Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sullahan on melkein yks päivä tossa jo plussaa Eikö noi väsymys ja ruokahalun laskeminen oo ylikunnon merkkejä, joten kannattaa olla ainakin koetoksen jälkeen vähä kevyemmin taas. Onko mitään muita ilmaantunut vielä?
Ainoastaan yleisväsymys, mutta se tässä onkin ainoa pelko, että pukkaa kunnon ylirasitustilan päälle, mutta ei se niin paha ole vielä. On kuitenkin sen verran pohjaa kovastakin treenaamisesta, että toivotaan parasta. Kroppa ei muuten kyllä toimi ihan kympillä ja nyt illalla meni taas kohtuu paljon sapuskaa. Yllättäen myös nivuset alkavat olla aika juntturassa.. Kummia paikkoja kipeytyy. Voi olla että yritän rykäistä ton jopa yhdeksässä päivässä ja yksi meidän jenkkikollegoista veti sen 8 ssa.. Otan kyllä totaalilepoa vähintään 2-3 päivää tämän jälkeen ja sitten kevyesti fillaria ja pienillä painoilla jumppaa muutaman päivän. Jos saan kunnialla läpi...
Ainoastaan yleisväsymys, mutta se tässä onkin ainoa pelko, että pukkaa kunnon ylirasitustilan päälle, mutta ei se niin paha ole vielä. On kuitenkin sen verran pohjaa kovastakin treenaamisesta, että toivotaan parasta. Kroppa ei muuten kyllä toimi ihan kympillä ja nyt illalla meni taas kohtuu paljon sapuskaa. Yllättäen myös nivuset alkavat olla aika juntturassa.. Kummia paikkoja kipeytyy. Voi olla että yritän rykäistä ton jopa yhdeksässä päivässä ja yksi meidän jenkkikollegoista veti sen 8 ssa.. Otan kyllä totaalilepoa vähintään 2-3 päivää tämän jälkeen ja sitten kevyesti fillaria ja pienillä painoilla jumppaa muutaman päivän. Jos saan kunnialla läpi...
Iltasavotta ohi ja 700 tuli taaperrettua lisää , mutta nyt on niin hyvällä mallilla että ei tartte mennä huomenna aamulla ollenkaan, ainoastaan illalla ja ekan kerran alkaa tuntumaan että tästä selviää ehkä kunnialla läpi. Ja laitetaan nyt tuo päivän maaginen luku eli 7 päivää täynnä ja 7900 heilautusta kasassa. Josko se ketään paskaakaan kiinnostaa...
Iltasavotta ohi ja 700 tuli taaperrettua lisää , mutta nyt on niin hyvällä mallilla että ei tartte mennä huomenna aamulla ollenkaan, ainoastaan illalla ja ekan kerran alkaa tuntumaan että tästä selviää ehkä kunnialla läpi. Ja laitetaan nyt tuo päivän maaginen luku eli 7 päivää täynnä ja 7900 heilautusta kasassa. Josko se ketään paskaakaan kiinnostaa...
tehdään ´klubi´kaikille ketkä vetää läpi. Cheers.
Viitsitkö "aivot" heittää jotain ihan pientä tietoa lähtökunnostasi, että kuinka vahva/hyväkuntoinen kundi olet? Saisin vähän vertailupohjaa itselleni (luin äsken ketjun puoliväliin pikaisesti mutta ei silmiini osunut tietoa sun pohjakunnosta). Tekisi itse mieli vetää läpi tää setti kuukauden päästä ennen lomareissua. Vähän vaan arveluttaa kun mulla on ainoastaan 32kg kuula. Voisihan tuota tietysti skaalata vähän alaspäin.
Edit. Olihan tuolla jotain tietoa pohjakunnosta. No mut millaisia heilautussettejä sä yleensä teet normireenissäs?
^Kiitos selvityksestä . Onhan sulla kova kunto jo lähtöjäänkin. Kyllä mun täytyy selkeästi skaalata tuota haastetta itseäni varten, ei mitään jakoa vetää 32kg kuulalla vaikka tekniikka onkin hyvin hallussa ja kuulaillut olen noin 8 vuotta. Ehkä voisin kokeilla tuota artikkelin alkuperäistä haastetta, eli 10 000 heilautusta kuukauden aikana.
8 vuotta kuulalla? Menet ja vedät sen vaan 10 päivässä ja hyvin se menee (alota 24kg lla ja sitten viimeiset päivät 32 lla). Hiukan kärsimystä vaan luvassa... Tehdään joku 10000 miitinki myöhemmin ja poltetaan masuunissa kaikki saatanan kuulat.
Nojoo, mutta mulla on pohjakunto reippaasti huonompi kuin teikäläisellä . Viimeiset 7 kuukauttakin ollut aikamoista raikulielämää. Aloitan tänään tuon 10 000 heilautusta projektin, mutta annan itelleni hommaan aikaa 35 päivää. Jos se nyt tuntuu helpolta, niin sitten teen enemmän, mutta luulen että aika tiukkaa tulee tekemään, ehkä eniten henkisen kantin osalta :D.
Edit. Ja mulla tosiaan on kotona vain 2kpl 32kg kuulia, enkä kevyempiä aio enää hankkia, niin tuolla se täytyy läpi vetää .