10 000 heilautusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
OHI ON PERKELE!! Eli 10000 täyteen tänään, viimeiset toistot tein tabatana ja alkuun suorina sarjoina ja sai jopa hiukan sykettä ylös. Vyötäröstä lähti muutama sentti ja paino tippu ainoastaan vajaa kaksi kiloa. Otin kylläkin kreatiinia kanssa tänä aikana pitkästä aikaa. Meitä oli kaiken kaikkiaan 5 ukkoa mukana ja kaikki vetäsi läpi, sitten yksi ensikertalainen (jolla ei aikaisempaa kahvakuulakokemusta ollenkaa!) teki 7000 10 ssä päivässä. Opetettiin kyllä tekniikka ukolle aika lailla hyvin ja nyt vetää hienolla tekniikalla. Kahdella NOUSI paino runsaan kilon kaksi ja rasvaa paloi...sinänsä mahdoton yhtälö, mutta näin kävi. Alaselässä ei mitään kireyttä, mutta kaikenkaikkiaan hartiat ja niska ja nivuset jumissa jonkin verran. Saatiin haaste muuten Viking Challengeen täällä ja pistetään se sitten jossain vaiheessa jakeluun...(voi olla että se on jossain vaiheessa yhdessä alan lehdessä Suomessa). Mites muut? Henki ja Whip of God?

Mahtavaa! Tuun 7 päivää perässä. Tääl kolmas pvä takana, iltajumppana 700 toistoa, päivän kok. Saldo 1200, kaikenkaikkiaan noin 2900 plakkarissa. Fiilis hyvä, vähän jo odottelen huomisaamua.

OHI ON PERKELE!! Eli 10000 täyteen tänään, viimeiset toistot tein tabatana ja alkuun suorina sarjoina ja sai jopa hiukan sykettä ylös. Vyötäröstä lähti muutama sentti ja paino tippu ainoastaan vajaa kaksi kiloa. Otin kylläkin kreatiinia kanssa tänä aikana pitkästä aikaa. Meitä oli kaiken kaikkiaan 5 ukkoa mukana ja kaikki vetäsi läpi, sitten yksi ensikertalainen (jolla ei aikaisempaa kahvakuulakokemusta ollenkaa!) teki 7000 10 ssä päivässä. Opetettiin kyllä tekniikka ukolle aika lailla hyvin ja nyt vetää hienolla tekniikalla. Kahdella NOUSI paino runsaan kilon kaksi ja rasvaa paloi...sinänsä mahdoton yhtälö, mutta näin kävi. Alaselässä ei mitään kireyttä, mutta kaikenkaikkiaan hartiat ja niska ja nivuset jumissa jonkin verran. Saatiin haaste muuten Viking Challengeen täällä ja pistetään se sitten jossain vaiheessa jakeluun...(voi olla että se on jossain vaiheessa yhdessä alan lehdessä Suomessa). Mites muut? Henki ja Whip of God?

Mahtava homma.Muuttokuorma viety eli huomenna aamulla alkaa tyhyjällä mahalla.Gymboss viritetty 1min työtä 30s lepoa 20*25sarja ainakin,meininki olis tehdä enempiki,mutta ainaki nuo.
Illalla lisää.

Kova juttu aivot! :rock:

Mulla on nyt 3 päivää takana ja 1500 heilautusta kasassa, joista 180 on yhden käden heilautuksia. Aika jumissa on takareidet, perse, alaselkä ja forkut olleet. Oon nyt 20 päivän tahdissa, mikä riittääkin mulle mainiosti. Aion kuitenkin jatkaa 20.8. asti. Lauantaina täytyy koittaa rykäistä 1000, sillä sunnuntain aion pitää lepopäivänä että saan säästeltyä maanantain kädenvääntöreenejä varten.

En osaa vielä sanoa mitään vartalon muutoksista. Ainakin kova pumppi on päällä koko ajan. Syön kyllä niin helvetisti ruokaa, että luulen vaan saavani lisää painoa. Mutta kyl mä luulen että tuota läskiäkin tässä koko ajan pikkuhiljaa palaa :).

Kova juttu aivot! :rock:

Mulla on nyt 3 päivää takana ja 1500 heilautusta kasassa, joista 180 on yhden käden heilautuksia. Aika jumissa on takareidet, perse, alaselkä ja forkut olleet. Oon nyt 20 päivän tahdissa, mikä riittääkin mulle mainiosti. Aion kuitenkin jatkaa 20.8. asti. Lauantaina täytyy koittaa rykäistä 1000, sillä sunnuntain aion pitää lepopäivänä että saan säästeltyä maanantain kädenvääntöreenejä varten.

En osaa vielä sanoa mitään vartalon muutoksista. Ainakin kova pumppi on päällä koko ajan. Syön kyllä niin helvetisti ruokaa, että luulen vaan saavani lisää painoa. Mutta kyl mä luulen että tuota läskiäkin tässä koko ajan pikkuhiljaa palaa :).

Joo siinä on aikamoiset ne lihaskivut ekat 3-4 päivää ja sitten se hiukan alkaa rauhoittumaan. Tee tosiaan muutamana päivänä se 1000 niin tulee äkkiä. Söin välillä sellaisia määriä että oksat pois. Mutta voi sanoa rehellisesti että paskaa lähti aika lailla juuri vyötäröstä , muualla sitä ei niin kauheasti taida olla muutenkaan. ´Pumppi´oli välilä tosiaan kuin kovemmankin punttauksen jälkeen, ota magnesiumia ainakin se 350mg päivässä , jeesaa kanssa.

Joo siinä on aikamoiset ne lihaskivut ekat 3-4 päivää ja sitten se hiukan alkaa rauhoittumaan. Tee tosiaan muutamana päivänä se 1000 niin tulee äkkiä. Söin välillä sellaisia määriä että oksat pois. Mutta voi sanoa rehellisesti että paskaa lähti aika lailla juuri vyötäröstä , muualla sitä ei niin kauheasti taida olla muutenkaan. ´Pumppi´oli välilä tosiaan kuin kovemmankin punttauksen jälkeen, ota magnesiumia ainakin se 350mg päivässä , jeesaa kanssa.

Joo tota magnesiumia vois käydä ostamassa. Oliskohan tosta kreatiinistakin hyötyä? Mä oon vähän kujalla noista lisäravinteista kun en oo oikein ikinä käyttäny. Tällä hetkellä lisäravinteina toimii kalanmaksaöljy ja pullapitko :D.

Onko tässä nimenomaan ideana toistohommeleiden lisäksi KB-swings, vai voisiko samaa ideaa toteuttaa jollain muulla liikkeellä?

Kyllä mä luulen, et tän periaatteessa vois tehä jollain muullakin kokovartaloliikkeellä. Ideana on just et tehään tosi paljon toistoja isossa liikkeessä. En kyllä tästä nopeasti keksi mitään yhtä hyvin tähän soveltuvaa liikettä.

Onko tässä nimenomaan ideana toistohommeleiden lisäksi KB-swings, vai voisiko samaa ideaa toteuttaa jollain muulla liikkeellä?

Kait se perusidea on juurikin se itsensä testaaminen ja noi fysiologiset muutokset, mutta tälläisenä se netissä nyt kiertää, alkuperäinen on ollut joskus 10000 30 päivässä ja sille on omat tekijänsä. Ite kun en ole terävimmästä päästä ja aika lailla noita treenivuosiakin jo takana niin otin sen henk.koht. haasteena lähinnä pääkopalle. Nythän on jo muitakin lähtenyt mukaan ja tarvitsee siinä jonkin verran positiivista ´hulluuttakin´(mitä tältä palstalta ja Suomesta ylipäätäänkin löytyy). Sitä voi kokeilla myös muilla liikkeillä, mutta se pitäisi olla ns. iso liike eli moni-nivel aktivoiva etc. Olen kovasti odottanut näitä helvetin arvostelijoita ja tietäjiä , jotka tulee sanomaan että saat selkävamman, mielisairauden ja kupan kaikki samaan aikaan jos meet tuollaista tyhmää tekemään , mutta täältä on saanut aika lailla positiivista palautetta ja muitakin mukaan ja kiitos siitä! En kyllä vähään aikaan tee swingejä... Hurjaa on myös se että lopussa nuo 30-50 toiston sarjat ei oikein enää ole mitään ja saa ottaa isompaa kuulaa aika äkkiä käyttöön jos haluaa sykettä ym. ylös. Tietty tuo jumalruoska ja henki tekee lopussa 1000 putkeen...

- - - Updated - - -

Joo tota magnesiumia vois käydä ostamassa. Oliskohan tosta kreatiinistakin hyötyä? Mä oon vähän kujalla noista lisäravinteista kun en oo oikein ikinä käyttäny. Tällä hetkellä lisäravinteina toimii kalanmaksaöljy ja pullapitko :D.

Mulla on edessä tällä hetkellä palautusjuoma nimeltä Corona... Kait tälläkin palautuu. Pitkoa ei täältä perkele saa. Ite en käytä kuin proteiinia ja kerran vuodessa kreatiinia , mutta vitamiineja aika lailla.

- - - Updated - - -

Mahtava homma.Muuttokuorma viety eli huomenna aamulla alkaa tyhyjällä mahalla.Gymboss viritetty 1min työtä 30s lepoa 20*25sarja ainakin,meininki olis tehdä enempiki,mutta ainaki nuo.
Illalla lisää.

Gym Bossilla menin itekin monesti ja sai hiukan vaihtelua treeniin, hullu...tyhjällä mahalla (tai korjataan kova luu..). Kahdella päivittäisellä on mielestäni helpompi alottaa. Ei muuta kjuin tsemppiä ja se koetus alkaa itse asiassa mun mielestä 3-4 päivän vaiheella.Alkaa ns. arveluttamaan jossain vaiheessa. Kiitos kannustuksesta.

Tää kun (jos) menee läpi, ni seuraavaksi 10000 tempausta 10 päivään, kevyesti 5000 / käsi. Anyone?? :)

Just ja 40kg kuulalla?:) Laitan teille pian yhen hyvän haasteen mitä ollaan täällä tehty,mutta siitä vois laittaa oman ketjunsa. Mua kiinnostaisi tuo 1000 burpees yhen päivän aikana :offtopic:, Mikko Salo veti sen johonkin täysin naurettavaan aikaan. Tsemppiä loppupäiville!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1. Päivän aamu.Eka 1000.Vedin 20*25+20*25 eli Gymbossin tahtiin eka satsi,2min tauko+Gymbossilla toinen puoli tuntia.1min työ+30s lepo,mutta jää näköjään n.40s tuo levon osuus.
Laskin "viisaasti"että jää 24tuntia aikaa palautua,jos ei illalla tee mitään.Toki tämä kostautuu jatkossa.

1. Päivän aamu.Eka 1000.Vedin 20*25+20*25 eli Gymbossin tahtiin eka satsi,2min tauko+Gymbossilla toinen puoli tuntia.1min työ+30s lepo,mutta jää näköjään n.40s tuo levon osuus.
Laskin "viisaasti"että jää 24tuntia aikaa palautua,jos ei illalla tee mitään.Toki tämä kostautuu jatkossa.

Way 2 go!! Hyvähyvä, jollain muullakin vielä kärsittävää. :) tän aamun jumpat heitetty, perus BL, mut teinkin 1-25-1, about 600 toistoa. Tikkaissa 10 asti henkoset toistojen mukaan, sen jälkeen vaan se kymppi sisään-ulos. Aika oli 26,12, ekaa kertaa kellotin. Vähän tuntuu jo siltä, että kuula voisi olla painavampi, tuntuu että sitä pitää repiä alas. Lisäksi alko tänää kyynärvarsissa kramppailemaan, johtunee siitä, että kun sormet ei kunnolla mahdu kahvalle ja joutuu niillä pikkurillillä ja nimettömällä silti "puristamaan". Noh, illalla kokeiluun seuraava; 3 min työtä, 1 min lepoa. Tätä jatkuu, kunnes 700 toistoa täynnä.

Just ja 40kg kuulalla?:) Laitan teille pian yhen hyvän haasteen mitä ollaan täällä tehty,mutta siitä vois laittaa oman ketjunsa. Mua kiinnostaisi tuo 1000 burpees yhen päivän aikana :offtopic:, Mikko Salo veti sen johonkin täysin naurettavaan aikaan. Tsemppiä loppupäiville!

Ei kait sitä pienemmällä kehtais? Heh, taitaa toi kuula maata hetken rauhassa tän jälkeen...btw, mä vihaan tota burbeeta.

Juu sama ongelma mullakin, että ei tule vieläkään mieleen hyvää liikettä. Leuanveto on turhan raskas eikä loppujen lopuksi kuitenkaan niin koko kropan liike. Sitten nämä mavet, rivet, kyykyt yms. on vähän huonoja kun tekniikka hajoaa pitkissä sarjoissa. Siksi tässä pohdiskelen, kun kahvakuulakokemus on tasolla 0 ja suurin murkula mitä löytyy salilta on 20 kg, eli voi kuitenkin käydä pieneksi (vai mitä luulette). Sitä paitsi jos ei ole ikinä tuota liikettä tehnyt ja sitten ottaa tällaisen haasteen niin voi tulla itku. Lisäksi vielä lantio on vähän jäykkä, joten tuppaa pyöristämään monissa liikkeissä tuota alaselkää, voi kostautua tuo vamma tässä haasteessa.

Kuitenkin kiinnostaisi kokeilla jollain liikkeellä tätä haastetta, kehonkoostumuksen ja ihan vaan masokismin takia :D Jos joku keksii jonkun hyvän korvaavan liikkeen niin olisin kiitollinen. :)

Jos tän tekis 60kg maastavedolla, luulisin et mä en edes pääsis sängystä ylös seuraavana päivänä, kun ois alaselkä niin jumissa. Saatika sitten vielä uudet 1000 vetoa ja samaa jatkuisi kymmenen päivää. Toki se jossain kohtaa saattais "helpottua" ton selän kannalta, mut siinä alussa olis kyl oikeesti vaikeuksia varmaan normaalielämän kanssa. Ihan kehonpainokyykkyinäkin (ATG) tää vois olla yllättävän raskas. Tein tossa just eilen 100 kehonpainokyykkyä lämmittelyks ennen foam rollailuja ja venyttelyjä ja putkeen tehtynä nopeella tempolla se on yllättävän raskasta. Sillä tätä vois itseasias kokeilla, jos tuo heilautus kuulostaa liian rajulta. Se olis jonkun verran helpotettu versio, mut vois se ehkä silti olla raskas.

Jaa-a. Voisihan sitä kokeilla sitten jollain tollaisella. Sitten herää myös kysymys, että tarviiko sen olla kokonaisvaltainen liike? Esim. joku toes to bar. 10k toistoa sitä niin saa jo sixpack kyytiä :D Voisiko toimia siinä että alentaa rasvoja ja samalla palat sais kovaa rääkkiä?

Mites olis burbee? Siinä on ainakin suht kokonaisvaltainen liike.

Saat kyllä koko maailman respektin jos päästelet 10000 , 10 päivässä... Ja heilautuksessa olisi hyvä olla kyllä kokemusta, mutta toisaalta meillä oli mukana porukassa yksi yli 40 vuotias ukko, jolla EI kokemusta kahvakuulasta juuri lainkaan. Oli selän takia saikullakin viime vuonna, mutta laitoin sen tekemään puoli vuotta sitten mavea ja hyvää huomenta ja etukyykkyä progressiolla ja se päästeli 7000 menne tullen 10 päivässä... Mutta tosiaan opetettiin tekniikka ensin. Teen ite aika paljon tuota mavea recovery päivänä myös ja 70kg lla esim. 6 X 20 toistoa korokkeelta ja soutua päälle. 1000 mavea päivässä ja ite olen ainakin ekan päivän jälkeen potilaana jossain. 10000 prison squat tai joku muu kehon painolla voisi mennä, mutta on liian yksipuolinen liike.

- - - Updated - - -

Kerkeekö tommosessa rääkissä viikossa saada ylikunnon?

Itellä on nyt sitten eka lepopäivä meneilllään tuon 10 päivän jälkeen ja luulen, että ei mahdollista jos saa syötyä ja nukuttua jollain lailla normaalisti. Liian lyhyt aika moiseen. Tiedä sitten jos alla jo kovasti ylirasitusta ja toisiko tuo sen pintaan? Mun mielestä nykyään paasataan muutenkin liikaa ylikunnosta ja varotellaan jos joku treenaa 5-6 päivää viikossa...Oma henk.koht (huom.) on, että ylikuntoon tarvitaan joko todella älytön määrä treeniä (ilman lepoa ja kunnon ravintoa) tai sitten huonot pohjat. Viisaammat voipi ottaa kantaa. Alaselkä on ok ja niskassa ja nivusissa hiukan kireyttä. Muuten tekisi itse asiassa hiukan mieli jumpalle, mutta pitää nyt malttaa pari kolme päivää ja sitten kevyesti takaisin treeneihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom