Olen nyt 5 viikkoa treenannut itse rakentamallani 1 jakoisella ohjelmalla 3x viikossa (ihan pakko oli lähtä heti sooloilee, ei kelvannu valmiit ohjelmat :D). Tavoite on voima ja massa joista voimalle annan suuremman painoarvon (myöhemmin myös aerobinen, eli siis kaikenkaikkiaan semmonen tasapainoinen kunto). Mietin että voisin vuoden alusta harkita ohjelman vaihtoa johonkin valmiiseen, aloittelijalle sopivaan. Mikähän ois järkevin, Starting Strength, 5x5 SF vai esim. 5/3/1 (vai vielä joku muu?). Nyt tässä viiden viikon aikana vasta oikeastaan ne sarjapainot on löytyny kunnolla, eli rauhassa on aloteltu ja isoin panostus nyt on aluksi tekniikan kanssa, painoja kerkee lisätä myöhemminki. Edelleen kävisin 3x viikossa salilla ja jossain välissä (ehkä sitten dieetillä) otan mukaan myös pari kertaa aerobista viikossa.
Eihän näitä asioita näin saisi miettiä mutta tuo uusivuosi nyt vaan on jotenkin maaginen resetointi jonka jälkeen on aina mukava alottaa jotain uutta ja toisaalta, ehkä se ois parempi hinkata se pari kuukautta jotain valmista ohjelmaa. Tähän saakka olen ollut bulkilla, taidan jatkaa vielä pari kuukautta ja maaliskuussa tms. siirtyä dieetille.