10 000 heilautusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sullahan on melkein yks päivä tossa jo plussaa :) Eikö noi väsymys ja ruokahalun laskeminen oo ylikunnon merkkejä, joten kannattaa olla ainakin koetoksen jälkeen vähä kevyemmin taas. Onko mitään muita ilmaantunut vielä?

Sullahan on melkein yks päivä tossa jo plussaa :) Eikö noi väsymys ja ruokahalun laskeminen oo ylikunnon merkkejä, joten kannattaa olla ainakin koetoksen jälkeen vähä kevyemmin taas. Onko mitään muita ilmaantunut vielä?

Ainoastaan yleisväsymys, mutta se tässä onkin ainoa pelko, että pukkaa kunnon ylirasitustilan päälle, mutta ei se niin paha ole vielä. On kuitenkin sen verran pohjaa kovastakin treenaamisesta, että toivotaan parasta. Kroppa ei muuten kyllä toimi ihan kympillä ja nyt illalla meni taas kohtuu paljon sapuskaa. Yllättäen myös nivuset alkavat olla aika juntturassa.. Kummia paikkoja kipeytyy. Voi olla että yritän rykäistä ton jopa yhdeksässä päivässä ja yksi meidän jenkkikollegoista veti sen 8 ssa.. Otan kyllä totaalilepoa vähintään 2-3 päivää tämän jälkeen ja sitten kevyesti fillaria ja pienillä painoilla jumppaa muutaman päivän. Jos saan kunnialla läpi...

Ainoastaan yleisväsymys, mutta se tässä onkin ainoa pelko, että pukkaa kunnon ylirasitustilan päälle, mutta ei se niin paha ole vielä. On kuitenkin sen verran pohjaa kovastakin treenaamisesta, että toivotaan parasta. Kroppa ei muuten kyllä toimi ihan kympillä ja nyt illalla meni taas kohtuu paljon sapuskaa. Yllättäen myös nivuset alkavat olla aika juntturassa.. Kummia paikkoja kipeytyy. Voi olla että yritän rykäistä ton jopa yhdeksässä päivässä ja yksi meidän jenkkikollegoista veti sen 8 ssa.. Otan kyllä totaalilepoa vähintään 2-3 päivää tämän jälkeen ja sitten kevyesti fillaria ja pienillä painoilla jumppaa muutaman päivän. Jos saan kunnialla läpi...

Joo kannattaa ehdottomasti ottaa ihan vaikka koko seuraava viikko vapaaks. Tossahan oli just ideana näyttää, että ihminen pystyy aika paljoon, joten ihan siellä ylikunnon rajoilla mennään.

Meneehän tuo hienosti läpi,niin hyvällä mallilla jo!!!
Eilisen testin jälkeen kyllä selässä tuntuu,mutta uskon että jos olisi runtannu ilalla toisen 500 olo vois olla parempi,eli ei välttämättä jumi kerkiä päälle tulla.
Joskus vuosia sitten sain idean soutaa 200km viikossa Consept2:lla.Aluksi luulin,että vetää jumiin kunnolla paikat,mutta ihan viimeiset päivät vasta oli tuskaa.
3-4 ensimmäisinä päivinä soutu jopa helpottui edellisestä päivästä.

Aamun 500 tehty ja nyt oli kyllä perkele hankalaa, henkisesti ja fyysisesti. Onneksi jo 7200 kasassa. Jos olis kova niin heittäisi illalla 800 ja sitten 1000 plussaa. Saas kattoa. Sain jopa noin 7 tuntia unta eli auttaa hiukan. 15 sarjat ei enää ole yhtään mitään ja 20 sarjoissa pulssi varmaan karvan päälle 110.. Eli kaikkeen se kroppa taipuu. Olen vetänyt osan sarjoista 30 sekan palautuksella ja se nopeuttaa hiukan sessiota. Ja olen ollut testin aikana normaalisti duunissa kun meillä ei kauheesti noita vapaapäiviä ole. Jos joku haluaa koittaa niin ehdottomasti ilman viinaa, sanoisin että EI dieetillä ja mielellään lomalla...jos haluaa lomansa tällä tavalla viettää. Parempiakin tapoja luulisi löytyvän.

Iltasavotta ohi ja 700 tuli taaperrettua lisää , mutta nyt on niin hyvällä mallilla että ei tartte mennä huomenna aamulla ollenkaan, ainoastaan illalla ja ekan kerran alkaa tuntumaan että tästä selviää ehkä kunnialla läpi. Ja laitetaan nyt tuo päivän maaginen luku eli 7 päivää täynnä ja 7900 heilautusta kasassa. Josko se ketään paskaakaan kiinnostaa...

Iltasavotta ohi ja 700 tuli taaperrettua lisää , mutta nyt on niin hyvällä mallilla että ei tartte mennä huomenna aamulla ollenkaan, ainoastaan illalla ja ekan kerran alkaa tuntumaan että tästä selviää ehkä kunnialla läpi. Ja laitetaan nyt tuo päivän maaginen luku eli 7 päivää täynnä ja 7900 heilautusta kasassa. Josko se ketään paskaakaan kiinnostaa...

Kiinnostaa kiinnostaa! Täällä seurataan koko ajan! :) Hienoa, että testaat ja jaksat päivittää.

Johanny toki kiinnostaa !!! Hieno homma!!!

Kiitos kannustuksesta ja sen verran päivitystä olosta, että nyt taas suht koht ´ok´jos niin voi sanoa. Niska, yläselkä ei kipuja tai jumeja, alaselässä kireys aika huimaa, mutta lähinnä aamuisin ekan session aikana. Sekin toivottavasti lihaskireyttä. Olkapäissä kaapelia ja niskassa myös näkyvissä ihan komeasti ainakin heilautusten aikana. Paino 1.7 kiloa alempana ja rasvaa tuntuu tirisevän aika mukavasti. Huomattu myös porukassa se, että noin 15 sarjan jälkeen alkaa kulkemaan, eli jannusta riippuen 300 tai 225 toiston jälkeen. Kun menet lähelle tuhatta yhdessä sessiossa niin aikamoinen euforia on välillä päällä, tuntuu että voisi tehdä 2000 kerralla. Sarjakestävyys alkaa olla ihan naurettavaa luokkaa. Ellette ole ennen kokeilleet breathing ladderia niin ehdottomasti kokeiluun. Elikä sarjan aikana hengitätte normaalisti ja kun sarja on ohi niin PELKÄSTÄÄN nenän kautta sisään ja ulos(sen toistojen määrän sisään ja ulos mitä teitte). Sitten siitä joutuu luopumaan jossain vaiheessa kun muuten treeni (1-23-1) alkaa kestää tosi kauan. Jannut kenellä on kamppailu-urheilutaustaa huomaavat saman ilmiön kuin sparratessa. Äsken ekan kerran ´paskaruokaa ´eli helvetillinen pizza.. .Magnesiumia olen edelleen ottanut 600mg päivässä kun täällä on 50 astetta ulkona. Lihaskivut ovat pahimmillaan 1-4 päivän jälkeen ja sitten se tosiaan alkaa ehkä hiukan helpottamaan, mutta ei tämä kamalan mukavaksi ole missään kohtaa muuttunut. Aion huomenna tehdä yhellä kertaa noin 700 ja sitten kahtena viimeisenä mitä jäljellä...9 päivänä vedän sitten vielä jonkun Crossfit WODin kaupan päälle, ja katsotaan miltä sen jälkeen tuntuu. En kyllä Murphya vedä... Ja vielä kerran kiitos mielenkiinnosta, tehdään ´klubi´kaikille ketkä vetää läpi. Cheers.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää systeemi kuulostaa aika mielenkiintoiselta, mutta luultavasti toimii. Laitan kokeiluun jollain asteella mukautettuna. Etenkin esim. korkeatempoiset, mutta lyhyet HIIT-treenit potkii, niin miksei sitten tääkin.

Viitsitkö "aivot" heittää jotain ihan pientä tietoa lähtökunnostasi, että kuinka vahva/hyväkuntoinen kundi olet? Saisin vähän vertailupohjaa itselleni (luin äsken ketjun puoliväliin pikaisesti mutta ei silmiini osunut tietoa sun pohjakunnosta). Tekisi itse mieli vetää läpi tää setti kuukauden päästä ennen lomareissua. Vähän vaan arveluttaa kun mulla on ainoastaan 32kg kuula. Voisihan tuota tietysti skaalata vähän alaspäin.

Edit. Olihan tuolla jotain tietoa pohjakunnosta. No mut millaisia heilautussettejä sä yleensä teet normireenissäs?

Vielä kun saisi aloitus ja lopetuskuvat tästä projektista, niin avot. Laitahan aivot harkintaan.

Kiinnostaa hieman itseänikin kokeilla tätä "haastetta", mutta menee väkisinkin kauden jälkeen, eli syksyyn.

Viitsitkö "aivot" heittää jotain ihan pientä tietoa lähtökunnostasi, että kuinka vahva/hyväkuntoinen kundi olet? Saisin vähän vertailupohjaa itselleni (luin äsken ketjun puoliväliin pikaisesti mutta ei silmiini osunut tietoa sun pohjakunnosta). Tekisi itse mieli vetää läpi tää setti kuukauden päästä ennen lomareissua. Vähän vaan arveluttaa kun mulla on ainoastaan 32kg kuula. Voisihan tuota tietysti skaalata vähän alaspäin.

Edit. Olihan tuolla jotain tietoa pohjakunnosta. No mut millaisia heilautussettejä sä yleensä teet normireenissäs?

Okei, jos nyt sitten jotain laitan...Eli pituus 192 ja paino oli alussa jopa 106.4 kg. Viimeiset pari vuotta tosiaan Gym Jones opeilla(googlatkaa jos siitä sais jotain osviittaa). Eli TÄMÄNHETKINEN kunto on luokkaa:
mave (ilman vyötä) 5 X 200kg aika helppo (ennätys aiemmin 275kg), penkki 130 X 8 kun viimeksi koitin (enkka ollu 177.5 merkistä), kyykkyä lähinnä etukyykkyä ja oiskohan maksimi ilman vyötä nyt 130-140kg (enkka 150 X 3 vyöllä), rive 100kg X 5, consept 2 (500 m 1.28, 2000m 6.52), taustaa thai-nyrkkeilystä, surkeasta voimanostosta ja ´crossfitistä´. Ja jopa ihan perusbodailusta vuosia sitten. 32kg kuula ottaisin vaikka muutaman päivän jälkeen kuvioon, riippuen tietenkin sun tekniikasta ja kunnosta. Eli olen tasaisen huono joka lajissa, mutta sarjakestävyys on jonkinmoinen. Normaali treeni esim. voisi olla mulla mave ladderi 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 ja joka sarjan väliin 5 leukaa ja 10 punnerrusta(irrotus ala-asennossa) ja tähän soudut päälle alkuun ja loppuun consept 2 lla(20min). Koko setti läpi pretty much ja oolrait ilman taukoja. Recovery päivä yleensä joko 105 leukaa laddereina ja 30 min soutua tai 45 min fillaria päälle. Tai sitten 120 x 6+-70kg mavea ja hiukan löysää cardiota päälle ja nämä vaan esimerkkeinä. Saiskohan noista jotain osviittaa? Kuulaa olen vetänyt juurikin aikasemmin noita laddereista 1-20-1 muutaman kerran kuussa ja lähinnä 24kg tai 32kg.

- - - Updated - - -

Olipahan sekav viesti multa toi edellinen, mutta sekaisin on ukkokin. Ja vielä tosta esimerkkitreenistä sen verran (mave ladderista) ,että tietty joka kerta lisää painoa tankoon, mulla menee jotakuinkin 10kg korotuksilla...

^Kiitos selvityksestä :). Onhan sulla kova kunto jo lähtöjäänkin. Kyllä mun täytyy selkeästi skaalata tuota haastetta itseäni varten, ei mitään jakoa vetää 32kg kuulalla vaikka tekniikka onkin hyvin hallussa ja kuulaillut olen noin 8 vuotta. Ehkä voisin kokeilla tuota artikkelin alkuperäistä haastetta, eli 10 000 heilautusta kuukauden aikana.

^Kiitos selvityksestä :). Onhan sulla kova kunto jo lähtöjäänkin. Kyllä mun täytyy selkeästi skaalata tuota haastetta itseäni varten, ei mitään jakoa vetää 32kg kuulalla vaikka tekniikka onkin hyvin hallussa ja kuulaillut olen noin 8 vuotta. Ehkä voisin kokeilla tuota artikkelin alkuperäistä haastetta, eli 10 000 heilautusta kuukauden aikana.

8 vuotta kuulalla?:worship: Menet ja vedät sen vaan 10 päivässä ja hyvin se menee (alota 24kg lla ja sitten viimeiset päivät 32 lla). Hiukan kärsimystä vaan luvassa... Tehdään joku 10000 miitinki myöhemmin ja poltetaan masuunissa kaikki saatanan kuulat.

8 vuotta kuulalla?:worship: Menet ja vedät sen vaan 10 päivässä ja hyvin se menee (alota 24kg lla ja sitten viimeiset päivät 32 lla). Hiukan kärsimystä vaan luvassa... Tehdään joku 10000 miitinki myöhemmin ja poltetaan masuunissa kaikki saatanan kuulat.

Nojoo, mutta mulla on pohjakunto reippaasti huonompi kuin teikäläisellä :). Viimeiset 7 kuukauttakin ollut aikamoista raikulielämää. Aloitan tänään tuon 10 000 heilautusta projektin, mutta annan itelleni hommaan aikaa 35 päivää. Jos se nyt tuntuu helpolta, niin sitten teen enemmän, mutta luulen että aika tiukkaa tulee tekemään, ehkä eniten henkisen kantin osalta :D.

Edit. Ja mulla tosiaan on kotona vain 2kpl 32kg kuulia, enkä kevyempiä aio enää hankkia, niin tuolla se täytyy läpi vetää :).

Nojoo, mutta mulla on pohjakunto reippaasti huonompi kuin teikäläisellä :). Viimeiset 7 kuukauttakin ollut aikamoista raikulielämää. Aloitan tänään tuon 10 000 heilautusta projektin, mutta annan itelleni hommaan aikaa 35 päivää. Jos se nyt tuntuu helpolta, niin sitten teen enemmän, mutta luulen että aika tiukkaa tulee tekemään, ehkä eniten henkisen kantin osalta :D.

Edit. Ja mulla tosiaan on kotona vain 2kpl 32kg kuulia, enkä kevyempiä aio enää hankkia, niin tuolla se täytyy läpi vetää :).

No sillä lailla! Eli lupa odottaa maksimissaan 12-14 päivää ja homma ohi? Kerran se kirpaisee.. Olen ´hengessä´mukana. Anna palaa.

Noniin, ekat 500 toistoa takana. 24kg kuula, tein 10*50 sarjat, sarjojen välissä 60 sek taukoa. Ei kyl (vielä) tuntunu pahalta.

Edit; ja kyllä mulla alko vähän hiertymää tulemaan tohon pikkurillin ja nimettömän väliin, vaikka kuinka kuivas käsiä. Ei nää nakit vaan mahdu tohon kahvalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom