Kuuluuko alaselän ''jumiutua'' seuraavana päivänä maastavedosta?
Joillain jumittuu joillain ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuluuko alaselän ''jumiutua'' seuraavana päivänä maastavedosta?
Sykkeet kiinnostavat. Treenatessa punttisalilla ja esimerkiksi kun vetää vaan kuntopyörä treenin. Huomasin tuossa toisessa ketjussa kuinka monen sykkeet salilla nousivat yli 130 ihan punttitreenissä. Yritin itse oikein kunnon tahdilla tehdä eli pitää tauot aika lyhyinä, mutta syke ei noussut kun 110 max. Huomasin saman tänään kuntopyörällä. Kaverilla vieressä nousi nopeasti 130-150 välille, kun itse jouduin aika kovalla tasolla tahkoaan 25minuuttia niin, että jalat oli jo aika pahasti puhki ja sain 130 rikki. Mistä nämä matalat sykkeet ny johtuvat. Olenko paranormaali
B. Sinulla on vaan helvetin kova kunto

Kumpi kannattavampaa kehoilussa mavettaa mielummin 3-4x5 vai 3-4x8-12
3-4x5.
Ottaako SJMV samalla tavalla keskikroppaan kuin tavallinen mave? Polvi on paskana nii en voi tehdä tavallisia. Kuinka monta kiloa on sopiva määrä tiputtaa kuukaudessa kun on dietillä? Tai oikeastaan kuinka paljon voi tiputtaa painoa kuukaudessa menettämättä lihasta?

Olen 16 vuotta. Aamupaino 67kg. Parhaat sarjat penkissä 8x70kg ja 6x73kg. Treenaan mielestäni kovaa. Kolmejakoinen ohjelma ja salilla käyn 3-5 kertaa viikossa. Rasvaprosentti oli kesällä (pihdeillä mitattuna) 10,7%, nyt ehkä pari prosenttia enemmän. Rasvaa ei ole tarkoitus kerätä.
Mitäs kokeneemmaat treenaajat sanovat, olisiko 6 kuukauden päästä 100kg penkki realistinen tavoite? Silloin siis paino olisi varmaan jotain välillä 70-75kg.