000 yhdessä reenissä. Eipä tuossa mitään ongelmaa luulisi olevan, pitäisi vaan hommata mankkua niin pysyisi kuula paremmin hyppysissä. Eniten tossa sormet alkaa olla kovilla. Ja motivaatio :D.

Suositut

Back
Ylös Bottom